Lotteeeee stopppppp met zingen in je vlogs.
Alexis van Josh heeft een shirt aan met iets met “top sister” oid erop? In haar stories…
Vind het niks voor Josh maar zou dat iets verklappen? Of is het een high fancy merk wat ik niet ken…
Ze heeft ook een halfbroer en halfzus!
Ze heeft wel stiefkinderen.
Ohjaaa
Stuk TV heeft een nieuw seizoen van een serie, de drop, en dan gaan ze naar verlaten gebouwen waar het zou spoken en 1 van hen moet daar dan de nacht doorbrengen. Ik dacht ah joh, hoe eng kan dat nou echt zijn.
Ik slaap met het licht aan vannacht.
Ik hou er wel van . Vorig jaar begonnen ze met de serie en in aflevering Borgvattnet gebruiken ze voor het eerst apparatuur. Is ook zo aflevering die je niet moet zien voor je gaat slapen
Vraag mij wel af of de neefjes van mijn vriend (13 en 11) het ook kijken. Als kind vond ik dit echt super eng, maar ik bleef wel kijken. Op Fox kids had je van die enge soortgelijke ghost programma’s . Ik deed toen zelfs een handdoek over mijn tv scherm voor het slapen, want ik was opeens bang voor spiegeling in het donker
. Gelukkig hoef ik dat nu niet meer te doen xD
Het moment dat Thomas ging rondlopen ging mijn hartslag ook echt omhoog🤣
Ja ik vind het dus wel heel vet om te kijken, maar denk vervolgens nog 3 dagen dat m’n huis bezeten is. Dat op Fox Kids keek ik ook met toegeknepen ogen, zo eng was dat.
@marley @JelaBerlijn hahahah zo blij dat ik niet de enige bangerik ben
Sims 4 Paranormal is er niets bij!
(Sorry alleen leuk als je Sims speelt).
Denk dat het gewoon de Josh V versie van een RGK shirt is
Ik heb een fase gehad dat ik veel ghost Hunters en Ghost Adventures keek als entertainment. Was daarvoor ook echt zo bang voor zulke programma’s. Maakte mezelf toen ook helemaal gek. Nu kan ik het wel zien. Al zou ik ook nooit mijn plek willen ruilen met die jongens van stuktv. Vond gewoon zielig voor Thomas
Ik ben dus echt een schijterd en vind echt alles eng en spannend, ook al is het een neppe onrealistisch slechte horror of spannende serie, ik trek het al niet.
Maar de drop vind ik juist totaal niet eng? juist een beetje ontspannend en mooi zo’n oud gebouw of kasteel.
Beetje late reactie. Maar ik heb naar aanleiding van deze filmpjes een aspergepan gekocht toen ik mijn pols in het gips had. Afgieten met één hand ging niet maar het mandje uit de pan halen wel en zo kon ik toch pasta koken.
Slim! Deze tip ga ik delen met mijn broer. Die heeft zijn schouder gebroken en kan daardoor ook maar één arm gebruiken.
Ze zegt in 1 van die filmpjes dat ze die pan voor letterlijk alles gebruikt en ik vind het een gouden tip. Nooit meer afgieten en ondertussen half je leven riskeren. Ik wil er ook 1, is zo’n ding duur?
Zat net te kijken en de goedkoopste is 20 euro bij blokker
Ah thanks voor de research! Voor 20 euro doe ik t wel.
Oh wat een goed idee zeg! Toch een lifehack dus. Misschien ook handig als je voor grotere groepen (buiten corona om natuurlijk) pasta wil bereiden, past veel in zo’n mandje.
Same, ik kijk het wel graag maar vind het ook totaal niet eng.