Ik ga dit vanavond samen met mijn vriend kijken, we gaan altijd helemaal stuk om haar
Ik vind haar filmpjes echt grappig maar het lijkt me wel echt eng om terug te zien, vooral als ze de voordeur opendoet en naar buiten loopt
Ben niet altijd de grootste fan van Leonie van Gewoon wat een studentje 's avonds eet, maar nadat ze al een negatieve coronatest had en nu nieuwe klachten krijgt, ze zich weer laten testen en dat duidelijk benoemt op haar blog, denk ik wel van, yes girl. Hopelijk zet dit anderen ook aan het denken!
Er is zojuist aangekondigd dat Melissa van mijnkwaadbloed is overledenš super sneu voor haar en haar nabestaandenš Hoop dat ze haar rust heeft gevonden.
Ik las het ook. Komt best even binnen omdat je toch iemand volgt
Ja vooral met die updates die ze in haar stories gaf. Je kon haar van dag tot dag volgen. Toch gek dat dat nu nooit meer zal gebeuren.
Ik kwam hier naartoe om het te posten, heel verdrietig ditā¦
C.o gaat kaarten leggen met haar zus. Vraagt die zus of ze een rekening heeft gehad. Ja de afvalstoffenheffing altijd in maart hè, zegt Co. Oké lekker spiritueel? Ik snap dit echt niet. Wat moet je hier dan mee.
Ook zegt ze: er was een iets met je werk, waardoor je aan huis gekluisterd bent. Goh, verrassend, werkt 80% van de mensen nu niet vanuit huis? Pfff
Ik vind het zo idioot dat vloggers overal de vlogcamera bij pakken. Nu Lotte terwijl ze gaat stemmen en dus contact heeft met anderen. De mevrouw zegt alleen āhalloā en ādankjewelā, maar wat een naar idee dat je altijd opgenomen kan worden, wat je ook doet en waar je ook bent. Ik begrijp dat ze content wil maken maar waarom zou je anderen dan opnemen, wees dan creatief en deel een shot van jezelf in dat stemhokje.
Ik erger me echt aan Sanny en haar online programma dat nog niet perfect is maar ze gooien t er toch maar uit want āsnelheid is belangrijker dan perfectieā
Zo snel mogelijk geld binnen harken is belangrijker dan perfectie zul je bedoelen
Ja echt heel erg sneu. Je weet dat het eraan zit te komen maar het blijft toch ergens weer onverwachts als het dan zover is en je nooit meer updates zal zien. Ik vroeg me laatst wel af of ze nog samen was met haar vriendin, zag daar eigenlijk nooit meer wat over. Lijkt me ontzettend zwaar om op die leeftijd je partner te verliezen (op elke leeftijd natuurlijk maar dit is wel heel jong).
Iets concreet afmaken en er alle tijd in stoppen om kwaliteit te leveren heeft niet altijd met perfectie te maken Merk dat influencers het concept van perfectie iets te vaak gebruiken om het niet afraffelen te noemen (looking at you Kelly)
Wie kent nog meer Jade Billington?
Ben zelf er pas sinds deze video achter dat haar man haar verlaten heeft.
Zo sad. Waren iets van 12 jaar al samen en net geen 4 jaar getrouwd.
Ben vanmiddag hun honeymoon nog gaan binge watchen. Hun Disney/Florida vlogs waren de reden dat ik haar volgde
Ik geloof dit niet
Die videoās worden steeds raarder, vooral die met haar broer samen zijn zo nep? Die interactie met elkaar kan volgens mij helemaal niet. Iemand die wakker is kan met iemand die slaapt praten, maar hoe hebben twee slapende mensen een gesprek met elkaar?
En ik vind het ook apart dat ze weet wat ze droomde bij bepaalde stukken.
Ik geloof dit soort dingen ook nooit. Sceptisch much hoor, maar zie zoveel neppe filmpjes die veel likes trekken
Nja ik vind het wel grappig. Boeit me verder niet echt hoe of wat.
Zijn er mensen die zich voor het forum hebben opgeofferd om de beautycollectie van Noosh te bestellen en reviewen? Ik weet niet waarom, maar heb nu opeens toch een hele hebberige bui, terwijl ik voor die drie keer 25 euro toch ook een heleboel mooie spullen van Nars oid zou kunnen kopenā¦
Ik vind het soms ook wel heel āoverdrevenā. Maar toch geloof ik het wel, denk ik. Ik heb namelijk zelf ook wel eens dat ik weet dat ik droom. Dan ben ik boos op mijn vriend bijvoorbeeld of haal ik het hele bed af omdat er spinnen in zitten. Dan weet ik eigenlijk wel dat ik droom, maar ik kan het knopje om me dan ook normaal te gedragen niet vinden. Ik wilde zeggen dat ik dat praten met elkaar inderdaad verdacht vind, maar toen ik dat wilde schrijven bedacht ik me dat ik ook reageer ik op mijn vriend als ik āslaaphandelā (ik wandel niet echt). Mijn vriend praat ook in zijn slaap en dan kan ik ook een heel gesprek met hem voeren. Daar weet hij de volgende dag dan niks van. Dus eigenlijk geloof ik ook wel dat dat mogelijk isā¦
Ja ik heb vooral in mijn REM slaap ontzettend realistische dromen waarbij ik weet dat ik droom maar het toch allemaal ontzettend echt lijkt. Heb daar vooral afgelopen jaar veel ālastā van, ik zeg ālastā omdat het echt mijn bui kan bepalen voor de rest van de dag.
Ik heb zelf vroeger geslaapwandeld en ik wist dan echt niet āoja toen ik bij de kast stond droomde ik ditā want je weet niet waar je bent.
Je kan sowieso met een slapend persoon een gesprek hebben maar 2 slapende personen toch niet met elkaar?
Sowieso dat ze zegt dat als ze kaas eet ze altijdgaat slaapwandelen. En die broer heeft dat precies hetzelfde en ze gaan op precies hetzelfde moment allebei slaapwandelen, allebei in de woonkamer en ook nog tegen elkaar praten?
Geloof er geen hol van.
Ik heb haar zelfs geblokt op tiktok want ik vind haar filmpjes zwaar irritant haha. Kan best dat het eerst echt was maar er wordt nu een hele show van gemaakt