Wat?
Ik heb vanochtend al in een paar topics het 'what am I reading???-gevoel.
Edit: Oh ja.
Nee p.e.rsonen is veenmol
Nu ben ik zelf geen personal trainer ofzo maar weet er wel iets van, ik vind het (ook in de vlog van vandaag) altijd lijken of Mascha die oefeningen helemaal verkeerd uitvoerd/uitgelegd krijg van die Tess?
Ik denk dat Tess het wel goed uitlegt maar Mascha verkeerd uitvoert.
Ik denk dat het ook best lastig is om personal training via facetime te geven. Je kunt iemand veel lastiger corrigeren als ze iets fout doen. En denk inderdaad dat ze het wel goed uitlegt, maar dat Mascha het gewoon niet helemaal lekker uitvoert. Al vind ik die Tess na die ene keer dat Mascha van dat blok viel ook geen fantastische personal trainer trouwens.
Heeft ze haar penthouse al verkocht eigenlijk?
Het ziet er op de foto’s al Josh waardig uit in ieder geval…
Ik ging er vanuit dat een 1 juno grap was??
Maar dit is een 1 juno grap toch denk ik?? ( hoop ik)
Laten we hopen dat het een grap is. Ze is godverdmm (ja dit is geen verbetering door de mods maar bewust) twee tattoos aan het weglaseren waar ze spijt van heeft…
Heeee gefeli!
Ik geniet de laatste tijd echt weer van de vlogs van Diana, ze zijn gewoon heel Chill en volwassen op een of andere manier. Ik heb alleen het idee dat haar stem de laatste tijd wat zwaarder is, misschien door de medicatie? Of hoor ik dingen die er niet zijn?
Ik vind alles verdacht vandaag
In de vlog van vrijdag zei ze wel dat ze aan het bieden was op een woning. Ze zijn ook al meer dan een jaar op zoek naar een woning die buurt.
Nick zijn villa in Schoten was ook geen kleine bungalow. Dus ik vind het nog aannemelijk.
Ik denk toch echt dat het nieuwe krot ook een 1 juno grap is van Josh. Ze zou anders niet zo makkelijk de voordeur posten omwille van privacy? Of denk ik nu te ver.
Toppunt van marketing is wel om kunstleder vegan leer te noemen om een nieuwe doelgroep aan te boren (Josh V noemt haar nepleren br.oek vegan leer). Slim wel.
Ik snap niet wat de humor zou zijn van deze grap?
Nee ik hoor het ook, sinds 3 video’s ofzo? Het werd ook al gecomment dus we zijn niet de enige die het opvalt. Zou het door haar medicatie kunnen komen? Ik heb er 0 verstand van.
Viel mij gisteren ook op! Beetje wat je ook hebt als je opeens je eigen stem in een opname hoort. Dat het net een andere toonhoogte is dan in je eigen hoofd.
Mss dat het een ziek groot krot is?
Anderzijds kan dat natuurlijk wel echt met hun budget.