Vind de workouts van Vita trouwens echt leuk. Ze motiveert me ook wel als persoon die ze is; heb zelf de hele Corona winter liever met kaas en wijn op de bank gehangen, maar er moet wat gebeuren nu! En ze zijn niet zo lang gelukkig.
Vind personlijk Vita ook veel leuker dan Elise
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Bonnie heeft gisteren geen video geplaatst omdat ze een week vrij heeft en het voor haar vakantie niet was gelukt de video af te maken. Aan de ene kant denk ik: lekker vrij nemen meid, zeker omdat het al niet top met haar ging. Aan de andere kant denk ik: als je een deadline hebt, moet je die normaal toch ook gewoon afhebben voor je op vakantie gaat? Dan kom je er niet mee weg om te zeggen âsorry geen tijdâ, dan had je beter moeten plannen.
Ze zei dat ze spullen wilde laten zien die nog niet bezorgd waren oid. En waarom moeten we hier iets van vinden? Het is toch niet zo dat ze een deadline af moet hebben voor de vakantie. Dat anderen dat wel moeten zegt niets over haar werk. Ben blij voor haar dat ze het zo kan indelen en dat ze âermee wegkomtâ heerlijk moet dat zijn.
Dat is het voordeel van eigen baas zijn toch? Dan mag je dat lekker zelf bepalen, heerlijk.
Ja dit! Persoonlijk zou ik echter de volgende keer ook gewoon niet meer zoân belofte doen. Kun je alleen maar mee âverliezenâ. Hoewel ik me afvraag of haar fans het haar echt aanrekenen hoor, denk t niet.
Jéétje begint Angel wéér over Rutte en zân âbeukpaalâ in haar stories. Vind dat echt niet normaal.
Echt ongemakkelijk gewoon mijn god
Ja ik wilde dit ook komen posten. Echt wtf? Het is ook echt niet grappig of zo? Ik vind het gewoon gĂȘnant eigenlijk. Ook die reacties die ze dan deelt die ze van haar volgers krijgt. Ik ben totaal niet preuts of zo maar dit is toch beschamend?
Ja vreselijk irritant. Heb haar ook net ontvolgt. Weinig zin in iedere week weer Rutte zijn zaakje op mân verhalen. En vond haar sowieso niet meer echt grappig.
Ja ben het ook wel met je eens! Misschien is het ook een beetje jaloezie van mijn kant, dat ik zou willen dat dat zo makkelijk kon bij mijn werk
Ik weet niet perse of ik het pesterig zou noemen, eerder iemand die heel hard probeert relevant, grappig, edgy en leuk te blijven.
Als jullie het niet meer willen zien hoef je alleen maar te sturen âNou wat respectloosâ of iets in die trant en dan word je vanzelf geblockt.
I can confirm!
Oh kiek an, meteen ff proberen!!!
Ik vind het wel pesterig, zeker door het herhalen steeds. Stel je voor dat dit over de borsten van Sigrid Kaag (ik noem maar iets) zou gaan? Niemand zit erop te wachten dat er op deze manier over ze gepraat wordt.
Ik heb trouwens niet gezien wat ze nu post maar gebaseerd op de screenshots vorige keer kan ik me wel een voorstelling maken.
oh haar insta is ineens privé zie ik?
Ik ben het met je eens maar in de praktijk vraag ik me af hoeveel mannen zich gepest zouden voelen als het om hun âgrote beukpaalâ gaat. Gevleid eerder lijkt me. Het gedrag veranderd er niet om hoor, vind het ook echt kansloos en puberaal.
Ja schat maar dat bedoel ik toch ook. Het feit dat ze met zoiets makkelijker wegkomt omdat het over een man gaat en dat gewoon veel ânormalerâ wordt geacht.
Al heel lang volgens mij!
oh ok! nou ja volgens mij mis ik niks