Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja, waarom zou je dat doen :joy:
Zijn vriendin begon daarna te brabbelen over LOA, weet niet of ze sarcastisch was (alles wat ze zeggen zou wel eens een grap kunnen zijn natuurlijk) maar volgens mij meenden ze het wel.

4 likes

Ik weet niet of dit de plek is, maar ik volg veel ‘vanlifers’ en lees net dat Lee van Max & Lee (en vaak bij Eamon & Bec) is overleden. Ze heeft afgelopen vrijdag zelfmoord gepleegd. Ben best wel een beetje in shock, je hebt toch een beetje het idee dat je iemand ‘kent’ als je al iemand zo lang volgt, stom he. Ze was wel open over haar depressie, maar toch.

3 likes

Lee van LifeWithLee (voorheen bekend vanlifer van Max&Lee) is overleden. Jeetje wat schrik ik hiervan zeg. De eerste keer dat ik rouw voel voor iemand die ik eigenlijk niet ken maar toch weer wel door de talloze vlogs.

TW zelfdoding in caption:
https://www.instagram.com/p/CNBQ1Tssd0T/?igshid=1pukmw4tzm6np

Pff ja he, ik had laatst de podcast van Reroot (Eamon & Bec) met haar geluisterd over haar depressie en toch schrok ik zo erg nog.

2 likes

Ik heb sinds de vorige update van Safiya een beetje medelijden met haar en haar vriend. Volgens mij hebben zij zo veel last van hun perfectionisme, dat hoor je ook in deze verhuisvideo weer terug, dat ze echt met zichzelf in de knoop komen. Bij hun denk ik altijd, ja die “80% is genoeg” regel, zou je leven echt makkelijker maken.

16 likes

Ik heb het boek van Monica (ja ik was nieuwsgierig naar wat er allemaal in staat en deel hem met twee vriendinnen) en er staat een verlossend antwoord in op een discussie die hier al vaak heeft plaatsgevonden. Ze heeft wel haar borsten laten doen. Net voor dat ze er achter kwam dat ze zwanger was.

Dan kunnen we die discussie voortaan ook weer overslaan.

159 likes

Nou daar gaat mijn fantasie om net zulke borsten aan een zwangerschap over te houden als zij :broken_heart:

27 likes

Ja die was opgenomen voordat ze naar de USA ging dus ik dacht dat ze helemaal happy was met dr nieuwe lieffie en nieuwe bus. Blegh ben er helemaal verdrietig van.

2 likes

Nog meer interessante dingen gelezen?

3 likes

Ooh nee dat meen je niet :scream: wat erg :sob:

5 likes

Nog niet, heb alleen even snel doorgebladerd en is echt weinig tekst in dat hele boek. Wel leuke foto’s maar ik zou hem niet aanraden om te kopen. Als ik nog wat boeiends ontdek kom ik me hier wel melden :joy:

En dan wel maanden bezig zijn met het hele schrijfproces en steeds de deadline niet halen :joy:

14 likes

Ja ik zag al in de previews dat er weinig tekst was en een groot lettertype!

2 likes

Ja dat snap ik dus echt niet. Ik denk dat ik alle tekst in een dag kan typen. Is echt maar een paar bladzijdes. En een klein zinnetje of woordje op iedere foto pagina. Denk wel dat de foto’s uitzoeken meer werk is. Maar als je goed je best doet hoeft dit geen maanden te duren.

5 likes

Monica heeft ooit in een vlog gezegd haar hele boek eerst met de hand te schrijven. Toen dacht ik al wow, waarom zou je dat doen?! Maar blijkbaar is het weinig tekst haha

11 likes

Hahahah echt wel influencer life hoor, nog nooit eerder vertoonde foto’s van mij. Ok ik hoef geen heel fotoboek van iemand die ik eigenlijk niet ken.

6 likes

Goh verbaast me toch dat ze daar nooit iets over heeft gezegd in de vlogs. Vertelt ze er in haar boek meer over?

Ja paar bladzijden wel. Samenvatting; haar borsten is ze al vanaf jongs af aan onzeker over. Heel lang over getwijfeld om het te laten doen, veel over opgezocht en bij verschillende artsen op intake geweest. In augustus 2017 heeft ze het laten doen. Na 48 uur stond ze alweer te bowlen en in een club. Ze voelde zich zelfverzekerder en vond het mooier. Na een tijdje had ze pijn aan haar borsten en bleek ze zwanger. Ze kon haar lichaam lastig accepteren omdat er zoveel veranderde door de zwangerschap en haar borsten dus ook nog groter werden. Na de bevalling was haar huid was losser geworden en begonnen haar implantaten te draaien. Daar heeft ze veel last van gehad want daar konden ze een jaar lang niks aan doen. In november 2019 werd ze voor de tweede keer geopereerd. Herstel ging lastiger omdat dat net tijdens de break up met Lars was.

Er staat verder niet bij of ze er nu wel tevreden mee is of zo. Mis af en toe een beetje uitleg over waarom of hoe of wat. Net als waarom die chirurg er een jaar lang niks aan kon doen dat haar implantaten draaiden.

14 likes

Oh wow dat heeft ze wel allemaal goed verborgen gehouden. Die tetten niet natuurlijk, dat was duidelijk.

41 likes

En ik heb even geteld het zijn 21 pagina’s in totaal waar tekst op staat. De rest alleen foto’s of een ‘chapter’ naam. En naast de foto’s staan kleine zinnetjes of woordjes zoals ‘mood’ ‘stil anoyed’ ‘in de rij voor Coronatest’ ‘gran canaria 2018’. Bijna knap dat je er langer dan een maand over doet om dit te maken.

43 likes