Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Haha net een preview gekeken van dat boek. Het is gewoon plaatjes, dus wel voor de echte fan. Ook mooi die expectations vs reality en dan op die reality nog steeds onaards mooi eruit zien :smiley:

3 likes

Staat er ook iets in over haar jukbeenderen? Vraag me al een tijdje af of ze die heeft gedaan, aangezien ik ze best wel erg vind “uitsteken”

1 like

Dat komt in haar volgende boek!!

26 likes

Niet in de stukjes die ik al heb gelezen.

3 likes

Jeetje. Echt bizar hoeveel er ‘aan de hand’ kan zijn in iemands leven en dat je daar in de vlogs gewoon niets van meekrijgt. Ook dat Lars vreemdgegaan is, wat we nu via via hoorden met dat hele nieuws omtrent Andre Hazes (iig, zo vernam ik het), je hele wereld staat op z’n kop denk ik dan en dat je dan ‘vrolijk’ door kan vloggen.

8 likes

Maar is er iemand die weet wat er tussen Mo en Noor gebeurd is? Of staat dat in dat boek?? Ik kon me herinneren dat die wel besties waren

2 likes

Is dat niet gewoon zoals ze is? Mijn jukbeenderen liggen ook vrij hoog en als ik gewicht verlies zie je dat als eerste in mijn gezicht, dus dan ligt er nog meer nadruk op.

2 likes

Was het idee ook niet a la dat boek van Kim K met insta foto’s? Dacht ik hoor - met hier en daar korte toelichting

Maar het is niet zeker, het is een gerucht!

Dit verbaast me ook echt, dat zijn dingen met zo’n impact op je leven en lichaam ineens. Hoe kan je dat goed verborgen houden :dizzy_face: Hoewel ze in het verleden natuurlijk wel vaker vlog-stops had

4 likes

Of tussen Mo en Jamie :rofl:

Tussen Mo en Noor was het dat er soms gemene comments over haar dochter stonden en Mo die comments niet weghaalde. Noor noemde haar naam niet, maar ze had het wel over deze gebeurtenis.

Mo en Jamie was dat Mo Jamie gewoon geghost had.

1 like

Wie is Jamie? Mo en Amber vraag ik me ook nog af haha. Maar ben blij dat zij niet meer in de vlogs zit, pff die meid

5 likes

Jamie li denk ik

1 like

Jamie Li denk ik

1 like

Jaaa en ik ben ook benieuwd waarom zij niet met Dasha omgaat

3 likes

Mo had toch ook een keer ruzie met Koen Kardashian?

omg jaa Dashaaa, zij was heel leuk. En Fritz haha

Mo is sowieso echt vaak heel close met iemand en daarna verdwijnt die persoon ook snel weer. Zoals ook Noor en Amber idd. En Femke en Anthea (al ziet ze die vgm nog wel af en toe)

en Mo en Jamie Li waren toch nooit vriendinnen?

8 likes

Toch lijkt Monica me wel een leuke vriendin. Beetje one of the guys, houdt van lekker (vr)eten, tutten en winkelen. Zou best een dag met haar door kunnen brengen.

29 likes

Zei Danique niet ooit dat Monica enorm tekeer kan gaan op bijvoorbeeld whatsapp en ook wel snel boos is? Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen haha.

Oh oeps dit moest geen reactie op jou zijn

6 likes