Oh kiek an, meteen ff proberen!!!
Ik vind het wel pesterig, zeker door het herhalen steeds. Stel je voor dat dit over de borsten van Sigrid Kaag (ik noem maar iets) zou gaan? Niemand zit erop te wachten dat er op deze manier over ze gepraat wordt.
Ik heb trouwens niet gezien wat ze nu post maar gebaseerd op de screenshots vorige keer kan ik me wel een voorstelling maken.
oh haar insta is ineens privé zie ik? 
Ik ben het met je eens maar in de praktijk vraag ik me af hoeveel mannen zich gepest zouden voelen als het om hun âgrote beukpaalâ gaat. Gevleid eerder lijkt me. Het gedrag veranderd er niet om hoor, vind het ook echt kansloos en puberaal.
Ja schat maar dat bedoel ik toch ook. Het feit dat ze met zoiets makkelijker wegkomt omdat het over een man gaat en dat gewoon veel ânormalerâ wordt geacht.
Al heel lang volgens mij!
oh ok! nou ja volgens mij mis ik niks 
Ik weet niet wat voor mannen jij kent natuurlijk maar in mijn omgeving zouden ze zoiets eerder mega gĂȘnant vinden.
Wie heeft dat nieuwe huis van de Bellingaâs cringe gezien? 
Het valt gewoon onder seksuele intimidatie.
Ik heb de videoâs van de verhuizing gekeken en daarna niet meer. Vond het wel een mooi huis met een mooie tuin, maar ik hou ook wel van nieuwbouw blokkendozen
Ik ben wat vlogs gaan kijken van hun verhuizing en ben gefascineerd geraakt. Ik vind het huis best mooi met al die grote ramen, alleen hun keus voor inrichting en alles wat de oude bewoners hebben laten staan vind ik apart.
Ik vind het heel erg dat ik dit kijk nu, want ben er heel erg tegen om je kinderen zo te kijk te zetten. Ik zag dat ze zelfs van die vriendenboekjes hadden uitgebracht met allemaal fotoâs van die kinderen erin echt hoe bizar.
Ik ben benieuwd hoe Co het nu in Curaçao vind. Ik lees net dat Curaçao weer in een lockdown gaat en alles dicht gaat.
Nieuwe regels: Alles dicht, behalve noodzakelijke winkels mogen open blijven. Horeca Dicht, alleen bezorgen tot 8 uur. Iedereen moet thuis blijven ( of in hotel/resort voor de toeristen) ook stranden zijn dicht. Plachi di dia is weer van kracht, wat wil zeggen dat je alleen 2 dagen (welke is afhankelijk van je kenteken) per week de straat op mag voor boodschappen. Alleen tussen 4.30 en 8 uur mag je sporten.
Toevallig appt net mijn nicht dat de besmettingen inderdaad weer mega zijn gestegen. Ze zitten rond de 1000 per dag 

Vriendin van me woont er nu tijdelijk die apptr me net ook al
Ik wil nog even terugkomen op mijn vorige posts over Angel en haar seksitische posts.
Het is toch duidelijk dat ik dat ook bedoelde, maar wat ik probeer te zeggen is niet âMannen vinden het minder erg als er zoân opmerking gemaakt wordt, vrouwen stellen zich aanâ, nee juist niet!
Daarentegen weet ik wel zeker dat mannen eerder geneigd zijn om dergelijke comments als positief te ontvangen dan vrouwen en dat dat komt omdat mannen zelf die signalen de wereld in sturen.
Ik bedoel, al die dickpics die verstuurd worden naar allemaal random vrouwen en dat ze dan verwachten er een compliment over te krijgen, dat is toch gewoon waar? Natuurlijk niet voor alle mannen en âNee natuurlijk ook niet de mannen die jij kent, die zijn niet zoâ, maar ondertussen.
Nou ja in Nederland trok ze zich ook nergens iets van toch. Waarom zou dat nu anders zijn
Alwinâs nieuwe video over zijn boek is wel goed. Het creatieve proces en iedereen die erbij betrokken is, is goed vastgelegd.
omg die Instagramstories van Jennie met al die mieren, wat een hel hahah
Lijkt mij dat na mate het warmer wordt er nog meer mieren zijn. Boshuisje lijkt mij heel leuk, maar als ik dit zie ben ik meteen genezen.