Ja of juist dat om echt groot te kunnen worden je over lijken moet kunnen gaan?
Jaa naar die grote youtubers die nu allemaal gecanceled worden kijken vooral ook best jonge mensen. Die zien iemand die eerst niks had , toen thuis wat random videos maakt waar niet allemaal rechten en plichten en dingen bij komt kijken zoals bij tv, en daarmee rijk werd.
Dat klinkt fantastisch maar er is voor die youtubers geen begleiding van hoe ga je met al deze fame om en kijk uit want je bent een voorbeeld voor jonge kinderen. En die jonge kinderen zien niet in dat hun idool dingen doet die niet door de beugel kunnen.
Deze dingen komen voor mijn gevoel ook pas sinds een paar jaar aan het licht omdat er nu allemaal van die roddel/juice kanalen zijn. Die kijken 24/7 of er een youtuber iets doet wat niet oke is .
Ik weet nog dat ik echt in shock was in 2014 toen Alex Day gecanceld werd maar dat ik ook dacht āgelukkig dat dit nu out in the open is en dat er over gepraat kan worden, nu zal dit vast niet zo snel weer gebeurenā
Wow wtf ik heb geen idee wie deze personen zijn maar wat??? Verkrachting als prank, serieus?
Nou ja goed, dat zou kunnen. Ik vind het wel opvallend dat iedere keer als het over Bonnie gaat, jij er als de kippen bij bent. En dat in combi met je username vind ik wat pesterig overkomen. Maar gelukkig dat ik het mis heb dan.
Ik vind het ook opvallend hoor. Ze is hier ook al meerdere keren over aangesproken.
@Chuckie Nou ja zo brachten ze het natuurlijk niet in de video, anders was er hopelijk al wel eerder ophef over geweest. Volgens mij was het concept voor de video dat een van hen (Dom) een āfivesomeā wou. Daar hebben ze een oproep voor gedaan op social media en toen hebben 4 vriendinnen gereageerd. Zij mochten toen naar dat huis, en sommigen van hen waren fans dus dat vonden ze natuurlijk fantastisch, maar ze wilden niet echt seks met die dude. Die groep jongens vond dat ze niet leuk genoeg deden voor de camera dus toen hebben ze alcohol gehaald (terwijl ze nog geen 21 waren) āto loosen them upā. Uiteindelijk zijn twee van die meiden met Dom in een slaapkamer beland terwijl ze echt te dronken waren om consent te geven. Ik weet niet precies wat er daar is gebeurd, Insider heeft er een artikel over als je meer details wilt, maar een van die meiden moest door haar vriendinnen half dat huis worden uitgedragen aan het eind van de avond omdat ze zo dronken was dus dat is echt niet oke. In de video zelf kon je zien dat de rest van die jongens af en toe de kamer in keken (de kijker kon zelf niet zien wat er in de kamer was) en dan hadden ze echt van die gesprekken van ācanāt believe Dom is actually having a threesome HAHAHAā
Sorry, ik wist niet dat het al vaker gezegd was.
Als iemand alleen in dit topic komen om puur op één iemand te haten en dan ook nog eens een denigrerende username gerelateerd aan Bonnie heeft⦠dan mag je daar iemand best op aanspreken toch? Komt inderdaad pesterig over.
Dan zal ik hetzelfde doen haha. Iedereen wint!
Ow jezus ik zag dit verhaal net voor bij komen bij @how about mom. Beetje raar dat ze dat deelt maar ook wel goed maar echt heftig zeg
Ow oeps verkeerde topic moest in mama bloggers
Hoezo raar? Ik vind het juist heel sterk.
Jaa ik zei het net ook al in de mama blogger toppic want ik bedoelde het niet verkeerd meer als dat ik het zelf nooit zou delen en dat het zoveel details is wat ze schrijft
Jeetje de vader van de huismuts heeft alles achter zich gelaten in NB voor dat vakantiepark in friesland. Mooi natuurlijk maar ook wel heftig lijkt meā¦
Ik denk oprecht dat zij er iets heel erg moois van kunnen maken! En inderdaad veel volgers zullen al geĆÆnteresseerd zijn.
Haha inderdaad Corona of niet we zouden ongeveer t zelfde doen en ik vind het heerlijk. Maar wij hebben een hond, maakt het misschien wel anders.
Ik verveel me ook maar zelden, Bonnie zei voor ze animal crossing had ook dat ze zich vaker zo verveeld. Dat is niet leuk natuurlijk en ook lastig te doorbreken als je je niet fijn voelt natuurlijk. Kan me ook voorstellen dat de content rondom de verhuizing dan heel leuk voor haar was omdat dat dan een keer wat meer was dan filmen dat ze lunch maakt ofzo
Ik hou zo van come shop with me videos en dan vooral van mensen die in grote amerikaanse winkels shoppen. Maar ik erger me er wel vaak aan dat ze dan niet even goed alles laten zien maar alleen ff de dingen die zij leuk vinden. Nu heb ik een toffe vrouw gevonden die volgens mij ook een grote familie heeft. En zij laat bijna de hele winkel zien haha. Ook al die aanbiedingen enzo videos zijn ongeveer een half uur lang.
Mocht je dat ok leuk vinden haar kanaal is The wads
Is de andere niet voor Nick? Je kan je eiland namelijk niet overzetten geloof ik.
Trouwens, ik zag voorbijkomen dat Alwin (@graceās baby) een boek geschreven heeft en dat deed me eraan denken dat die breakup tussen hem en saske heel positief voor beide heeft uitgepakt (lijkt het dan).