Dat vond ik ook wel raar. Maar misschien heeft die villa ook een oprijlaan of grote poort zodat je ze sowieso niet ziet vanaf de straatkant.
Dat is best aannemelijk inderdaad!
Josh post zelf dit maar twijfel alsnog
Ze had eerder in vlogs wel al benoemd dat ze bezig waren met een krot kopen en dat hun bod deze week hopelijk geaccepteerd zou worden worden. Dus ik denk dat het wel gewoon echt is.
Een krot in de wereld van Josh
Vs
Een krot in mijn wereld
krot.
Even iets testen.
godverdmmgodverdmm hui.s wordt krot.
Agodverdmmgodverdmmhah amai
Wat voor medicijnen heeft ze?
Ik keek van de week een vlog van haar en het viel me ook op dat haar stem nu precies de stem van haar zus is? Ik was echt in de war. Iets zwaarder ofzo inderdaad.
Ze slikt roaccutane.
Het krot is niet perse echt af te leiden door de deur, ik denk dat ze ervoor hebben gezorgd dat het krot online niet terug te herleiden is voordat ze dit heeft gepost. En in het gooi hebben ze vaak best een oprijlaan en privacy dus misschien is het ook gewoon niet makkelijk te vinden, en veenmollen uit die buurt die het herkennen zijn denk ik wel slim genoeg om het privé te houden en niet voor de deur te gaan staan.
Ik ken trouwens die hele buurt niet maar kan me zomaar voorstellen dat de voordeur ook helemaal niet te zien is vanaf de straat misschien het hele h.uis niet.
Komt het daardoor? Ik dacht dat ze in de vlog zei dat het door de instellingen kwam.
Geen idee. Iemand hier dacht dat het door medicatie kon komen. Instellingen lijkt me dan logischer inderdaad.
Gezien Monica al die berichten erover deelt, denk ik ook 1 .ap.ril. âKijk welke bladen er allemaal intraptenâ. En gelijk reclame voor dat drankje.
Zie net een story waarin ze aan het sporten is, zonder folie en in de zon - ben geen tattoo-kenner - maar das eigenlijk niet de bedoeling toch?
Oh ja dat zou me eigenlijk niks verbazen!
Als het echt een grap is wel slim want wordt door verschillende nieuws sites opgepikt dus gratis veel reclame. En als het geen grap is vind ik het echt top dat ze het meteen doet
Nog meer boek-van-alwin nieuws:
Het forum wordt genoemd: hij geeft aan dat hij na de breuk en de wat nu serie meer luchtige content ging maken over zijn single en date tijd. En dat op een roddelforum werd getwijfeld aan de echtheid van zijn angsten en donkere periode. Door de plotselinge omslag dus.
Ook vertelt hij over Jolien, een meisje uit Vlaanderen dat hem een stalkerig gevoel gaf omdat ze hem opzocht in Rotterdam met zelfgebakken koekjes.
Pijnlijk om te lezen als je Jolien bent en ook het boek hebt gekocht