Oohjaa frits
Jaa volgens mij had Femke dat ook gezegd in haar ādocuā of wat het ook was.
Mo heeft het ook weleens benoemd als āmensen groeien uit elkaarā
Noor vond dus dat ze een betere moderator had moeten zijn? Die discussies heb ik gelukkig nooit met vriendinnen
Nou als er nare dingen over mn kind staan verwacht ik ook wel dat je die weghaalt
Noor had het over vervelende comments. Maar noemde niet wie het was, denk wel zeker Monica
Ja als ze erop gewezen zou zijn etc, maar lang geleden toen ik de vlogs nog bekeek, werden er in de comments zoveel nare dingen gezegd. Vlg mij liet ze vaak alles staan, of fases waarin ze wel meer positiviteit wilde op haar kanaal. Kan me voorstellen dat comments bijhouden ook bijna een halve dagtaak (en ondankbare) is
Ja maar je laat mijn kind in de vlog (wss meer views) en verdient er geld aan. Edit mān kind er dan uit, als je alle rotopmerkingen gewoon laat staat.
Ja maar als je het te veel moeite vind om de vervelende comments over iemand andersā kind weg te halen, dan moet je haar dus gewoon niet in je video houden.
Die kids van Noor/Sander kwam echt best veel voor in de videoās van Mo, dus ik kan me wel voorstellen dat dat een issue is.
Nee Jamie Li heeft ooit een column of zo geschreven waarin ze het heeft over een mysterieuze influencer die eerst heel enthousiast tegen haar deed en haar daarna bij events negeerde en heeft geghost
Ofzo
Dus misschien!!! Was dat Mo
Maar Noor en Mo hebben toch al veel langer āruzieā dan dat akkefietje wat Noor in een vlog benoemde?
En ik vind dat Noor en Sander gewoon moeten bepalen om Olivia niet in andermans vlog te stoppen, want dan raak je de controle natuurlijk kwijt.
Het lijkt volgensmij vooral alsof Monica nu niemand ziet, maar als je dr vriendinnen op insta en snapchat volgt zie je dat ze er vaak genoeg is. Niet echt coronaproof dus snap wel dat ze dat zelf niet meer deelt
Ze heeft ook maar 2 min gefilmd op haar verjaardag dus dan weet je genoeg. De volgende dag was ze brak. Ze is de master in het doen alsof ze dagelijks vlogt en haar leven laat zien maar we zien maar 10%.
(En gelijk heeft ze.)
Hahah ja dit is wel echt waar. Ze kan zich natuurlijk ook heel goed verschuilen achter jarenlang opbouw van haar āik ben luiā reputatie. Niemand kijkt ergens van op als zij een paar dagen niet vlogt en dan weer vrolijk doorgaat.
Ja toch, ik vind het slim!
Jaa wat fijn dit verlossende antwoord over de boobies van Mo. Ik was (ben?) een van de freaks die zich hier onredelijk veel mee bezig heeft gehouden en zelfs vlog-onderzoek geeft gedaan.
Wat ik opvallend vind is dat ze zegt dat ze zo onzeker was over haar borsten terwijk ze wel die shoot voor de Esquire heeft gehad die weinig verhullend was. Toch niet zó onzeker of een flinke zak met geld ervoor gekregen? Ik ben echt zooo benieuwd wat voor geld er in dat wereldje omgaat
Vind dat een beetje een rare vergelijking. Ik ben ook onzeker over bepaalde aspecten van mijn lichaam, maar ze wegstoppen verandert niet veel aan de zaak. Kan me juist voorstellen dat zoān shoot waar de nadruk op je boobies ligt kan helpen. Best fijn om bevestiging te krijgen dat ze toch wĆ©l mooi zijn. Soms is het beter om je over je onzekerheden heen te zetten, of er nou geld aan verbonden is of niet.
Ik kan me voorstellen dat zoiets ook met vlagen gaat. Ene periode denk je zal ik hier iets āaanā doen? Andere periode denk je fuck it (en in haar geval; doe je een shoot haha)
ik vind dit echt een creepy focus
Bonnie melkt haar vakantievlogs zo uit dat ik vandaag precies naar niets heb gekeken. En er komen er nog twee
Wel chill voor dr, hoeft ze voorlopig ook niet te vloggen
āDe vakantie viel echt tegenā
Also Bonnie: hier zijn 3 vlogs over de vakakantie!!!