Zag laatst toevallig een video over dat de haken van vrouwen (mannen?) hoger worden als het slechter gaat met de economie. Misschien heeft Anna dat met haar borsten
Een van de weinige YT-ers die ik echt volg zijn Eamon & Bec maar vooral Eamon is de laatste tijd echt mijn bec geworden (het zit in de naam)
Misschien is het dat hij het voor de vlog zo doet maar het is altijd zo wild met spullen doen, of op een irritante manier eten vanuit een kom naar binnen schuiven of zo overdreven schreeuwerig doen.
Ik zat net in het zonnetje pauze te houden dus ik dacht even de vlog van gisteren kijken en ik ben er nu helemaal geirriteerd door
Hahaha ja wanneer waren deze in de mode:
Rond de crisis volgens mij.
Haha laf die laatste foto, alsof ons Mo zelf gaat klussen. Gekke meit.
Heeft Robert een harttransplantatie ondergaan?
Haha shit zie ik nu pas. Haartransplantatie🤣
Oh nu vind ik het al helemaal niet meer jammer dat ik haar heb ontvolgd.
Ben benieuwd hoe ze het gaat (spon-) verbouwen.
Non-probleem als het geld tegen de plinten klotst
Spot ik hier een Eeuwluisteraar?
Ha jazeker, vind dit een heerlijke uitdrukking.
Sophie Hol heeft zich opgegeven voor K3 zoekt K3 lolll
Logisch, een waterpas bij sloopwerkzaamheden.
Ik volg ze ook, maar vind eamon vooral ook irritant worden. Becca vind ik een stuk leuker maar soms kan ik dr niet handelen met dr perfecte leven.
Brb ga me even een potje ergeren
Haha had zij zich niet ook opgegeven voor The Voice? Als ze het tot de tv audities schopt wordt haar auditie waarschijnlijk gênant.
Ja The Voice ook en ze was bij allebei door!
Nah genant ja? Ze kan best redelijk zingen toch haha
Is ze door naar de volgende ronde? Dat weten ze nu al toch?
Ik vind het zo raar dat zij besluit nu, midden in een pandemie, om naar Indonesie te gaan om te orienteren op investeren in vastgoed? Voelt voor mij zo egocentrisch. Ook die stories allemaal van “zo goed geregeld met drie keer per dag eten” e.d. over het quarentaine hotel.
Ik dacht ineens aan Lisa. Hoop dat ze een beetje is bijgekomen.
Ja maar ze houdt zich aan de regels dus er is helemaal niks aan de hand hoooooor en ze houdt van iedereen
Doe toch gewoon ff normaal