Ik vind haar zoooo irritantttt wat begrijpt zij niet aan een PANDEMIE?
Ze zegt toch ook niet dat ze het niet begrijpt?
Je moet er toch zelf iets leuks van maken?
Ik ga nog steeds graag naar andere plekken ook al is alles dicht; beetje windowshoppen, mooie gebouwen bekijken (zijn er heel veel waar je echt niet naar binnen hoeft), speurtochten van internet geplukt, wandelen in een andere omgeving, maar vooral even weg zijn uit mijn eigen huis. Als ie andere verwachtingen hebt van een weekendje weg tijdens corona kun je beter thuis blijven, want zonde van het geldâŠ
Ik ben echt een saaie doos maar ik zou gewoon een paar keer lekker gaan wandelen en een stukje rondrijden, kijken of je ergens nog een lekkere eet afhaal hebt, boodschappen doen en steeds uitgebreid eten en ik heb het dan gewoon leuk. Verveel me echt nooit op vakantie met mân vriend. Gewoon even in een andere omgeving zijn. Maar wel jammer dat zij zich niet zo vermaken, als je al down bent kun je wel extra even wat leuks gebruiken natuurlijk
Omg Wout die letterlijk zegt een âcommunityâ te willen âbuildenâ haha. Beetje te veel Engels much
Edit o en ik houd echt niet van die omhoog geborstelde wenkies
Nou sorry hoor maar hoe kan je teleurgesteld zijn dat het ergens anders ook net zo kut is als thuis Corona ligt niet te slapen op de Antillen of zo
Nja als je dit vorig jaar had oke. Maar nu weet je toch wel dat je nergens in nederland veel leuks kan doen. Dus dat je het zelf leuk moet maken.
Ik vind dat juist ook het leuke aan een dagje uit in de pandemie. Dat je nu ineens enthousiast word als je bijv bij het wandelen in een andere omgeving bent en andere dingen ziet.
Omdat je verwacht dat het in een andere omgeving wél leuker gaat zijn, zoals veel mensen hier ook al zeggen. Sowieso ligt er altijd vet veel druk op een vakantie om maar leuk te zijn, ondanks de omstandigheden, dus snap wel dat het toch teleurstellend was.
Wat is het probleem ook? Vakantie mag toch tegenvallen. Vind het beter dat ze er gewoon eerlijk over is dan gaat liegen dat het helemaal het einde was.
Ze schrijft nergens dat ze teleurgesteld is. En verder: lees mijn post die ik hierboven schreef want dat is een prima reactie hierop en ik heb geen zin om het opnieuw uit te typen.
Dit zijn precies de dingen die Bonnie ook heeft gedaan haha (zie stories)
Haha nou blijkbaar is dat voor mij genoeg
Humble brag over hoe makkelijk ik tevreden ben
Ik zou een moord doen om ff een weekend weg te gaan, jammer voor Bonnie dat het tegenvalt
Kom op zeg laat Bonnie even dâr vakantie vinden tegenvallen, dat kan toch gewoon. Negatief, positief, eerlijk of niet, je kunt als influencer echt niets goed doen hĂš?
Ik ben op dit moment een midweek weg in ongeveer dezelfde omgeving als Bonnie en ik vind het heerlijk! Wij hebben gisteren ook als een stel boomers door de natuur gefietst , dag ervoor gewandeld etc.
Heb me echt nog geen momenr verveeld. Wij hebben wel een wat luxere hotelkamer geboekt zodat we eten op de kamer kunnen bestellen een groot bad etc. Dat geeft al een echt vakantiegevoel.
Misschien moet ze dat eens doen ipv een airbnb waar je zelf je prutje moet koken. Heb altijd het idee dat zij zo goedkoop mogelijk op vakantie willen en dat is misschien prima als er geen pandemie is, maar nu lijkt het denk ik gewoon meer op een thuissiutatie op die manier.
Heb je de story erna ook gezien, de reactie op iemand die haar dmt dat ze niet mag klagen omdat mensen in de horeca het veel zwaarder hebben?
Ik snap haar heel goed. Als je op zoek bent naar even wat âmentale zuurstofâ en dat hoopt te vinden in een andere omgeving, is het heel kut als dat gewoon niet lukt.
En ja heel tof als dat andeten wel lukt maar het schijnt dat we niet allemaal hetzelfde zijn
Hangt dit niet toevallig ook even van je mood/week af? Ik ga al een jaar best okay (vind het zeker niet leuk, maar het is wat het is, maak er het beste van)
en heb toevallig nu 2x deze maand dat ik echt een dipje ervaar, met tegenzin werk, ik slaap slecht. Ook het window shoppen, wandelen doet me niet goed (eerder wel)
Ik benoem dat ook richting familie/collegaâs. Gelukkig kan dat
Bonnie voelt zich mentaal niet top, haar Insta is ook haar uitlaatklep denk ik.
Ze zal er vast niet heel erg over hebben nagedacht, voor-geanalyseerd of mee bedoeld hebben
Jij gaat toch binnenkort een weekend weg met vriendinnen?
Ja oke, je hebt wel gelijk, je mag je vakantie wel stom en saai vinden. Vond de reden (WANT oja CORONA) alleen zo verwacht. Maar volgens mij hebben ze nog best wel wat gedaan, maar misschien heeft zij meer externe prikkels nodig.
Ja en liever vandaag dan morgen. Ik kijk er zo ontzettend naar uit