Nou gelukkig zijn ze op aliexpress nog meer dan genoeg de vinden. 
LAST CHANCE!!!

Nou gelukkig zijn ze op aliexpress nog meer dan genoeg de vinden. 
LAST CHANCE!!!
Toevallig net nu er een vrachtschip met Aliexpress bestellingen vaststaat in het Suezkanaal

Dat krijg je als je piemels vaart.
Het meest frustrerende aan deze situatie vind ik toch dat er heel groot EVERGREEN op dat schip staat maar het heet de EVER GIVEN
Waarom staat dat er dan niet op?
Staat er ook op maar dan in inimini kleine letters haha
Haha zou zomaar kunnen, dit soort dingen gebruikten ze volgens mij in WOII ook om Duitse spionnen te ontmaskeren, dus dat je de de naam Chomondeley uitspreekt als Chumley, Worcester als Wuster, Leicester als Lester etc
Als je dat niet wist viel je door de mand, ondanks dat je verder een perfect accent had
edit Weet trouwens niet of het echt waar is of iets wat ik uit een spionageroman heb
Haha ja in NL hebben we dat ook, Oisterwijk zorgt ook voor verwarring, en Enschede moet je ook maar net weten natuurlijk
Staat op de reet (vast niet de maritieme benaming) van dat schip

Die achterkant is net een oogtest.
Die onderste regel kan ik niet lezen hoor, Panama lukt nog net 
Echt niet te bevatten hoe groot dat schip is.
400 meter lang in een kanaal van 250 meter breed. Echt niet hiervoor gemaakt. Hoorde ook dat het helemaal kut is om met zoân schip er doorheen te moeten, want de kleinste beweging kan dit al veroorzaken.
Ik word er bijna een beetje misselijk van. Bizar als je bedenkt dat er nog een file staat met nog meer van dit soort schepen.
Hahaha, sorry maar dit ziet er echt goor uit. Bijna alsof je naar een koeien uier zit te kijken die is afgeknipt?
why brain, why?
Hoe kun je dit anders uitspreken dan hoe het hoort dan? Ja klemtoon anders leggen maar dat ik bij veel veel plaatsnamen zo
Enscheeduh
Het is toch eigenlijk helemaal niet logisch dat het Enschuhdee is?
Dat graaf machientje 
In het duits zegt men wel Ensjeeduh inderdaad
Oh dat wist ik niet!
Nou en hoe ZE het zelf zeggen: enskedee
En dat schip speelt echt met mijn privé. Ik kan niet bevatten hoe groot het is en ga meteen aan alles twijfelen
Nee ze zeggen zelf ĂȘĂȘnskuh of Eanske