Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Wajooo het huis van Monica kostte 1,6 miljoen :dizzy_face: Zaken gaan goed

Bron=Shownieuws en geen eigen onderzoek dus mag ik dat dan plaatsen?

4 likes

Ik denk dat ze het huis ook samen met Rob heeft gekocht toch? Hij had al een woning in Amsterdam dus zal die vast ook heel goed hebben kunnen verkopen.

4 likes

Ja en hij komt toch uit een familie die goud schijt

34 likes

Holy fucking shit

Zat er nog even naar te kijken maar dat mensen de noodzaak voelen zulke huizen te kopen zal ik echt nooit begrijpen. Waarom heb je drie woonlagen nodig met zeven kamers en drie of vier badkamers, waarom.

24 likes

Ik dacht dat ze een krot hadden gekocht aangezien ze een hele verbouwing moeten aangaan maar dit ziet er allemaal al zo gelikt uit

Maar zal hun smaak wel niet zijn dan

6 likes

Nu moet ik weer wennen dat je echt krot bedoelt en niet ‘huis’ had getypt haha

24 likes

Paar keer per week een druppeltje is gewoon normaal, is niet meteen een ontsteking!

Nouja ik neem aan dat een ongecastreerde hond die nooit sekst op een gegeven moment gewoon zijn zaad kwijtmoet, die ballen zitten gewoon vol. Als ze geen intentie heeft om puppies te nemen snap ik ook niet waarom ze dat beest niet gewoon castreert.

Wil je dit please ook in een spoiler zetten? Echt ranzig allemaal dit

5 likes

Ik kan persoonlijk weinig ranzigs spotten in mijn bericht, maar ok.

23 likes

Nou het lijkt me biologisch, logisch lol. Mannen krijgen ook spontaan natte dromen als ze niet ‘zelf’ klaarkomen, het moet er op een gegeven moment toch uit. Maargoed, de conclusie is gewoon: alle vlekken van genitaliĂ«n op je meubels zijn goor.

3 likes

Ja bah, natuur.

(Wat is hier vies aan?)

7 likes

Die tuin van Enzo zijn nieuwe huis is wel echt heel chill!

5 likes
Honden 🐕

Onze dierenarts vond dat gewoon normaal en geen reden om het te behandelen. En heb het inderdaad over zo nu en dan een druppeltje geel/groen! Denkt dus niet elke dierenarts zo over dat er dan gelijk wat gegeven moet worden en vind het dus ook niet zielig om dat niet te behandelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Hejira een reu die niet paart die kan ook door rijden, likken of enthousiasme een zaadlozing krijgen. Dus denk dat dat niet zo’n probleem is hoor. Wel of niet castreren is natuurlijk een hele discussie op zich, ik zou dat zelf nooit laten doen zonder sterke reden. En af en toe een druppie is voor mij geen reden!

Ik ben echt fan van Bonnie maar die vlog van vandaag vind ik wel jammer. Ik snap dat je nu niet veel content kunt maken op vakantie, maar smeer het dan tenminste niet over 3 vlogs uit als je niks leuks hebt om te laten zien? Ze bood letterlijk haar excuses ervoor aan Ă­n de vlog, dan kan je toch tijdens het editten denken van nah, laat ik er maar 2 van maken?

12 likes

Ik vond het alsnog een leuke vlog, je merkt aan haar in de beelden dat ze echt niet goed in haar vel zit en er is helemaal niks mis mee om dat ook te laten zien. De excuses had ze achterwege ‘moeten’ laten, het is wat het is meid.

3 likes

Ik vind het echt een leuke vlog.
Maar ik had oprecht verwacht dat hij wat anders zou geven aan haar :joy:

Wel een kleine badkamer voor dit huis eigenlijk.

5 likes

Ik vond het ook teringsaai maar vooral dat ze dacht dat het leuk was om dat spelletje van vier uur erin te laten. Ik vond de losgeslagen boodschappen van de vlog ervoor wel leuk

5 likes

Haha ja echt hĂš! Alhoewel de titel dan denk ik wel anders was geweest. Benieuwd wat ze allemaal gaan doen ermee!

2 likes

Zit nu mee te kijken met m’n zoontje, was wel benieuwd naar z’n huis. Met dat cadeau: zelfs m’n vriend (die echt geen interesse heeft in enzo) riep gelijk uit: heeft ie haar ten huwelijk gevraagd??
Wel echt een tof huis en die tuin is echt fantastisch idd. Ben heel benieuwd hoe het er straks na de verbouwing uit ziet

4 likes