He je vergeet een optie: foto’s van de muur af gooien en roepen dat je nicht lelijk is.
Het is onderdeel van een campagne want Bibi plaatst er ook één. Blijkbaar heeft dat bedrijf een cijferkleurplaat van een vakantiefoto gemaakt (zie ik in haar story)
https://www.instagram.com/p/CM9295YhAN5/?igshid=1mxmru494mk6w
An.na Nooshin heeft die ad ook. Valt me bij haar op dat ze meer borsten laat zien als haar volgers onder de 1 miljoen komen sorry, love Anna haar borsten
Het is hier lang niet over Anna’s boobs gegaan inderdaad.
Sooooo zeg inderdaad. Ze is een gezegend mens!
nou en.
Ik foto’s met tieten
Ja echt hoor Ik zou hetzelfde doen als ik zulke boobs had.
Ik kijk nu “Mijn dochter de vlogger”. Ik zie gewoon kinderarbeid? Vooral die vader met z’n dochter.
OMG en een meisje van amper 4 ofzo??? “Ja tegen de tijd dat ze in groep 6 zit zijn alle kinderen in haar klas toch youtuber, dus heeft ze n voorsprongetje”. Dit kan toch niet legaal zijn???
Ik vond die vrouw met die peuter ook heftig. Die werd best afgesnauwd als ze iets niet goed zei, hallo dat kind kan net praten?!
Ik ging even kijken bij Anna. En ik herkende een van dr laatste fotos van toen ik haar nog volgde wat soieso al meer dan 3 jaar geleden is.
Maar dat is die foto uit new york. Slim wel want als je bij zon foto zon plaatst tagt komen er toch meer mensen op je foto af.
Wie is Anna?
Anna Nooshin
Die ken ik niet.
Maar die foto komt me wel bekend voor.
Congratulations for having me!
Zijn haar boobies echt? Jaloerss
Celine Charlotte was te gast in Podcast over Media, ik had nog nooit iets van haar gehoord, maar vond het wel een interessant interview. Ze is echt helemaal mijn type niet, maar ik vind haar wel fascinerend. Snap wel dat mensen goed geld betalen om haar tips te horen.
En van dat goeie geld is ze nu naar Indonesië gevlogen om in vastgoed te gaan investeren. Ook een bijzondere keuze om daar nu heen te gaan
Nou echt he! Zo petit en weinig vet, en dan precies op de juiste plek 2 enorme (mooie) borsten. Dat het kan…