Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Zat net op Social Blade bij Anna te kijken. Wat denken jullie, zal ze elke keer volgers bijkopen om toch op 1 miljoen te zitten?

afbeelding

20 likes

Sowieso.

17 likes

Wat had ze gisteren gepost dat ze in een keer 1300 volgers erbij kreeg?

4 likes

Tetten waarschijnlijk

5 likes

Was een foto van haar en haar nichtje! Maar voor iemand met een miljoen volgers zijn haar likes all over the place. Sommige foto’s alleen 8000 likes :
afbeelding

en die foto in haar ondergoed voor de laptop 66.000 likes.

2 likes

Safiya heeft weer geupload! Vind haar video’s zo leuk.

21 likes

Haar manier van praten is nog erger geworden

19 likes

Ja pfffff

1 like

Ja is echt de laatste tijd dat hij steeds irritanter lijkt te worden! Ik vind hun verbouwing wel weer heel tof om te volgen.

Jaloers op haar Starbucks bekers.

4 likes

Zo overdreven gearticuleerd, alsof je naar een logopedie sessies zit te kijken.

5 likes

Ik vind haar en haar maniertjes echt zwaar irritant

2 likes

Ook echt genoten van deze video! Nooit gedacht dat ik een Youtube video van 40 minuten helemaal zou kijken but yes I did. Ik heb zelf vakantie plannen om naar de west kust van Amerika te gaan dus daarom vond ik het ‘roadtrip’ gevoel ook extra tof haha. En zo lief dat ze helemaal zijn gaan rijden i.v.m. hun bejaarde kat.

12 likes

Ik vind dat ze echt dat ze goede content maakt en veel moeite in haar video’s stopt, maar haar manier van praten en haar humor… :woozy_face:

8 likes

Doet me denken aan Dory van Finding Nemo

2 likes

Haar manier van praten doet me ook echt aan iemand anders denken, maar kom er niet op wie. Heel irritant.

4 likes

Ik snap echt niet hoe hij kon denken dat mensen wel door zouden hebben dat het een grap zou zijn.
“100.000 exemplaren verkocht”

“Haha, dit was toch overduidelijk een grap mensen?” Nou ik pies in m’n broek.

7 likes

Graveyard bunny ofzo? Van Does this thing really work

3 likes

Janet de zoekmachine van The Good Place? (daar doet ze mij aan denken)

9 likes

Haha dat is toch eigenlijk dan meer een grap over zijn boek. Dan dat hij andere mensen voor de gek houd.
Zo van heeey mn boek gaat super goed. Volgers : Ooh wat fijn voor je!
Hij : Praaaank het is helemaal niet zoveel verkocht.