Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben… elke keer weer verbaasd over wat waar precies op de wereldkaart ligt. Kan elke drie maanden opnieuw kijken en denken noujaaa, ligt dat daar/zo dichtbij land x/heeft dat land die vorm? M’n man lacht me altijd uit en m’n vader wil altijd m’n schoolgeld terugvragen, hi ha ho. Ik ben dus niet alleen!

26 likes

En @betty
Dit heb ik ook en ik kwam er laatst achter dat dit verschijnsel een naam heeft: megalofobie.
Ik krijg het vooral benauwd van grote industriële objecten: boorplatformen, fabrieken, kranen :cold_face::cold_face:

6 likes

Afrika is ook echt zo fakking groot echt niet te bevatten.

22 likes

Heel herkenbaar wat hier allemaal geschreven wordt! Ik heb bijvoorbeeld ook een misselijk gevoel als ik in Google Maps oid helemaal ga uitzoomen en dan opeens de wereld zie. Holy fuck.

8 likes

Wow dit had ik volgens mij ook! Als ik de kaart dan zie denk ik weer “ohja”, maar ergens was het bij mij ook los van elkaar.

Ik heb ook altijd bij de UK dat dat in mijn hoofd echt linksboven NL ligt en niet al bij Frankrijk begint. In mijn hoofd ligt Londen echt ver ten noorden van Amsterdam. Vond het ook altijd een vreemd fenomeen dat NL’ers naar Frankrijk gingen rijden om met de auto naar de UK te gaan. En dan weet ik het weer een poosje, ook het bestaan van Het Kanaal, en dan vaagt het weer terug naar mn oorspronkelijke idee. Heel vreemd!

2 likes

En ik dacht dat New York en Amsterdam/NL op dezelfde lengte zaten, maar New York is meer in lijn met Madrid.

8 likes

Wow, ik word gek, mijn hele wereldkaart is een grap, dit dacht ik ook! Waarom?? Hoe kom ik hierbij?

5 likes

De atlas is mijn lievelingsboek
Niks zo mooi als een landkaart :heart:

44 likes

Ik geniet echt van de vlogs van Diana de laatste tijd!

10 likes

Same! Vooral als ze met haar zus is, vind hun echt een leuke band zo hebben. Heb net haar kringloop vlog ding gekeken en dat was ook weer heel chill. Sowieso vind ik Diana wel redelijk chill over komen.

5 likes

Ik zou het zeker geen fobie noemen bij mezelf, maar kan me er wel iets bij voorstellen ja.
Ik heb het ook wel heel specifiek, bij de foto die nu nog in het topic staat heb ik het niet (de ander is volgens mij weggehaald).

Ja, ik ben ook heel benieuwd! Vond hun vorige huis ook echt prachtig, dus dit zal ook wel super mooi worden!

2 likes

Ik sta elke dag op Zuid wtc. Had ook een influencer kunnen worden!

afbeelding

19 likes

Wtf is die pose

37 likes

Weet iemand nog vab welk merk die campagne was afgelopen week met dat filmavond pakket, die huispakken, oversized truien en bloemenjurk?

Staat mijn naam ergens in die screenshot? :face_with_hand_over_mouth::open_mouth:

Benieuwd naar de context van deze foto. Naar wie kijkt ze? Heeft ze last van haar rug? Was er geen mooiere locatie beschikbaar? Zo veel vragen

3 likes

Ohh hahaha! Neee met mij staan duizenden andere mensen (pre corona) daar. :joy:

1 like

Brr lijkt net alsof ze elk moment van het perron kan donderen

5 likes

Mm zou ze die scène willen uitbeelden? Een soort nostalgische blik op perrondrukte.
Dit moet ook van een tijd geleden zijn want je moet nu mondkapjes op op het perron, toch? Fijn dat ze dit kiekje nog voor ons heeft bewaard :dizzy:

5 likes