Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik kijk een beetje tv en ineens zie ik een bekend gezicht maar volgens mij is het alwin? Maar nu denk ik nee toch niet, en dan weer ja toch wel.
Ik ken hem ook verder niet behalve van dit topic haha

2 likes

Welk programma dan? Zal wel boek promo zijn.

ik zag hem pas ook in het programma Bait, van een journalist die onderzoek deed naar internet oplichting.

1 like

Dat omroep Max programma met iets met Max erin (goeie hints dit). Ging over zijn (als hij het was dan) angststoornis.
Echt 10 min geleden ofzo.

Ja klopt! Dat was hij. Weet ook ff niet hoe het programma heet.

1 like

Die journalist is toch een vriend van hem/zijn buurman?

2 likes

Blogilates is pilates instructeur en chloe personal trainer. Veel fitness YouTubers hebben juist wel een sportachtergrond

4 likes

oh dat weet ik niet!

was wel een leuk programma overigens

Weet niet of dit helemaal hier past, maar ik kom via via op de insta van Saggysara terecht en vind haar wel verfrissend… heb nog niet heel uitgebreid gekeken maar ze is heel transparant over haar lijf en rekent af met veel schoonheidsidealen en fake lijven op social media

Voor mij persoonlijk ook wel ‘bevrijdend’ omdat ik bv ook behoorlijk brede heupen en kleine borsten heb (en als jong meisje zooo vaak zo verdrietig werd van berichten in tijdschriften enzo dat kleine borsten niet ‘erg’ zijn als ze in maar verhouding zijn met je lijf, wat ik dus ook niet had) en bv ook nooit snap hoe mensen zo’n gladde en strakke bikinilijn hebben. Zijn heeft gewoon rode bultjes, stoppels etc.

Ik vind het wel een aanradertje

8 likes

Sta wel een beetje te kijken van Bonnie haar laatste story, dat het geen leuke vakantie is omdat ze bijna niks kunnen vanwege Corona. Sorry maar wat dacht je dan? Dat het tijdjes je vakantie op magische wijze zou verdwijnen…

71 likes

Nou je brengt het weer lekker genuanceerd :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik lees haar story nu en vind het behoorlijk redelijk overkomen, en begrijpelijk wel.

8 likes

Nou ik ben het eens met @Blush. Ik vind het ook een beetje dom dat ze verwacht had dat ze kon ontsnappen aan corona en langs allerlei bezienswaardigheden kon gaan. Of op een terras zitten! :woman_shrugging: :woman_shrugging: :woman_shrugging:

21 likes

Dan verschillen we in mening, wat prima is overigens haha! Maar ik begrijp het dus niet, want dit had je gewoon kunnen verwachten.

4 likes

Ze had beter naar Urk kunnen gaan dan ipv Putten

13 likes

Ik snap dit helemaal van haar, je maakt een soort ideaalbeeld in je hoofd om naar uit te kijken. Wij zijn ook een weekendje weg geweest en het is fijn even een andere omgeving maar soms was het best wel zoeken naar iets om ‘te doen’. Het is bijna een beetje zoals thuis met afhalen een wandelingetje maken en een spelletje of tv kijken. Tja. Het thuiskomen was wel weer heel fijn vond ik, juist als je even bent weggeweest.

9 likes

Ze schrijft toch ook niet dat ze dat had verwacht? Ze zegt zelfs ‘duh’ omdat ze zelf ook wel weet en snapt dat het daar niet anders is dan bij haar thuis in Rotterdam qua corona en mogelijkheden. Zoals ik het begrijp valt het haar gewoon zwaarder dan ze had verwacht. Je kunt je natuurlijk nooit 100% een voorstelling maken van hoe je een tripje gaat ervaren, dus ik snap wel dat je je dan ook niet 100% een voorstelling kunt maken van hoe je dat gaat ervaren met corona en alle gevolgen van dien.
Edit: misschien valt het haar extra tegen omdat ze de grote stad gewend is en ik wel denk dat je daar nog net wat meer opties hebt nu voor tentjes waar je iets kunt afhalen ofzo, dus je zou kunnen stellen dat het misschien wat naïef is dat ze niet bedacht had dat de mogelijkheden nog wat minder zijn als je in kleine dorpen of bij de natuur bent.

23 likes

Ja dit idd en dan collega’s die (met de beste bedoelingen) vragen “hoe was je vakantie???” Eh ja.

2 likes

Ja ben t met je eens. En ik denk ook dat ze alles wat negatiever ervaart omdat ze mentaal niet heel lekker gaat.

2 likes

Ik snap Bonnie wel. Ik zou ook heel graag weer eens een weekendje weg willen want ondanks dat je weet dat je niks kan doen, heb je wel hoop dat het alsnog leuk gaat worden. Maar de realiteit is dat je voornamelijk in je huisje zit te chillen en dan kun je net zo goed thuisblijven. Bij een weekend weg of vakantie ligt er vaak ook extra druk op dat je het ondanks de omstandigheden leuk moét hebben.

Ik zou een moord doen om eens lekker weg te gaan. Ook al kan je niet veel doen. Even weg uit huis naar 2,5 jaar lijkt me heerlijk :sweat_smile::rofl:

Helaas ik blijf nog even opgesloten in mijn huis tot ik een negatieve Corona uitslag krijg(al denk ik dat hij positief is)

2 likes