Ik weet niet wat voor mannen jij kent natuurlijk maar in mijn omgeving zouden ze zoiets eerder mega gênant vinden.
Wie heeft dat nieuwe huis van de Bellinga’s cringe gezien?
Het valt gewoon onder seksuele intimidatie.
Ik heb de video’s van de verhuizing gekeken en daarna niet meer. Vond het wel een mooi huis met een mooie tuin, maar ik hou ook wel van nieuwbouw blokkendozen
Ik ben wat vlogs gaan kijken van hun verhuizing en ben gefascineerd geraakt. Ik vind het huis best mooi met al die grote ramen, alleen hun keus voor inrichting en alles wat de oude bewoners hebben laten staan vind ik apart.
Ik vind het heel erg dat ik dit kijk nu, want ben er heel erg tegen om je kinderen zo te kijk te zetten. Ik zag dat ze zelfs van die vriendenboekjes hadden uitgebracht met allemaal foto’s van die kinderen erin echt hoe bizar.
Ik ben benieuwd hoe Co het nu in Curaçao vind. Ik lees net dat Curaçao weer in een lockdown gaat en alles dicht gaat.
Nieuwe regels: Alles dicht, behalve noodzakelijke winkels mogen open blijven. Horeca Dicht, alleen bezorgen tot 8 uur. Iedereen moet thuis blijven ( of in hotel/resort voor de toeristen) ook stranden zijn dicht. Plachi di dia is weer van kracht, wat wil zeggen dat je alleen 2 dagen (welke is afhankelijk van je kenteken) per week de straat op mag voor boodschappen. Alleen tussen 4.30 en 8 uur mag je sporten.
Toevallig appt net mijn nicht dat de besmettingen inderdaad weer mega zijn gestegen. Ze zitten rond de 1000 per dag
Vriendin van me woont er nu tijdelijk die apptr me net ook al
Ik wil nog even terugkomen op mijn vorige posts over Angel en haar seksitische posts.
Het is toch duidelijk dat ik dat ook bedoelde, maar wat ik probeer te zeggen is niet ‘Mannen vinden het minder erg als er zo’n opmerking gemaakt wordt, vrouwen stellen zich aan’, nee juist niet!
Daarentegen weet ik wel zeker dat mannen eerder geneigd zijn om dergelijke comments als positief te ontvangen dan vrouwen en dat dat komt omdat mannen zelf die signalen de wereld in sturen.
Ik bedoel, al die dickpics die verstuurd worden naar allemaal random vrouwen en dat ze dan verwachten er een compliment over te krijgen, dat is toch gewoon waar? Natuurlijk niet voor alle mannen en “Nee natuurlijk ook niet de mannen die jij kent, die zijn niet zo”, maar ondertussen.
Nou ja in Nederland trok ze zich ook nergens iets van toch. Waarom zou dat nu anders zijn
Alwin’s nieuwe video over zijn boek is wel goed. Het creatieve proces en iedereen die erbij betrokken is, is goed vastgelegd.
omg die Instagramstories van Jennie met al die mieren, wat een hel hahah
Lijkt mij dat na mate het warmer wordt er nog meer mieren zijn. Boshuisje lijkt mij heel leuk, maar als ik dit zie ben ik meteen genezen.
En dan heb je nog de ratten en eekhoorntjes die over je dak rennen als debielen wat heel hard klinkt als je s’nachts in bed ligt
Ik vind het sowieso echt vet heftig voor de bevolking daar, maar de zure kantoortrut in mij heeft 0 medelijden met Co. Sowieso dat hele “ik emigreer” is gewoon een excuus om Corona te ontsnappen, maar zo werkt het gewoon niet. Met al dat bezoek vanuit NL dat al zo snel komt en op de planning stond. Lekker makkelijk en nu zijn de besmetting weer hoog en moet alles weer op slot.
Sowieso al die influencers die daarheen zijn gevlucht: Kim Feenstra, Channah Koerten, Lisa Room.
En ja dit is een vet zure post: maar weet je er zijn genoeg mensen die Corona beu zijn en willen doen alsof het niet bestaat, maar zo werkt het dus niet. Dit is vanuit mij absoluut een combinatie van mijn jaloezie en zij die zo asociaal/egoïstisch zijn
Een oude vriendin van mij die ik niet meer hoog heb zitten zette zondag al lekkere vakantiekiekjes online. Ze deed niet eens alsof ze er voor werk was.
Hier moet ik toch weer om gniffelen. En tegelijkertijd jank ik voor de bevolking.
Ik heb op tiktok al zo veel gelachen om haar. Dit is toch geweldig
Hahaha ik vind haar filmpjes zo grappig. Die comments van haar er ook bij. En de reacties van haar vriend. Heerlijk.
Dan ben je toch helemaal kapot de volgende dag omg hahaha