Ik volg haar ook! Inderdaad ook voor de Disney vlogs, zelf ga ik ook ieder jaar naar Orlando. Had het al gelezen, dat Matt weg was. Zag dat totaal niet aankomen. Hij moet wel die tattoo weglaseren nu.
Ja precies dit inderdaad. Ik heb ook geslaapwandeld vroeger en ik wist het de dag daarna niet eens meer. Ik haalde de deur van het slot, deed alle lichten in huis aan, probeerde naar buiten te gaan, zette de douche aan etc. Maar dat weet ik alleen maar omdat mân vader me altijd achterna kwam en het âs ochtends vertelde. Ik wist echt niet wat ik gedaan had en al helemaal niet wat ik op dat moment droomde.
Vind het heel moeilijk om te geloven dat alles bij haar echt is. Maar misschien verschilt het per persoon hoe je slaapwandelen ervaart ofso.
Iemand het boek van alwin besteld? Vind het wel stoer van hem hoe hij zich heeft ontwikkeld.
Haha mân vriend praat wel eens in zân slaap en (als ik dan nog wakker ben) praat ik dan terug en ga ik vragen stellen enzo. Daar geeft hij dan wel antwoord op! De antwoorden slaan nergens op maar vind het altijd heel geinig om te horen haha. Ben nu benieuwd of wij ook van dit soort mini gesprekken hebben.
Ja inderdaad die tattoo đ„Č
Ik keek de vlogs ook als voorbereiding op reizen naar Orlando, mis het nu zo!
Hopelijk gauw weer mogelijk om te reizen naar Amerika
Ik twijfel nog. Vind zijn struggles relatable en vond zijn laatste video over het proces erg sterk, maar er iets aan aan hem wat me tegenstaat en ik denk dat ik telkens dat stemmetje en die mild arrogante houding in mijn hoofd ga horen als ik het lees. Ik wacht ff wat anderen vinden.
Same hier! Is al tijden terug nu ik eraan denk, maar ik maakte er altijd opnamen van. Te grappig om terug te luisteren. Ik heb een opname waarin ik zeg dat hij moet stoppen met snurken, en hij antwoord: ja, maar ik lig toch waterpas?
Ik twijfel. Heb nog heel veel boeken liggen die ik wil lezen. Maar ben erg gevoelig voor mooi vormgegeven boeken en het onderwerp spreekt me ook persoonlijk aan. Ik denk dat ik m uiteindelijk wel bestel.
Ik twijfelde dus ook. Denk toch dat ik het niet koop omdat hij benadrukt dat het zijn verhaal is. Mocht je het lezen, laat even weten wat je er van vind.
Hier ook een slaap wandelaar. De enige keren dat ik echt wist wat ik deed was als ik wakker werd. Ik ben wel eens wakker geworden met mijn sleutels in mijn hand of dat ik de voordeur wilde open doen. Maar dan weet ik alleen dat moment. Alles wat ik daarvoor heb gedaan geen idee Dat is alleen te herleiden als ik bijv ineens een bord ergens random zie staan of dat er lichten aan zouden staan.
Ik weet dus wel ongeveer waar ik ben en wat ik deed/dacht. Ik kan wel echt druk bezig zijn met vanalles, maar ga niet echt op pad. Dat heb ik vroeger wel één keer gedaan, toen heb ik me helemaal klaar gemaakt voor school. Mijn vriend reageert ook wel (best normaal) op andere geluiden, dus denk echt wel dat je een gesprek kunt hebben. Nou ja. Ik zou het zelf iig op basis van mijn eigen ervaring nog niet helemaal afschrijven als onrealistisch.
Deze vrouw begon ooit een keer op TikTok met beelden dat ze aan het slaapwandelen was. In één van haar eerste videoâs vertelde ze dat het niet zo vaak gebeurde, maar dat ze het voor de grap hadden opgenomen. Nadat haar eerste videoâs miljoenen views kregen, gebeurde dat slaapwandelen opeens bijna elke avond.
Nee het begon toen ze een x naakt in de gang van een hotel was wakker geworden.
Later heeft ze een uitleg video daar over gemaakt met wat er precies was gebeurd en hoe ze het heeft opgelost. En ze vertelde dat ze slaapwandelt als ze last heeft van stress.
Toen hebben ze een x beelden van hun beveiligings camera gepost dat sloeg aan en toen hebben ze een camera in de woonkamer gehangen.
Ze heeft nooit gezegd dat het heel af en toe maar gebeurd.
Veel videos zijn ook van 1 de zelfde nacht en dan 100x herhaald en dan kleine stukjes enzo steeds.
Zegt natuurlijk niets over of het echt is of niet maar het is iets genuanceerder dan dat jij zegt
Dat is haar broer? Ze slapen in hetzelfde bed?
Omg dank voor deze zeer overtuigende post ik ga het niet doen, maar ik hoop dat iemand zich opoffert voor de âwetenschapâ. Orgasm heb ik al, die powermatte ziet er héél goed uit, en ik zit de laatste tijd dat Euphoria palette te oglen.
Ik was wat doelloos aan het scrollen en zag dit voorbij komen. Dacht even: wat heeft Bonnie hier nu mee te maken
Oh echt chill dan zou ik na huur nog ongeveer honderd euro overhouden voor te leven. Ja dat lukt wel.
Ik kwam dit ook tegen oo facebook. De reacties zijn weer om te janken⊠Immers, men is er van overtuigd dat dit de volgende stap is in het complot dat burgerlijke afhankelijkheid tot doel heeftâŠ
Is toch gewoon 1000 euro extra, bovenop je normale loon
Ohhhhh chill ja doe maar dan