Ik ben zelf wel tevreden over de koelkast. Heel breed, veel diepte. Goed gekoeld (lijken me wel de minima vereisten maar toch haha). Niet heel stil, dat is wel een ding
Heb deze pas 1,5 jr dus geen idee hoe lang deze mee gaat
Ik ben zelf wel tevreden over de koelkast. Heel breed, veel diepte. Goed gekoeld (lijken me wel de minima vereisten maar toch haha). Niet heel stil, dat is wel een ding
Heb deze pas 1,5 jr dus geen idee hoe lang deze mee gaat
Het zijn inderdaad echt flinke units waar vervolgens helemaal niet zo veel in past. Vind ze er wel gaaf uit zien, maar het is niet echt praktisch.
Door Bonnie de nutribullet unboxing wil ik er ook en moet ik meteen denken aan de tell sell reclame van vroeger (oké was Magic bullet maar same thing) met gekleurde ringen op bekers voor op feestjes!!!
Wil nog steeds een magic bullet door deze reclame
Die heb ik al tijden niet meer voorbij zien komen, maar wow is ze zo verandert qua uiterlijk of ligt dat aan mij? Ze is iig van het kindvriendelijke imago afgestapt van vroegerâŠ
Ik eet vanavond pasta pesto na het zien van deze reclame!
Ik denk bij de naam magic bullet om de één of andere reden de hele tijd dat het over een seks speeltje gaat, geen idee waar ik die associatie vandaan haal.
En @Itsu op zich vind ik eigenlijk wel dat alle huishoudelijke apparatuur zo zuinig mogelijk zou moeten zijn (als je iets nieuws koopt dan).
Hahah ik ben nu ook de hele reclame aan het kijken. 15 minuten van mân leven die ik nooit meer terugkrijg maar goed. 15 minutes well spent.
Haha ik heb die ook en vind het echt chill. Heb ook bijvoorbeeld al mân sausjes in 1 zoân bak, lekker overzichtelijk!
Haha als ik het met goed herinner was dat toch gewoon slagroom met chocoladesaus die ze opklopten in dat ding?
Ik heb die reclame echt wel 100x gezien haha.
Oh ik vind het wel handig! Als ik ooit een grotere koelkast heb wil ik dit ook wel. Lijkt me best handig om een bak met broodbeleg enz te hebben. En wat @Jones zegt.
Ik kannie zonder, heb er een heel aantal uit die lijn haha!
Volgens mij heb ik dit hier al eens eerder gezegd, maar ik zou dat merk al niet in mân huis willen door de naam. Moet gewoon altijd aan Smegma denken.
Ik had laatst, een beetje flauw misschien, na die video met ASOS bestellingen van haar vrienden haar goed bedoeld een tip gegeven voor die âop volle retourenâ docu van tegenlicht. Hij was binnen 5 minuten verwijderd. Maargoed, ik moet gewoon geen Bonnie meer kijken. Dat is wel duidelijk.
Ja dit. Ik vind Smeg koelkasten prachtig en heb er ook wel eens naar gekeken maar ze zijn ook gewoon totaal niet zuinig. Energielabel D terwijl je voor veel minder geld een koelkast met A+++ label kunt krijgen.
Dit klopt niet helemaal. Je moet er rekening mee houden dat het energielabel is vernieuwd, A++ en A+++ enzo is volgens de oude meting en die labels A+++ t/m D gebruiken we nu niet meer. De labels gaan nu van A t/m G. Huidig label D staat dus niet gelijk aan het oude label D en het oude A+ ofzo kan heel goed nu C zijn.
Ah ja, dat is waar, goed dat je het zegt! Dit Smeg-verhaal van mij is een paar jaar oud, ik weet niet meer wat het label van Smeg toen was, maar weet wel dat het lager was dan van de koelkast die ik uiteindelijk besloot te kopen (destijds A+++). Maar kan best zijn dat ik niet alle Smeg-koelkasten bekeken heb en misschien is het in de tussentijd wel veranderd.
Nou jij hebt geen leuke feestjes dan, mensen in die video gaan echt helemaal los als ze de gekleurde ringen zien.