Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Toen wij een koelkast gingen uitzoeken stonden er ook van smeg tussen, naast dat ze er miss leuk uit zien vind ik er geen voordelen aan zitten, vond ze ook erg plastic aan doen tussen de roestvrijstalen etc die ook nog goedkoper waren.

Ze schijnen ook veel herrie te maken die krengen

Haha ja en dat ze altijd op die stoelen zitten; lijkt mij helemaal niet chill bij een film, maar was een leuk stukje ja!

Volgens mij zei ze laatst in een video dat ze haar ogen heeft laten doen en nog wat dingetjes.

Sowieso ook dr lippen, lijken net hotdogs.

1 like

Ik volg een influencer op insta en ze promoot al wekenlang een programma op dr insta maar nergens ook maar iets te vinden over de kosten. Na lang scrollen diep in een website kwam ik er pas achter. Waarom altijd zo onduidelijk? Wees gewoon transparant…

1 like

Jahoor ik kijk weer eens een video van Bonnie, gaat het de eerste twee minuten weer over het uploadschema. Zo typisch weer :sweat_smile:

7 likes

Aan de stories te zien gaat Queen of Jetlags wel uitpkken met haar bruiloft.

2 likes

Laura Brijde’s vriend is jarig en haar ouders hebben een taart voor hem gebakken. Dus ze gaan voor hem zingen, geven hem de taart met kaarsjes die hij mag uitblazen… en dan zie je dat er al een punt uit is :’) Want haar zusje moest werken en wilde alvast een punt. Zo kut haha, wacht dan gewoon tot je klaar bent met werken.

88 likes

Ik vond het echt lief dat die collega’s van Tony chocolade voor hem hadden gekocht hahah

1 like

Ja en ook die verjaardagswensen in hun eigen taal :heart_eyes:

1 like

Ah jammer, morgen toch geen shoplog van Bonnie :frowning:
(Ze kreeg het niet af voor haar vakantie dus komt nu pas 4 april)

6 brownies 18.95!?! Lucratief handeltje.

2 likes

Misschien is dit net zoals die dikke koekjes die iedereen maakt en die allemaal op elkaar lijken maar dit doet me heel erg denken aan BrownieGod uit Engeland die viral ging op TikTok.

BrownieGod:

Darcy:

73 likes

ā€˜Doet denken aan’ of ā€˜is precies gekopieerd van’?

75 likes

Natuurlijk super leuk om zo’n bedrijfje te hebben maar vraag me af of iedereen zich wel houd aan alle strenge regeltjes rond voeding en bereiding in NL. Al die iso en haccp eisen.
Heb die dikke koeken wel eens geprobeerd maar ik vond het iets to much allemaal, terwijl iedereen daar zo mega hyped over is.

14 likes

No corona regels for the Kleinenbergs met hun trouwlocaties bezoeken in het buitenland (Frankrijk denk ik).

5 likes

Ik vond het apart dat ze zo geheimzinnig deed over het land in de vlog, terwijl ze aan het begin van de vlog zegt naar Frankrijk te gaan?

Denk dat ze heel goed doorheeft dat ze commentaar gaan krijgen haha.

2 likes

Misschien lag het aan mij, maar alle locaties zagen er exact hetzelfde uit. Ongeveer hetzelfde soort huis steeds.

3 likes