24% binnen een jaar is echt heel veel. Ik snap ook nooit hoe mensen verbaasd kunnen zijn als ze zo zwanger raken. “Ja echt niet verwacht!! Ja we gebruiken geen anti conceptie”. Ehhh…hoor je jezelf praten nu?
Nou ik heb de post er nog eens goed op nagelezen en ze noemt inderdaad dat ze lang dacht dat condooms het enige alternatief waren (met 2 merken waar ze goede ervaringen mee heeft/goede dingen over heeft gehoord) maar dat ze nu dus een curcus gaat doen om haar lichaam en cyclus beter te leren kennen zodat ze daarop kan vertrouwen.
Beetje jammer dat ze op een terecht kritische reactie vervolgens reageert dat niets (behalve onthouding) zonder risico is. Maar dat de percentages van die risico’s nogal verschillen laat ze voor 't gemak even achterwege.
Ik volg dit soort spiri woo woo influencers ook maar niet meer. Niet goed voor m’n bloeddruk.
Pfff ik irriteer me echt aan die spon stories van Monica voor Stelz die overduidelijk van tevoren zijn bedacht en nu ‘spontaan’ gebeuren
Ach ze heeft toch al een spon lopen voor het weg laseren van tattoo’s dus deze kan er nog wel bij
Ik dacht alleen maar: morgen 1 april toch?
Ze vindt condooms ‘ongezellig’
Klopt het is echt obvious! Hun weekendje Parijs was niet leuk, klikte totaal niet meer. Ze reageerde vrij kortaf op zijn emoties en angsten sowieso. Daarna ging t beter met hem en toen vond ze hem wel weer interessant en hebben ze het nog een keer geprobeerd. Dat stuk had ik gelezen.
Achja, ik vind ongewenste zwangerschappen ongezellig. Smaken verschillen
Ik ben zwanger geraakt door buiten mijn ovulatie seks te hebben dus dit klopt niet.
Wat ik nu zeg klopt ook niet want uiteraard moet je seks hebben tijdens je ovulatie om zwanger te worden maar ik hiel het echt altijd bij en was er echt van overtuigd.
Overigens wel een gewilde zwangerschap !
De methode klopt niet inderdaad, wat @Shaaar zegt wel toch? Dat is ook het makken met die methode, zaad leeft gewoon lang.
Net als kakkerlakken
Er zijn zelfs vegan condooms!!
Heeft die filter van de foto (voorkant en titel) ook wat met het thema van het boek te maken? Dat snap ik nog steeds niet zo
Is dus precies wat ik zeg: de methode is verre van waterdicht.
En wat is wel waterdicht?
Condooms natuurlijk!
Ik wou je met mijn bericht dan ook gelijk geven
Wow ik heb moeten opzoeken wat in condooms in godsnaam dierlijk zou kunnen zijn, maar oké er worden dus melkeiwitten gebruikt om de latex te verzachten.
De eerste condooms werden van schapendarmen gemaakt. Ik dacht leuk weetje zo voor op de woensdag avond.
Er ging zo’n verhaal hier in het dorp vlakbij rond dat een heel christelijk stel toch eens voor het huwelijk seks wouden hebben maar natuurlijk geen condooms konden kopen in de buurtsuper dus toen boterhamzakjes om de swans hebben gedaan. Dus dat kan ook nog als je veilige vegan seks wil hebben
Kan het dan ook zo’n uitwasbare herbruikbare boterhamzak zijn met een hip printje? Anders is het niet milieucaviaelijk natuurlijk.
Misschien kan Romy Boomsma een lijn uitbrengen met herbruikbare met de hand beschilderde comdooms.
Edit: als ik dit bericht lees staat er milieucavialijk? En als ik wil be werk en staat er gewoon milieu vrien d elijk.
Edit 2: Maar spaties tussen be werk en dan