Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Jéétje begint Angel wéér over Rutte en z’n ‘beukpaal’ in haar stories. Vind dat echt niet normaal.

29 likes

Echt ongemakkelijk gewoon mijn god

2 likes

Ja ik wilde dit ook komen posten. Echt wtf? Het is ook echt niet grappig of zo? Ik vind het gewoon gênant eigenlijk. Ook die reacties die ze dan deelt die ze van haar volgers krijgt. Ik ben totaal niet preuts of zo maar dit is toch beschamend?

2 likes

Ja vreselijk irritant. Heb haar ook net ontvolgt. Weinig zin in iedere week weer Rutte zijn zaakje op m’n verhalen. En vond haar sowieso niet meer echt grappig.

3 likes

Ja ben het ook wel met je eens! Misschien is het ook een beetje jaloezie van mijn kant, dat ik zou willen dat dat zo makkelijk kon bij mijn werk

Ik weet niet perse of ik het pesterig zou noemen, eerder iemand die heel hard probeert relevant, grappig, edgy en leuk te blijven.

11 likes

Als jullie het niet meer willen zien hoef je alleen maar te sturen “Nou wat respectloos” of iets in die trant en dan word je vanzelf geblockt.

45 likes

I can confirm!

6 likes

Oh kiek an, meteen ff proberen!!!

2 likes

Ik vind het wel pesterig, zeker door het herhalen steeds. Stel je voor dat dit over de borsten van Sigrid Kaag (ik noem maar iets) zou gaan? Niemand zit erop te wachten dat er op deze manier over ze gepraat wordt.
Ik heb trouwens niet gezien wat ze nu post maar gebaseerd op de screenshots vorige keer kan ik me wel een voorstelling maken.

34 likes

oh haar insta is ineens privé zie ik? :thinking:

Ik ben het met je eens maar in de praktijk vraag ik me af hoeveel mannen zich gepest zouden voelen als het om hun ‘grote beukpaal’ gaat. Gevleid eerder lijkt me. Het gedrag veranderd er niet om hoor, vind het ook echt kansloos en puberaal.

1 like

Ja schat maar dat bedoel ik toch ook. Het feit dat ze met zoiets makkelijker wegkomt omdat het over een man gaat en dat gewoon veel ‘normaler’ wordt geacht.

2 likes

Al heel lang volgens mij!

oh ok! nou ja volgens mij mis ik niks :stuck_out_tongue:

Ik weet niet wat voor mannen jij kent natuurlijk maar in mijn omgeving zouden ze zoiets eerder mega gênant vinden.

21 likes

Wie heeft dat nieuwe huis van de Bellinga’s cringe gezien? :sweat_smile:

2 likes

Het valt gewoon onder seksuele intimidatie.

2 likes

Ik heb de video’s van de verhuizing gekeken en daarna niet meer. Vond het wel een mooi huis met een mooie tuin, maar ik hou ook wel van nieuwbouw blokkendozen

1 like

Ik ben wat vlogs gaan kijken van hun verhuizing en ben gefascineerd geraakt. Ik vind het huis best mooi met al die grote ramen, alleen hun keus voor inrichting en alles wat de oude bewoners hebben laten staan vind ik apart.
Ik vind het heel erg dat ik dit kijk nu, want ben er heel erg tegen om je kinderen zo te kijk te zetten. Ik zag dat ze zelfs van die vriendenboekjes hadden uitgebracht met allemaal foto’s van die kinderen erin echt hoe bizar.