Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Staat mijn naam ergens in die screenshot? :face_with_hand_over_mouth::open_mouth:

Benieuwd naar de context van deze foto. Naar wie kijkt ze? Heeft ze last van haar rug? Was er geen mooiere locatie beschikbaar? Zo veel vragen

3 likes

Ohh hahaha! Neee met mij staan duizenden andere mensen (pre corona) daar. :joy:

1 like

Brr lijkt net alsof ze elk moment van het perron kan donderen

5 likes

Mm zou ze die scène willen uitbeelden? Een soort nostalgische blik op perrondrukte.
Dit moet ook van een tijd geleden zijn want je moet nu mondkapjes op op het perron, toch? Fijn dat ze dit kiekje nog voor ons heeft bewaard :dizzy:

5 likes

Colourful rebel

4 likes

Taffuskoud buiten ook. En nog eens extra op zo’n tochtig perron :cold_face:

1 like

Wow ik vergeet altijd hoe jong Monica is (vandaag 26 geworden)

9 likes

Op www.thetruesize.com kan je elk land verplaatsen en zien hoe groot t echt is. Heel fascinerend.

4 likes

afbeelding

afbeelding

Kruisje zit rechtsboven!!1!1

46 likes

Alsof iemand die een haat comment wilt achterlaten dit leest en denkt " Ohja dit is haar huis. Laat ik hier aardig doen :smiling_face_with_three_hearts:"

26 likes

Denken jullie dat Noor dit schilderij zelf heeft geschilderd?
https://www.instagram.com/p/CM9KdDChnfl/
Schermafbeelding 2021-03-28 om 10.53.28

• Nee joh
  • Ja denk het wel

0 stemmers

1 like

Lijkt wel verven op nummer ofzo? Haha nee denk t niet. Gewoon door management ofzo

Edit vloer is ook niet afgedekt en haar beige pakje lijkt me ook een enge keuze tijdens verven.
Was toch wel leuker/relatable als je gewoon zegt dat dit nep is ipv zo’n fantasiewereld te creeeren

4 likes

Is het toch ook als je even inzoomt?

18 likes

Ik zie die nummers nu pas. Kan die painting alleen nergens online vinden

Maar zelfs dan denk ik dat Noor dit niet zelf heeft geverfd lol

5 likes

Ja deed ik dus ook haha

Lijkt me nogal een grote kwast voor die kleine vakjes.

36 likes

Haha wat een grappige uitdrukking, die ken ik helemaal niet

2 likes

Was net de trouwlocatievlog van Noor aan het kijken, is midden in de vlog opeens de vlog op prive gezet. Hmmmm ??? Whats happend

1 like

Haha in 't begin zegt ze: ‘we zeggen niet naar welk land we gaan’. Vervolgens allemaal sfeershots van overduidelijk Frankrijk, Franse borden en als kers op de taart zegt Sander ‘goedemorgen we zijn nu in Frankrijk’.

Maar goed, wellicht veel haatcomments? Want wie bedenkt het nu om middenin een pandemie helemaal naar Frankrijk te rijden om wat trouwlocaties te bekijken. Doe ff normaal. Wat zeggen ze dan bij de grens? Is goed joh? En Sander ook echt ‘ja maar we zijn maar 3 mensen tegengekomen’ Gek he, Fransen mogen amper hun huis uit

33 likes