Haha ja in NL hebben we dat ook, Oisterwijk zorgt ook voor verwarring, en Enschede moet je ook maar net weten natuurlijk
Staat op de reet (vast niet de maritieme benaming) van dat schip
Die achterkant is net een oogtest.
Die onderste regel kan ik niet lezen hoor, Panama lukt nog net
Echt niet te bevatten hoe groot dat schip is.
400 meter lang in een kanaal van 250 meter breed. Echt niet hiervoor gemaakt. Hoorde ook dat het helemaal kut is om met zoân schip er doorheen te moeten, want de kleinste beweging kan dit al veroorzaken.
Ik word er bijna een beetje misselijk van. Bizar als je bedenkt dat er nog een file staat met nog meer van dit soort schepen.
Hahaha, sorry maar dit ziet er echt goor uit. Bijna alsof je naar een koeien uier zit te kijken die is afgeknipt? why brain, why?
Hoe kun je dit anders uitspreken dan hoe het hoort dan? Ja klemtoon anders leggen maar dat ik bij veel veel plaatsnamen zo
Enscheeduh
Het is toch eigenlijk helemaal niet logisch dat het Enschuhdee is?
Dat graaf machientje
In het duits zegt men wel Ensjeeduh inderdaad
Oh dat wist ik niet!
Nou en hoe ZE het zelf zeggen: enskedee
En dat schip speelt echt met mijn privé. Ik kan niet bevatten hoe groot het is en ga meteen aan alles twijfelen
Nee ze zeggen zelf ĂȘĂȘnskuh of Eanske
oh pardon
Dit doet me denken aan mijn Vlaamse collega, die zei in het begin ook âPurmĂ©rundâ en âDuhvĂšnterâ.
Ik werk in het natuurgebied rondom het Panamakanaal en vaar daar dus regelmatig met mijn éénmotorig bootje langs dat soort schepen. Heb me nog nooit zo klein gevoeld.
wow, wat doe je daar precies? of ongeveer haha.
Onderzoek, bioloog
Is dat eng? Is er reëel gevaar?
Lijkt mij dus echt doodeng en ik heb allerlei scenarioâs bedacht waarom, maar ik weet niet eens of het gevaarlijk kan zijn.