Ik vind het sowieso echt vet heftig voor de bevolking daar, maar de zure kantoortrut in mij heeft 0 medelijden met Co. Sowieso dat hele “ik emigreer” is gewoon een excuus om Corona te ontsnappen, maar zo werkt het gewoon niet. Met al dat bezoek vanuit NL dat al zo snel komt en op de planning stond. Lekker makkelijk en nu zijn de besmetting weer hoog en moet alles weer op slot.
Sowieso al die influencers die daarheen zijn gevlucht: Kim Feenstra, Channah Koerten, Lisa Room.
En ja dit is een vet zure post: maar weet je er zijn genoeg mensen die Corona beu zijn en willen doen alsof het niet bestaat, maar zo werkt het dus niet. Dit is vanuit mij absoluut een combinatie van mijn jaloezie en zij die zo asociaal/egoïstisch zijn 




