Hoe lang duurde het voor ik doorhad dat veenmollen het niet expres over krotten en veenmollen en weet ik wat hadden?
Veel te lang.
Hoe lang duurde het voor ik doorhad dat veenmollen het niet expres over krotten en veenmollen en weet ik wat hadden?
Veel te lang.
Ja vooral dat krot van Josh V vond ik geloofwaardig. Dacht dat het sarcastisch was
godverdmm ja precies dit. vet irritant.
nee kappen nou
https://www.instagram.com/reel/CNIdq0llyL6/?igshid=osejulgy9s6x
Wauw deze reel van Noor is wel heel tof!
Ik vind haar qua reels vaker heel goed, of is dit een biecht?
godverdmm
krot
niet mijn probleem
1 juno
veenmollen
Even een test dit om te kijken of ik de woorden goed heb 
Edit: hoppa allemaal!!!
En amai en scharrel
dropsleutels
zwemdiploma
Deze ken ik nog niet want ik heb alleen dit topic even doorgelezen, maar over 1 minuut is dit misschien wel vorbei ā¦
Oh even zien: amai de zwemdiplomas epibreren
Oeeh nog niet 
Vakantiegangers en stagiairs opgeroepen CuraƧao te verlaten -
Doei Co With the Flow! Of denkt ze zelf dat ze daar een essentiƫle rol heeft? Echt gaar
Nee ze is geƫmigreerd dus zij woont daar, geen vakantie!!
Oja, geƫmigreerd voor 3-6 maanden
Ik ben benieuwd of ze dit terug laat komen in haar vlog. Lijkt me dan sowieso dat er geen vriendinnen meer langs kunnen komenā¦maar we gaan het zien!
Wajooo het huis van Monica kostte 1,6 miljoen
Zaken gaan goed
Bron=Shownieuws en geen eigen onderzoek dus mag ik dat dan plaatsen?
Ik denk dat ze het huis ook samen met Rob heeft gekocht toch? Hij had al een woning in Amsterdam dus zal die vast ook heel goed hebben kunnen verkopen.
Ja en hij komt toch uit een familie die goud schijt
Holy fucking shit
Zat er nog even naar te kijken maar dat mensen de noodzaak voelen zulke huizen te kopen zal ik echt nooit begrijpen. Waarom heb je drie woonlagen nodig met zeven kamers en drie of vier badkamers, waarom.
Ik dacht dat ze een krot hadden gekocht aangezien ze een hele verbouwing moeten aangaan maar dit ziet er allemaal al zo gelikt uit
Maar zal hun smaak wel niet zijn dan
Nu moet ik weer wennen dat je echt krot bedoelt en niet āhuisā had getypt haha
Paar keer per week een druppeltje is gewoon normaal, is niet meteen een ontsteking!