Ik vond het ook teringsaai maar vooral dat ze dacht dat het leuk was om dat spelletje van vier uur erin te laten. Ik vond de losgeslagen boodschappen van de vlog ervoor wel leuk
Haha ja echt hĂš! Alhoewel de titel dan denk ik wel anders was geweest. Benieuwd wat ze allemaal gaan doen ermee!
Zit nu mee te kijken met mân zoontje, was wel benieuwd naar zân huis. Met dat cadeau: zelfs mân vriend (die echt geen interesse heeft in enzo) riep gelijk uit: heeft ie haar ten huwelijk gevraagd??
Wel echt een tof huis en die tuin is echt fantastisch idd. Ben heel benieuwd hoe het er straks na de verbouwing uit ziet
Ik vond de vlog ook behoorlijk saai, maar misschien dat ze die 3 vlogs wel gewoon heeft laten staan omdat ze die toch al gepland had. Kan me voorstellen dat als je niet helemaal lekker in je vel zit, je niet echt zin hebt om een vervangende vlog te gaan maken en dan maar gewoon dit upload allemaal.
Ik kom hier om te lezen over Youtubers, maar het gaat over hondenzaad.
Ja okĂ©, jouw bericht valt ook wel mee. Ik kreeg een beetje de kriebels van het gesprek en toen was jouw bericht de druppel (iew). Dankje voor het blurren in ieder gevalâŠ
Ik zou ook slecht in mân vel zitten als ik een beschuit bol hemels zou vinden zonder hem eerst te roosteren. Wat een arremoei.
Ik (en ik hoop daarbij de rest van Nederland) was dit alweer vergeten
Hoop echt dat het goed met haar gaat het het nu vergeven en vergeten is allemaal .
Misschien kun je even terugzoeken in dit topic , rond de verkiezingen, anders wordt dat hele verhaal weer opgerakeld, gun ik haar niet 
Hallo ze zijn naar snackbar Henk en Riet gegaan hoor
Jammer van die zelfingenomen blikken van haar altijd.
Vind haar zo cringy om die reden. Brrrrrr 

Mee eens, geocachen vind ik echt wat voor hen, of zoân e-chopper huren (hebben wij gedaan op de Veluwe daar in de buurt). Indd lekker eten afhalen ofzo. Maar dat is allemaal makkelijker om als buitenstaander te zeggen denk ik. Bedoel het niet voor de vlogs maar gewoon voor hen zelf ook om wat meer mee te maken.
Ik vond dit echt veel te leuk. Wat een type die Floris, is gewoon een karikatuur van zichzelf
Josh V gaat heul goed denk ik; ze twijfelt om het appartement (van een miljoen?) niet te verkopen maar aan te houden als ze naar het Gooi verhuizen. Hebben ze toch nog wat in Amsterdam he. En kunnen ze het verhuren. Dilemmaâs, dilemmaâs.
Ook al heb je het geld ik zou daar allemaal geen zin in hebben joh, dan moet je dat ook weer onderhouden en âbezittenâ enzo, je hebt ook al een bedrijf en 2 andere huizen. Zal wel een investering zijn ofzo maar lijkt me maar gedoe. Maarja ik ben dan ook niet voor niks geen multimiljonair.
Denk trouwens dat ze t misschien niet zo goed verkocht krijgt?
Dat huis wat ze nu heeft gekocht was weer meer dan 2 miljoen. Echt bizar veel geld
Ik heb een beetje het gevoel dat dit soms mensen zijn die altijd buiten zichzelf hebben gekeken voor hun vermaak en niet comfortabel genoeg zijn met zichzelf om dit even uit te zitten tot het allemaal weer mag.
Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht. Het komt nu over alsof je zegt: iedereen die last heeft van de lockdown en de maatregelen is gewoon niet comfortabel genoeg met zichzelf, alsof het je eigen schuld is omdat je mindset niet in orde zou zijn ofzo. En âeven uit te zittenâ, het duurt al meer dan een fucking jaar.
Ik zeik trouwens ook echt niet iedere dag over corona en de maatregelen maar dit vind ik echt wel het andere uiterste.
Hm, ik weet niet of je nu je post geedit hebt maar het staat er nu genuanceerder en mijn âiedereenâ hier boven is ook wat overdreven nu.
Ik heb mijn post niet geedit.
Ik vind de maatregelen ook niet leuk. Ik hou me niet altijd 100% aan de maatregelen, maar ik vind ook dat er nog heel veel wĂ©l mogelijk is en dat die fatalistische uitspraken over hoe er âniets meer kanâ een uiting zijn van het extreme privilege dat we in Nederland hebben.
Ja, die heb ik. Precies hoe je dit nu zegt. Heel vervelend voor haarzelf.