Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Colourful rebel

4 likes

Taffuskoud buiten ook. En nog eens extra op zo’n tochtig perron :cold_face:

1 like

Wow ik vergeet altijd hoe jong Monica is (vandaag 26 geworden)

9 likes

Op www.thetruesize.com kan je elk land verplaatsen en zien hoe groot t echt is. Heel fascinerend.

4 likes

afbeelding

afbeelding

Kruisje zit rechtsboven!!1!1

46 likes

Alsof iemand die een haat comment wilt achterlaten dit leest en denkt " Ohja dit is haar huis. Laat ik hier aardig doen :smiling_face_with_three_hearts:"

26 likes

Denken jullie dat Noor dit schilderij zelf heeft geschilderd?
https://www.instagram.com/p/CM9KdDChnfl/
Schermafbeelding 2021-03-28 om 10.53.28

• Nee joh
  • Ja denk het wel

0 stemmers

1 like

Lijkt wel verven op nummer ofzo? Haha nee denk t niet. Gewoon door management ofzo

Edit vloer is ook niet afgedekt en haar beige pakje lijkt me ook een enge keuze tijdens verven.
Was toch wel leuker/relatable als je gewoon zegt dat dit nep is ipv zo’n fantasiewereld te creeeren

4 likes

Is het toch ook als je even inzoomt?

18 likes

Grappig dat ze dit zelf een goede vergelijking vinden. Alsof je in je huis zoveel mogelijk bezoekers per dag zou laten binnenkomen, om sterk aangedikte verhalen te vertellen zodat ze blijven, zodat je delen van je huis voor een hogere prijs korte tijd kan verhuren. Is in mijn ogen meer een bagger museum. Iets als Moco. Waar de rijen voor de deur staan en je daarna met veel te veel mensen door wat mager ingerichte kamers met steeds weer dezelfde Bansky wordt geloodst en na een kwartier buiten staat met veel vraagtekens.

Ik zou het trouwens wel gek vinden als mijn bezoek langskomt en dan stilletjes de rattentaxi neemt.

25 likes

Ik zie die nummers nu pas. Kan die painting alleen nergens online vinden

Maar zelfs dan denk ik dat Noor dit niet zelf heeft geverfd lol

5 likes

Ja deed ik dus ook haha

Lijkt me nogal een grote kwast voor die kleine vakjes.

36 likes

Haha wat een grappige uitdrukking, die ken ik helemaal niet

2 likes

Was net de trouwlocatievlog van Noor aan het kijken, is midden in de vlog opeens de vlog op prive gezet. Hmmmm ??? Whats happend

1 like

Haha in 't begin zegt ze: ‘we zeggen niet naar welk land we gaan’. Vervolgens allemaal sfeershots van overduidelijk Frankrijk, Franse borden en als kers op de taart zegt Sander ‘goedemorgen we zijn nu in Frankrijk’.

Maar goed, wellicht veel haatcomments? Want wie bedenkt het nu om middenin een pandemie helemaal naar Frankrijk te rijden om wat trouwlocaties te bekijken. Doe ff normaal. Wat zeggen ze dan bij de grens? Is goed joh? En Sander ook echt ‘ja maar we zijn maar 3 mensen tegengekomen’ Gek he, Fransen mogen amper hun huis uit

33 likes

Denk ik ook niet. Is gewoon een spon denk ik, want zit een swipe up in de stories bij.

Was het vroeger nou Cynthia die iedere week zelf Turkse pizza maakte?

Ze heeft een paar dagen geleden ook al haar weekvlog van vorige week privé gezet. Ik vermoed vanwege kritische comments. (Geen idee waar die vlog over ging, volgens mij over stemmen?)

Hahah ja ik zit net door Jamie te bladeren en kwam ze tegen, waardoor ik eraan herinnerd werd dat er een blogger was die ze wekelijks at, Cynthia dus