Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja precies! Terwijl de stories bij haar vriend en vriendengroep gewoon laten zien dat het een etentje/feestje was met veel mensen zonder afstand haha, maargoed ze houd zich er het hele jaar al niet aan dus niet echt schokkend verder.

2 likes

Ja zo’n grote lange perfect gedekte tafel in een versierde ruimte, zag er mooi uit dat wel :grin:
Femke had geloof ik wat sfeerbeelden gemaakt en alle aanwezigen die zo’n praatje hielden ook een tag gegeven :joy: en later op de avond was iedereen aangeschoten en aan het dansen/zingen.

Dacht eerst dat ik storys van Mo zelf keek en dacht al wow dat ze dit zo plaatst, maar ze had zelf dus juist niks laten zien. En dit was dus ook al met andere verjaardagen/etentjes, die kookdingen van Anthea etc, daarom viel het op haha

1 like

Bonnie heeft vandaag een spon op Instagram voor dat houten balkje van Bloomon met droogbloemen in. Ze hadden dat een tijd geleden in de vlogs zelf eens besteld en ze waren er toen teleurgesteld over. Vind haar meestal wel authentiek maar op zo’n momenten moet ik toch effe fronsen :sweat_smile:

29 likes

Vind het zo bijzonder hoe zij reageren op relatief normale dingen.

Ze openen het washok in het huisje waar een wasmachine en droger staat: “wow! Sick!”
Zien een nespresso apparaat: “ooooohhh lekker!”
Zien een thermostaat knop die bijna elk huis heeft: “heee die hadden we in ons oude huis ook!”

Ik als ik een vakantiehuisje binnenkom: “oké ziet er prima uit, chill.” Maar misschien ben ik blasé dat kan ook :sweat_smile:

26 likes

Wel wat foto’s met dat de tekst dat ze platgespoten is. En eentje dat ze haar gezicht niet meer kan bewegen, door fillers of botox. Had dat eigenlijk niet verwacht want ze is nog hartstikke jong? Oh als je geen kaaklijn hebt kan je hem gewoon kopen, aldus monica.

3 likes

Het was een hoofdstuk in haar boek.

Huh wat ziet dat er apart uit… Ik vind een droogboeket soms echt mooi maar 5 van die zielige bloemetjes in gaten in een plankje gepropt?

7 likes

Haha ik heb de vlog nog niet gezien maar dit klinkt zo grappig :joy:

Ik heb ook een vriend, die zegt bij alles “wow, leip”, daar doet me aan denken haha

3 likes

Die story van Angel over haar bank. Zij wordt echt steeds vreemder hoor. :roll_eyes:

1 like

Volgens mij gaat het niet over Angels bank, maar doet ze alsof!

Volgens mij is die reactie gewoon van haar. Ze zet er nog expliciet bij dat de bank nog te koop is en zsm weg moet.

Dit is het screenshot dat ze gebruikt!

4 likes

Oke je hebt gelijk :joy:

Belangrijkste lijkt me nog: je cyclus bijhouden is gewoon geen supersterke manier om zwangerschap te voorkomen. Zelfs als een achttienjarige dat wel zorgvuldig doet. Leuk als jij een vrouw bent voor wie een eventuele zwangerschap niet ongewenst is. Minder leuk als een achttienjarige denkt zo save te zijn en uiteindelijk met een ongewenste zwangerschap komt te zitten.

Edit: heb het even opgezocht en volgens allesoverseks is de kans op zwangerschap bij dit soort methoden 24%. 24/100 vrouwen die een jaar lang deze methode volgen raakt zwanger. Rekening houdend met gebruikersfouten. Meine gute.

54 likes

Serieus, wat is er mis met condooms als je geen hormonen of koperspiraaltje wil gebruiken?
Ik ben al lang geen tiener meer en heb al een aantal jaar een vaste relatie, en wij bestelden condooms gewoon in bulk.

Ik vind het ook nogal kort door de bocht van Romy dit zo te delen :grimacing:

30 likes

Romy kennende zal er een condoom van latex niet natuurlijk genoeg zijn!
Zou echt willen dat influencers vaker op hun vingers getikt worden als ze allerlei niet onderbouwde uitspraken gaan doen. Hou je gewoon bij je leest van veel te dure bioproducten aanraden

5 likes

Maar ze geeft toch ook aan condooms te gebruiken? Ze geeft ook twee suggesties van fijne merken.

1 like

De ex van Alwin, Michelle, heet Nina in het boek. Dat is mijn bijdrage op deze mooie woensdagmiddag

16 likes

Haha sorry!! Heb hem alleen nog doorgebladerd. Ik kom bij je terug als ik meer weet :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Raar dat ze dus blijkbaar niet bij naam genoemd wilde worden maar dat het wel duidelijk is dat het over haar gaat?

4 likes