Jij duikt alleen op als er gezeur is over Bonnie valt me op. Erg bijzonder
Ik ben ook net weg geweest en wij zijn normaal redelijk van de budget accommodatie onder het motto âwe zitten toch amper op de hotelkamerâ maar hebben nu express een luxe huisje met sauna en jacuzzi geboekt juist met het idee dat we nu waarschijnlijk heel veel in het huisje zitten en dat het daar dus chiller moet zijn dan thuis. Is natuurlijk wel wat duurder, maar besparen ook veel door nu zelf te koken en spelletjes te doen en te wandelen ipv steeds terrasjes, uitjes, uit eten enzo.
Ze mag best teleurgesteld zijn. Maar daar mogen andere toch ook wat van vinden.
Dat is het mooie aan dit topic.
Vooral mensen die even komen vertellen dat zij wél in staat waren zich te vermaken en de gouden tips hebben voor Bonnie en dat ze zich gewoon moet aanpassen en dat corona een stomme reden is om het niet leuk te hebben want stel je er gewoon op in.
Hoe vermoeiend moet het zijn om alles altijd op jezelf te betrekken.
Houd nou eens op June, ik ben genoeg actief in andere topics en volg niet zo veel youtubers
Ik vind dit gezeik echt boeiend met het oog op dat Bonnie al eerder heeft aangegeven er niet zo top bij te zitten. Even lekker met zijn allen drie zinnetjes ontleden van iemand die het best lastig heeft, terwijl haar gevoel waarschijnlijk herkenbaar is voor een veel grotere groep mensen. En haar gevoel super logisch is als je kijkt waar een vakantie normaal voor dient (opladen, plezier maken) en hoe onmogelijk het is om dat nu te behalen.
Ja, dit.
Het stomme is ook gewoon dat ik gisteravond die story van Bonnie zag en direct dacht: oh hier zal wel weer gezeik over komen op het forum. En ja hoor. Dat irriteert me echt een beetje.
In other news, ik heb wel weer hernieuwde interesse in de vlogs van Diana. Vind het altijd wel gezellig. Dat hele âminder kopenâ zie ik nog niet echt terug. Nu had ze dan wat gekregen van een duurzaam merk, alleen ik denk dat als je je als influencer hier echt hard voor wil maken, je het wat strikter moet aanpakken. When Sara smiles (maar is meer een blogger) doet dat wel zo, maar goed haar hele blog staat in het teken van duurzaamheid.
Het is toch algemeen bekend dat Bonnie en Alwin enz niks goed kunnen doen hier in de ogen van sommige mensen. Ik vind dat jammer.
Ja ik denk dat ze er meer uit kunnen halen als ze meer vlogs zou maken over het opnieuw combineren of misschien dat haar zus nieuwe combinaties samenstelt. Vermaken van kleding of kleding van haar vriend/zus lenen. Nu wakkert het nog steeds bij mensen aan dat je regelmatig nieuwe dingen moet kopen.
Niet dat ik zelf hierin heilig ben, maar ik probeer nu een tijd niks te kopen en dan valt het wel op dat consumeren in vlogs nog wel de hoofdmoot is.
Ja vind ik ook. Gezellig breien en kleien met haar zus, altijd uitgebreid koken voor zichzelf.
Ik snap heel goed dat het tegenvalt voor Bonnie, maar ik vind het ergens ook wel naĂŻef. Dacht ze dan dat alleen in Rotterdam de musea en terassen dicht zijn? Zoals ik het lees, waren haar verwachtingen niet heel realistisch, denk als ze er net ff anders in had gestaan, dat ze het echt al een stuk fijner zou hebben. Zonde en vooral rot dat ze dus niet zo genoten hebben als gehoopt
Volgen jullie ook kleinere YouTubers of bloggers? Ik volg zelf geen grote meer want vind ze eigenlijk allemaal te irritant of commercieel maar een paar kleine zijn wel leuk
Heb je de posts hierboven gelezen? Beetje spuit 11 om dit nu nogmaals allemaal te herhalen.
Nee natuurlijk dacht ze dat niet echt. Ze vindt het alleen jammer dat ze niet veel kan ondernemen, en dat deelt ze.
Ik vind het sneu voor Bonnie dat ze zegt dat ze zich in jaren niet zo slecht heeft gevoeld, hopelijk gaat het snel beter met haar.
Dit gaat eigenlijk over de situatie met Bilal. Maar ik vond het ook wel toepasselijk voor hier haha. Aangezien wij dit ook doen
Omg heb de afgelopen weken voor mijn gevoel alleen maar Frenemies zitten kijken
Ik heb wel wat meegekregen ja. Wist niet dat er echt iemand verkracht was⊠heftig. David Dobrik was een beetje de koning van YouTube voor mijn gevoel.
Alle grote YouTubers vallen langzaam maar zeker om lijkt wel. Vorig jaar Shane ook al. Waarom gedragen ze zich allemaal zo enorm kut? Is het omdat ze âvan niksâ komen en dan opeens heel beroemd worden en daar niet mee om kunnen gaan ofzo?