hahah zo droog inderdaad, ik vind inderdaad dat Doutzen met haar ‘‘ik ben boos, maar dit is niet mijn verhaal’’ video nog meer emotie inhaar woorden legt
Nou, het lijkt bijna iets wat hij heeft ingesproken ter nagedachtenis aan zichzelf. Past ook precies bij hoe hij zich altijd op de voorgrond plaatst.
Nouja NMSVPE.
Weet ook niet of zijn doelgroep mannen zijn want zo’n wauw lichaam is dit niet als je het vergelijkt met andere fitness influencers.
O ja het ging me er ook niet om of dit mooi is of niet (moet iedereen lekker zelf bepalen) maar meer dat hij wel weet wat hij moet doen in de sportschool zeg maar en er dus wel enigszins verstand van heeft
Hmm maar gaat hij als non-professional genoeg nadruk leggen op het belang van de juiste vorm etc? Ik weet het niet, ik denk dat ik liever naar een echte instructeur of instructrice kijk. Er is niet voor niks een opleiding tot bewegingsdeskundige, toch?
Hahaha Huismuts die halverwege haar gesponsorde cursus interieur zelf interieurcursussen ging geven.
Zelfvertrouwen of grootheidswaanzin?
Ja dat is zo, maar aan de andere kant staat youtube ook vol met makeup tutorials van mensen die geen visagist zijn, kookfilmpjes van mensen die geen kok zijn, etc.
Ik kan me ook wel voorstellen dat als het letterlijk je baan is om te sporten je na zoveel jaar wel weet hoe het moet zonder blessures te krijgen. Blogilates en Chloe Thing en al die andere sportyoutubers hadden/hebben ook allemaal geen opleiding bewegingswetenschappen gedaan dus hij is niet echt een vreemde eend in de bijt wat dat betreft.
Ik weet het niet helemaal zeker maar heeft Wouter niet iets met sport gestudeerd?
Ok, dat is ondertussen meer dan 10 jaar geleden, maar hij heeft eens gezegd dat hij in de sport zou terecht gekomen zijn als hij geen model was geworden.
Ik denk dat het nog wel bij hem kan passen…
Ik kijk een beetje tv en ineens zie ik een bekend gezicht maar volgens mij is het alwin? Maar nu denk ik nee toch niet, en dan weer ja toch wel.
Ik ken hem ook verder niet behalve van dit topic haha
Welk programma dan? Zal wel boek promo zijn.
ik zag hem pas ook in het programma Bait, van een journalist die onderzoek deed naar internet oplichting.
Dat omroep Max programma met iets met Max erin (goeie hints dit). Ging over zijn (als hij het was dan) angststoornis.
Echt 10 min geleden ofzo.
Ja klopt! Dat was hij. Weet ook ff niet hoe het programma heet.
Die journalist is toch een vriend van hem/zijn buurman?
Blogilates is pilates instructeur en chloe personal trainer. Veel fitness YouTubers hebben juist wel een sportachtergrond
oh dat weet ik niet!
was wel een leuk programma overigens
Weet niet of dit helemaal hier past, maar ik kom via via op de insta van Saggysara terecht en vind haar wel verfrissend… heb nog niet heel uitgebreid gekeken maar ze is heel transparant over haar lijf en rekent af met veel schoonheidsidealen en fake lijven op social media
Voor mij persoonlijk ook wel ‘bevrijdend’ omdat ik bv ook behoorlijk brede heupen en kleine borsten heb (en als jong meisje zooo vaak zo verdrietig werd van berichten in tijdschriften enzo dat kleine borsten niet ‘erg’ zijn als ze in maar verhouding zijn met je lijf, wat ik dus ook niet had) en bv ook nooit snap hoe mensen zo’n gladde en strakke bikinilijn hebben. Zijn heeft gewoon rode bultjes, stoppels etc.
Ik vind het wel een aanradertje
Sta wel een beetje te kijken van Bonnie haar laatste story, dat het geen leuke vakantie is omdat ze bijna niks kunnen vanwege Corona. Sorry maar wat dacht je dan? Dat het tijdjes je vakantie op magische wijze zou verdwijnen…