Ja dat snap ik dus echt niet. Ik denk dat ik alle tekst in een dag kan typen. Is echt maar een paar bladzijdes. En een klein zinnetje of woordje op iedere foto pagina. Denk wel dat de foto’s uitzoeken meer werk is. Maar als je goed je best doet hoeft dit geen maanden te duren.
Monica heeft ooit in een vlog gezegd haar hele boek eerst met de hand te schrijven. Toen dacht ik al wow, waarom zou je dat doen?! Maar blijkbaar is het weinig tekst haha
Hahahah echt wel influencer life hoor, nog nooit eerder vertoonde foto’s van mij. Ok ik hoef geen heel fotoboek van iemand die ik eigenlijk niet ken.
Goh verbaast me toch dat ze daar nooit iets over heeft gezegd in de vlogs. Vertelt ze er in haar boek meer over?
Ja paar bladzijden wel. Samenvatting; haar borsten is ze al vanaf jongs af aan onzeker over. Heel lang over getwijfeld om het te laten doen, veel over opgezocht en bij verschillende artsen op intake geweest. In augustus 2017 heeft ze het laten doen. Na 48 uur stond ze alweer te bowlen en in een club. Ze voelde zich zelfverzekerder en vond het mooier. Na een tijdje had ze pijn aan haar borsten en bleek ze zwanger. Ze kon haar lichaam lastig accepteren omdat er zoveel veranderde door de zwangerschap en haar borsten dus ook nog groter werden. Na de bevalling was haar huid was losser geworden en begonnen haar implantaten te draaien. Daar heeft ze veel last van gehad want daar konden ze een jaar lang niks aan doen. In november 2019 werd ze voor de tweede keer geopereerd. Herstel ging lastiger omdat dat net tijdens de break up met Lars was.
Er staat verder niet bij of ze er nu wel tevreden mee is of zo. Mis af en toe een beetje uitleg over waarom of hoe of wat. Net als waarom die chirurg er een jaar lang niks aan kon doen dat haar implantaten draaiden.
Oh wow dat heeft ze wel allemaal goed verborgen gehouden. Die tetten niet natuurlijk, dat was duidelijk.
En ik heb even geteld het zijn 21 pagina’s in totaal waar tekst op staat. De rest alleen foto’s of een ‘chapter’ naam. En naast de foto’s staan kleine zinnetjes of woordjes zoals ‘mood’ ‘stil anoyed’ ‘in de rij voor Coronatest’ ‘gran canaria 2018’. Bijna knap dat je er langer dan een maand over doet om dit te maken.
Haha net een preview gekeken van dat boek. Het is gewoon plaatjes, dus wel voor de echte fan. Ook mooi die expectations vs reality en dan op die reality nog steeds onaards mooi eruit zien
Staat er ook iets in over haar jukbeenderen? Vraag me al een tijdje af of ze die heeft gedaan, aangezien ik ze best wel erg vind “uitsteken”
Dat komt in haar volgende boek!!
Niet in de stukjes die ik al heb gelezen.
Jeetje. Echt bizar hoeveel er ‘aan de hand’ kan zijn in iemands leven en dat je daar in de vlogs gewoon niets van meekrijgt. Ook dat Lars vreemdgegaan is, wat we nu via via hoorden met dat hele nieuws omtrent Andre Hazes (iig, zo vernam ik het), je hele wereld staat op z’n kop denk ik dan en dat je dan ‘vrolijk’ door kan vloggen.
Maar is er iemand die weet wat er tussen Mo en Noor gebeurd is? Of staat dat in dat boek?? Ik kon me herinneren dat die wel besties waren…
Is dat niet gewoon zoals ze is? Mijn jukbeenderen liggen ook vrij hoog en als ik gewicht verlies zie je dat als eerste in mijn gezicht, dus dan ligt er nog meer nadruk op.
Was het idee ook niet a la dat boek van Kim K met insta foto’s? Dacht ik hoor - met hier en daar korte toelichting
Maar het is niet zeker, het is een gerucht!
Dit verbaast me ook echt, dat zijn dingen met zo’n impact op je leven en lichaam ineens. Hoe kan je dat goed verborgen houden Hoewel ze in het verleden natuurlijk wel vaker vlog-stops had
Of tussen Mo en Jamie
Tussen Mo en Noor was het dat er soms gemene comments over haar dochter stonden en Mo die comments niet weghaalde. Noor noemde haar naam niet, maar ze had het wel over deze gebeurtenis.
Mo en Jamie was dat Mo Jamie gewoon geghost had.
Wie is Jamie? Mo en Amber vraag ik me ook nog af haha. Maar ben blij dat zij niet meer in de vlogs zit, pff die meid