Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Haha ja in NL hebben we dat ook, Oisterwijk zorgt ook voor verwarring, en Enschede moet je ook maar net weten natuurlijk

Staat op de reet (vast niet de maritieme benaming) van dat schip

image

21 likes

Die achterkant is net een oogtest.
Die onderste regel kan ik niet lezen hoor, Panama lukt nog net :geek:

34 likes

Echt niet te bevatten hoe groot dat schip is.

22 likes

400 meter lang in een kanaal van 250 meter breed. Echt niet hiervoor gemaakt. Hoorde ook dat het helemaal kut is om met zo’n schip er doorheen te moeten, want de kleinste beweging kan dit al veroorzaken.

4 likes

Ik word er bijna een beetje misselijk van. Bizar als je bedenkt dat er nog een file staat met nog meer van dit soort schepen.

5 likes

Hahaha, sorry maar dit ziet er echt goor uit. Bijna alsof je naar een koeien uier zit te kijken die is afgeknipt? :o_o: why brain, why?

7 likes

Hoe kun je dit anders uitspreken dan hoe het hoort dan? Ja klemtoon anders leggen maar dat ik bij veel veel plaatsnamen zo

4 likes

Enscheeduh
Het is toch eigenlijk helemaal niet logisch dat het Enschuhdee is?

10 likes

Dat graaf machientje :pleading_face:

10 likes

In het duits zegt men wel Ensjeeduh inderdaad

3 likes

Oh dat wist ik niet!

Nou en hoe ZE het zelf zeggen: enskedee

En dat schip speelt echt met mijn privé. Ik kan niet bevatten hoe groot het is en ga meteen aan alles twijfelen

11 likes

Nee ze zeggen zelf ĂȘĂȘnskuh of Eanske

2 likes

oh pardon

4 likes

Dit doet me denken aan mijn Vlaamse collega, die zei in het begin ook ‘PurmĂ©rund’ en ‘DuhvĂšnter’.

4 likes

Ik werk in het natuurgebied rondom het Panamakanaal en vaar daar dus regelmatig met mijn éénmotorig bootje langs dat soort schepen. Heb me nog nooit zo klein gevoeld.

76 likes

wow, wat doe je daar precies? of ongeveer haha.

1 like

Onderzoek, bioloog

42 likes

Is dat eng? Is er reëel gevaar?

Lijkt mij dus echt doodeng en ik heb allerlei scenario’s bedacht waarom, maar ik weet niet eens of het gevaarlijk kan zijn.

3 likes