Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ow oeps verkeerde topic moest in mama bloggers

Hoezo raar? Ik vind het juist heel sterk.

8 likes

Jaa ik zei het net ook al in de mama blogger toppic want ik bedoelde het niet verkeerd meer als dat ik het zelf nooit zou delen en dat het zoveel details is wat ze schrijft

1 like

Jeetje de vader van de huismuts heeft alles achter zich gelaten in NB voor dat vakantiepark in friesland. Mooi natuurlijk maar ook wel heftig lijkt me…

Ik denk oprecht dat zij er iets heel erg moois van kunnen maken! En inderdaad veel volgers zullen al geïnteresseerd zijn.

2 likes

Haha inderdaad Corona of niet we zouden ongeveer t zelfde doen en ik vind het heerlijk. Maar wij hebben een hond, maakt het misschien wel anders.

Ik verveel me ook maar zelden, Bonnie zei voor ze animal crossing had ook dat ze zich vaker zo verveeld. Dat is niet leuk natuurlijk en ook lastig te doorbreken als je je niet fijn voelt natuurlijk. Kan me ook voorstellen dat de content rondom de verhuizing dan heel leuk voor haar was omdat dat dan een keer wat meer was dan filmen dat ze lunch maakt ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik hou zo van come shop with me videos en dan vooral van mensen die in grote amerikaanse winkels shoppen. Maar ik erger me er wel vaak aan dat ze dan niet even goed alles laten zien maar alleen ff de dingen die zij leuk vinden. Nu heb ik een toffe vrouw gevonden die volgens mij ook een grote familie heeft. En zij laat bijna de hele winkel zien haha. Ook al die aanbiedingen enzo videos zijn ongeveer een half uur lang.

Mocht je dat ok leuk vinden haar kanaal is The wads

2 likes

Is de andere niet voor Nick? Je kan je eiland namelijk niet overzetten geloof ik.

Trouwens, ik zag voorbijkomen dat Alwin (@grace’s baby) een boek geschreven heeft en dat deed me eraan denken dat die breakup tussen hem en saske heel positief voor beide heeft uitgepakt (lijkt het dan).

9 likes

Ja over dat laatste, daar dacht ik laatst ook aan! Maar aan de andere kant deelt Saske best wel veel over dat ze therapie volgt, zich mentaal niet helemaal lekker voelt etc. Alleen heb dan weer niet het idee dat dat perse met die relatie te maken heeft ofzo.

Vind het trouwens super fijn en goed dat ze deelt dat ze met dingen worstelt en wil hier ook niet gaan speculeren over het hoe en wat daarvan. Maar bedoelde meer dat ik vooral Alwin super erg op zie bloeien en dat Saske nu niet altijd helemaal goed in haar vel lijkt te zitten afgaande op haar openheid daarover.

2 likes

Ooh dat vind ik echt heerlijk om te kijken! Ik ga haar opzoeken :smiley:

3 likes

Ik hoop dat de muts hem eindelijk eens betaalt voor al zijn geklus.

6 likes

Kijk eens wie er in mijn mailbox zit :o_o:

15 likes

Het was ook deels een grapje omdat iedereen daar altijd wat over te zeggen heeft hier (mijn vader komt iedere verhuizing weer opdraven). Maar nu we het er over hebben: ik bemoei me echt met iets waar ik niks mee te maken heb, maar ik hoop wel dat als je je familielid mee laat werken aan een vakantiepark waar je zelf geld mee gaat verdienen dat je hem dan ook betaalt. Ik vind dat echt wel wat anders dan de verbouwing van je eigen huis.

2 likes

afbeelding

Nou gelukkig zijn ze op aliexpress nog meer dan genoeg de vinden. :upside_down_face:

LAST CHANCE!!!

16 likes

Toevallig net nu er een vrachtschip met Aliexpress bestellingen vaststaat in het Suezkanaal
view

88 likes

Dat krijg je als je piemels vaart.

3 likes

Het meest frustrerende aan deze situatie vind ik toch dat er heel groot EVERGREEN op dat schip staat maar het heet de EVER GIVEN

Waarom staat dat er dan niet op?

17 likes

Staat er ook op maar dan in inimini kleine letters haha

5 likes

Haha zou zomaar kunnen, dit soort dingen gebruikten ze volgens mij in WOII ook om Duitse spionnen te ontmaskeren, dus dat je de de naam Chomondeley uitspreekt als Chumley, Worcester als Wuster, Leicester als Lester etc
Als je dat niet wist viel je door de mand, ondanks dat je verder een perfect accent had

edit Weet trouwens niet of het echt waar is of iets wat ik uit een spionageroman heb

7 likes