Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Nou je brengt het weer lekker genuanceerd :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik lees haar story nu en vind het behoorlijk redelijk overkomen, en begrijpelijk wel.

8 likes

Nou ik ben het eens met @Blush. Ik vind het ook een beetje dom dat ze verwacht had dat ze kon ontsnappen aan corona en langs allerlei bezienswaardigheden kon gaan. Of op een terras zitten! :woman_shrugging: :woman_shrugging: :woman_shrugging:

21 likes

Dan verschillen we in mening, wat prima is overigens haha! Maar ik begrijp het dus niet, want dit had je gewoon kunnen verwachten.

4 likes

Ze had beter naar Urk kunnen gaan dan ipv Putten

13 likes

Ik snap dit helemaal van haar, je maakt een soort ideaalbeeld in je hoofd om naar uit te kijken. Wij zijn ook een weekendje weg geweest en het is fijn even een andere omgeving maar soms was het best wel zoeken naar iets om ‘te doen’. Het is bijna een beetje zoals thuis met afhalen een wandelingetje maken en een spelletje of tv kijken. Tja. Het thuiskomen was wel weer heel fijn vond ik, juist als je even bent weggeweest.

9 likes

Ze schrijft toch ook niet dat ze dat had verwacht? Ze zegt zelfs ‘duh’ omdat ze zelf ook wel weet en snapt dat het daar niet anders is dan bij haar thuis in Rotterdam qua corona en mogelijkheden. Zoals ik het begrijp valt het haar gewoon zwaarder dan ze had verwacht. Je kunt je natuurlijk nooit 100% een voorstelling maken van hoe je een tripje gaat ervaren, dus ik snap wel dat je je dan ook niet 100% een voorstelling kunt maken van hoe je dat gaat ervaren met corona en alle gevolgen van dien.
Edit: misschien valt het haar extra tegen omdat ze de grote stad gewend is en ik wel denk dat je daar nog net wat meer opties hebt nu voor tentjes waar je iets kunt afhalen ofzo, dus je zou kunnen stellen dat het misschien wat naïef is dat ze niet bedacht had dat de mogelijkheden nog wat minder zijn als je in kleine dorpen of bij de natuur bent.

23 likes

Ja dit idd en dan collega’s die (met de beste bedoelingen) vragen “hoe was je vakantie???” Eh ja.

2 likes

Ja ben t met je eens. En ik denk ook dat ze alles wat negatiever ervaart omdat ze mentaal niet heel lekker gaat.

2 likes

Ik snap Bonnie wel. Ik zou ook heel graag weer eens een weekendje weg willen want ondanks dat je weet dat je niks kan doen, heb je wel hoop dat het alsnog leuk gaat worden. Maar de realiteit is dat je voornamelijk in je huisje zit te chillen en dan kun je net zo goed thuisblijven. Bij een weekend weg of vakantie ligt er vaak ook extra druk op dat je het ondanks de omstandigheden leuk moét hebben.

Ik zou een moord doen om eens lekker weg te gaan. Ook al kan je niet veel doen. Even weg uit huis naar 2,5 jaar lijkt me heerlijk :sweat_smile::rofl:

Helaas ik blijf nog even opgesloten in mijn huis tot ik een negatieve Corona uitslag krijg(al denk ik dat hij positief is)

2 likes

Ik vind haar zoooo irritantttt :roll_eyes: wat begrijpt zij niet aan een PANDEMIE? :upside_down_face:

4 likes

Ze zegt toch ook niet dat ze het niet begrijpt?

1 like

Je moet er toch zelf iets leuks van maken?

Ik ga nog steeds graag naar andere plekken ook al is alles dicht; beetje windowshoppen, mooie gebouwen bekijken (zijn er heel veel waar je echt niet naar binnen hoeft), speurtochten van internet geplukt, wandelen in een andere omgeving, maar vooral even weg zijn uit mijn eigen huis. Als ie andere verwachtingen hebt van een weekendje weg tijdens corona kun je beter thuis blijven, want zonde van het geld…

16 likes

Ik ben echt een saaie doos maar ik zou gewoon een paar keer lekker gaan wandelen en een stukje rondrijden, kijken of je ergens nog een lekkere eet afhaal hebt, boodschappen doen en steeds uitgebreid eten en ik heb het dan gewoon leuk. Verveel me echt nooit op vakantie met m’n vriend. Gewoon even in een andere omgeving zijn. Maar wel jammer dat zij zich niet zo vermaken, als je al down bent kun je wel extra even wat leuks gebruiken natuurlijk

31 likes

Omg Wout die letterlijk zegt een “community” te willen “builden” haha. Beetje te veel Engels much

Edit o en ik houd echt niet van die omhoog geborstelde wenkies :frowning:

4 likes

Nou sorry hoor maar hoe kan je teleurgesteld zijn dat het ergens anders ook net zo kut is als thuis :laughing: Corona ligt niet te slapen op de Antillen of zo

11 likes

Nja als je dit vorig jaar had oke. Maar nu weet je toch wel dat je nergens in nederland veel leuks kan doen. Dus dat je het zelf leuk moet maken.
Ik vind dat juist ook het leuke aan een dagje uit in de pandemie. Dat je nu ineens enthousiast word als je bijv bij het wandelen in een andere omgeving bent en andere dingen ziet.

18 likes

Omdat je verwacht dat het in een andere omgeving wél leuker gaat zijn, zoals veel mensen hier ook al zeggen. Sowieso ligt er altijd vet veel druk op een vakantie om maar leuk te zijn, ondanks de omstandigheden, dus snap wel dat het toch teleurstellend was.

Wat is het probleem ook? Vakantie mag toch tegenvallen. Vind het beter dat ze er gewoon eerlijk over is dan gaat liegen dat het helemaal het einde was.

22 likes

Ze schrijft nergens dat ze teleurgesteld is. En verder: lees mijn post die ik hierboven schreef want dat is een prima reactie hierop en ik heb geen zin om het opnieuw uit te typen.

2 likes

Dit zijn precies de dingen die Bonnie ook heeft gedaan haha (zie stories)

2 likes