Wat onaardig dit. Prima dat het je smaak niet is, maar moet dat nou zo?
Ik vind ze wel leuk. Smaken verschillen?
Ik dacht alleen, mijn moeder had gelijk dat dingen weer terug in de āmodeā komen als je ouder wordt! Vind ik eigenlijk best leuk om te zien! Ik mocht ze vroeger nooit van mijn moeder, want slecht voor je enkels!!
Jeeez, ik word oud⦠lolā¦
Dit filmpje stond in mijn aanbevolen en ik vond hem heel leuk, ik hou echt van videos waar veel en aanstekelijk in wordt gelachen.
Hoe kan je je voet dan nog optillen met zoān blok steen eraanā:joy:
Ieder zān smaak inderdaad, maar ik moest meer lachen om ānormaalā. Dan denk ik als ouwe tak toch altijd aan een gewoon simpel zwart gympie
Haha, ik dacht heel even dat ons Connie deze gympen had gekocht, omdat het daarboven zo lang over haar aspergepanlifehack ging Vond het al niks voor haar.
Ik dacht vooral toen ze zei bij het begin van de vlog āIk heb al een poos niet geshoptā je shopt zo veel, please.
Ben meer in shock dat Bonnie een waterkoker van ā¬149 heeft gekocht dan over dār nieuwe zwarte schoenen
Mijn ouders hebben ook zoān Smeg waterkoker, maar zijn niet te spreken over de kwaliteit. Je betaalt duidelijk veel voor het merk.
Ja dat hele smeg, is dat nog iets behalve enorm dure retro-uitziende meuk?
Life of Yvonne heeft weer een nieuwe serie. Yv & the City. En het is weer zeer bijzonder⦠Eerst 5 minuten reclame voor haar eigen webshop (ze verkoopt nu items met Dā”ļøOR erop in plaats van Dior) en daarna blijft ze aankondigen dat ze zoveel juice gaat delen over haar dateleven (met BN-ers omg!!1!1) terwijl ze fanatiek aan het rietje van haar Starbucks beker zuigt.
Nope, het is exact dat. Ik vind de look ook heel leuk, maar kwalitatief is het niet.
Ik vind Smeg echt de riviera maison onder de keukenapparaten. Die waterkoker zou perfect in zoān interieur passen
Zo ging voor de gein eens kijken hoe duur zoān koelkast is. 1500 euro ofzo. Ik vind die kleurtjes heel leuk maar ik kan me niet voorstellen dat ik niet voor minder dan de helft een betere en zuinigere zou hebben
Wow ja, en helemaal verbaast dat er een lichtje in zit als je hem aan doet. Zelf mijn waterkoker van 20 euro heeft dat haha.
Ze zijn ook super kut ingedeeld. Op mn werk hebben we er eentje, leuk, maar past minder in dan mn kleine koelkast thuis
Ik vind het wel heel schattig hoe enthousiast de ouders van Bonnie over die beamer zijn en dat haar vader geen reclame wil maken, mooie tegenstelling naar alle spon overal