Ok!
Maar als je slaapwandelt, dan heb je je ogen open toch? Anders knal je overal tegenaan. Is het dan gewoon dat je je niet bewust bent van je handelingen? Wel erg interessant!
Van mezelf weet ik niet of ik mijn ogen open heb. Ik heb het 1x bij een vriendin gezien en die had wel haar ogen open (ze wist volgende dag ook niet meer wat ze had gedaan/gezegd).
Als kind was het vooral dat ik op zoek was naar de wc en dan door het huis ging dwalen, dus ergens bewust (ik heb wel eens ergens random in huis geplast ) maar ook onbewust want de badkamer was tegen over mijn slaapkamer en die kon ik in mijn slaap dus nooit vinden.
Als volwassenen doe ik meestal random in huis wat rommelen. Het is gelukkig de afgelopen jaren steeds minder geworden. Mijn grootste angst is altijd dat ik naar buiten loop, dat is mijn vader een paar keer overkomen. Sleutels verstoppen heeft ook geen nut want die heb ik een keer slaapwandelend gevonden en toen werd ik wakker dat ik de voordeur open draaide.
Ik heb best vaak geslaapwandelt, altijd met nachtmerries. Als ik dan wakker werd dan wist ik precies wat ik had gedroomd en wat ik aan het doen was op het moment van wandelen. Als ik wakker word dan, weet ik ook precies waar ik ben.
Mijn vriend en ik hebben wel gesprekken in onze slaap. Toevallig dat ik dit weet omdat mijn sleep cycle app dit opneemt. Ik heb ook wel eens rare dingen gedaan tijdens slaapwandelen, ruzies, ramen dicht op 14 hoog, zakken snoep weggeven.
Bilal Wahid en Oussama Ahammoud hebben gister in hun live gehad dat een minderjarig kind zijn geslachtsdeel heeft laten zien. Kind is dacht ik 11/12. Hij zou er geld voor krijgen, op Facebook en insta gaat het helemaal los
Hoo sorry ik ga daarheen!
Aan wie dan?
Aan mijn moeder en zus die in dat huis woonden. Kwam gewoon met open ogen hun kamer in of ze hem wouden hebben. Toen ik de volgende dag mijn zak snoep zocht om van te genieten zeiden ze dat ik het aan hun had gegeven, pislink was ik hahahaha.
Omg hahaha hilarisch
Ik slaapwandelde vroeger met mijn ogen dicht, ook trappen op en af en mijn hoogslaper in en uit zonder te vallen. Echt fascinerend wat je lichaam blijkbaar allemaal kan puur op muscle memory. Dat werkt denk ik met hetzelfde principe als dat je in het donker door je eigen huis kan navigeren zonder overal tegenaan te stoten omdat je dat gewend bent.
Ik heb wel ook meerdere keren tijdens het slaapwandelen in de wasmand geplast dus er zitten wel grenzen aan hoe goed je coördinatie werkt
Ik heb dit als kind veel gedaan, als ik moest plassen. Dan ging ik gewoon naar beden en voor mijn ouders staan met open ogen hun aanstaren (die zaten dan nog op de bank ofzo). Ik zei ook niks ofzo, als mama dan vroeg; moet je plassen of wil je wat drinken? Dan zei ik ook niks. Dan moest ze me op de wc tillen en dat was het.
Heb onlangs nog wel een soort slaapwandel actie gehad, maar dat vond ik meer slaapdronken. Ik moest namelijk naar de wc en wist niet meer goed hoe dat moest. En toen was het gelukt, maar heb ik wc papier mee naar de slaapkamer genomen en daarmee de stoel versiert? gewoon eroverheen gehangen. En de volgende ochtend dacht ik wow wtf. Had het wel half meegekregen maar dacht dus echt dat dat zo hoorde ofzo. Vind het maar eng dat geslaapwandel
Het enige wat ik nu nog doe is heel hard lachen snachts in mijn slaap. Dat zegt mijn vriend altijd, dat ik dan de grootste lol heb. Nooit iets anders, alleen maar lachen.
Niet echt verrassend. Vita ook net met de work-out video’s, lekker getimed.
Ik kan me op zich wel indenken dat mensen fitnessadvies van hem aannemen. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Hij praat echt alsof hij een filmpje inspreekt over de dodenherdenking ofzo
Ik wil wel wat fitnessadvies in bed van hem
Haha ja hij praat echt heel droog! Ennnnn gemiste kans om het niet WORKWOUTS te noemen
Haha wat een droge video, daar hadden ze wel wat mooiers/motiverenders van kunnen maken.
@Tubing ik vind dit soort comments niet echt door de beugel kunnen eigenlijk. over een vrouw zou je zelf toch ook niet zeggen ‘die wil ik wel in mijn bed maar ze moet wel d’r mond houden’? dat hij workoutvideo’s maakt en een halfnaakte foto plaatst betekent niet dat je hem meteen zo moet objectiveren.