Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja over dat laatste, daar dacht ik laatst ook aan! Maar aan de andere kant deelt Saske best wel veel over dat ze therapie volgt, zich mentaal niet helemaal lekker voelt etc. Alleen heb dan weer niet het idee dat dat perse met die relatie te maken heeft ofzo.

Vind het trouwens super fijn en goed dat ze deelt dat ze met dingen worstelt en wil hier ook niet gaan speculeren over het hoe en wat daarvan. Maar bedoelde meer dat ik vooral Alwin super erg op zie bloeien en dat Saske nu niet altijd helemaal goed in haar vel lijkt te zitten afgaande op haar openheid daarover.

2 likes

Ooh dat vind ik echt heerlijk om te kijken! Ik ga haar opzoeken :smiley:

3 likes

Ik hoop dat de muts hem eindelijk eens betaalt voor al zijn geklus.

6 likes

Kijk eens wie er in mijn mailbox zit :o_o:

15 likes

Het was ook deels een grapje omdat iedereen daar altijd wat over te zeggen heeft hier (mijn vader komt iedere verhuizing weer opdraven). Maar nu we het er over hebben: ik bemoei me echt met iets waar ik niks mee te maken heb, maar ik hoop wel dat als je je familielid mee laat werken aan een vakantiepark waar je zelf geld mee gaat verdienen dat je hem dan ook betaalt. Ik vind dat echt wel wat anders dan de verbouwing van je eigen huis.

2 likes

afbeelding

Nou gelukkig zijn ze op aliexpress nog meer dan genoeg de vinden. :upside_down_face:

LAST CHANCE!!!

16 likes

Toevallig net nu er een vrachtschip met Aliexpress bestellingen vaststaat in het Suezkanaal
view

88 likes

Dat krijg je als je piemels vaart.

3 likes

Het meest frustrerende aan deze situatie vind ik toch dat er heel groot EVERGREEN op dat schip staat maar het heet de EVER GIVEN

Waarom staat dat er dan niet op?

17 likes

Staat er ook op maar dan in inimini kleine letters haha

5 likes

Haha zou zomaar kunnen, dit soort dingen gebruikten ze volgens mij in WOII ook om Duitse spionnen te ontmaskeren, dus dat je de de naam Chomondeley uitspreekt als Chumley, Worcester als Wuster, Leicester als Lester etc
Als je dat niet wist viel je door de mand, ondanks dat je verder een perfect accent had

edit Weet trouwens niet of het echt waar is of iets wat ik uit een spionageroman heb

7 likes

Haha ja in NL hebben we dat ook, Oisterwijk zorgt ook voor verwarring, en Enschede moet je ook maar net weten natuurlijk

Staat op de reet (vast niet de maritieme benaming) van dat schip

image

21 likes

Die achterkant is net een oogtest.
Die onderste regel kan ik niet lezen hoor, Panama lukt nog net :geek:

34 likes

Echt niet te bevatten hoe groot dat schip is.

22 likes

400 meter lang in een kanaal van 250 meter breed. Echt niet hiervoor gemaakt. Hoorde ook dat het helemaal kut is om met zo’n schip er doorheen te moeten, want de kleinste beweging kan dit al veroorzaken.

4 likes

Ik word er bijna een beetje misselijk van. Bizar als je bedenkt dat er nog een file staat met nog meer van dit soort schepen.

5 likes

Hahaha, sorry maar dit ziet er echt goor uit. Bijna alsof je naar een koeien uier zit te kijken die is afgeknipt? :o_o: why brain, why?

7 likes

Hoe kun je dit anders uitspreken dan hoe het hoort dan? Ja klemtoon anders leggen maar dat ik bij veel veel plaatsnamen zo

4 likes

Enscheeduh
Het is toch eigenlijk helemaal niet logisch dat het Enschuhdee is?

10 likes