Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Als Jolien hem verder niet kende is het ook gewoon stalkerig als ze ongevraagd voor zijn deur stond toch? Of kenden ze elkaar wel?

22 likes

Charlotte van Juf Vlogt is zwanger maakte ze gisteren bekend! Ontzettend fijn voor haar en Sven :smiling_face_with_three_hearts:

Even ervan uit gaande dat het geen 1 ap ril grap is

18 likes

Sanny zoekt geluk vond dat vorig jaar wel grappig, dacht ik. Maar zij heeft haar 2 meisjes wel vlot gekregen, dacht ik.

2 likes

ja! Moet je aan epibreren.

1 like

Ok, niet mijn probleem! Anyway: volgens mij is het dus wel echt en geen 1junograp.

9 likes

Huh ik snap dit niet waarom wordt niet mijn probleem automatisch veranderd in niet mijn probleem en 1junograp in 1junograp.

Of wacht. Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim?

28 likes

godverdmmgodverdmm ik voel me zo’n oelewapper nu

21 likes

Ik ga het echt missen zodra het hier weer normaal word. Zit gedurende de hele dag te janken van t lachen, zelfs om posts die eigenlijk heel serieus bedoelt zijn :joy:

39 likes

Beide duh

3 likes

De lift zit echt in het krot *edit, details weg gehaald over 't krot, s.orry mocht niet

2 likes

Niet zo brutaal tegen de genieën he, straks heb je een permaban te pakken :joy:

14 likes

Ik zit hier lekker m’n tosti te eten en ik kijk Lotte’s vlog en dan heeft ze het opeens over ‘pikkenvlekken’ van haar hond die op haar bank komen omdat hij niet gecastreerd is en ik… :face_vomiting:

16 likes

Gatverpielekes

9 likes

Nou het was een 1 juno grap :joy:

2 likes

Monica geuze post net dat de tattoo idd een 1 juno grap is.

7 likes

Volgens mij echt niet gewoon? Misschien was er 1 iemand die zo’n opmerking maakte en is dat nu zijn narrative.

9 likes

Ik dacht zoiets te hebben gelezen hier, dat ie wel snel ging daten (kan natuurlijk) en of hij dan wel “echt” in de put zat
Weet het niet zeker

3 likes

Nee wij zijn toch geen roddelforum

18 likes

Ik snap niet waarom je een nieuwe dure bank koopt als je er vervolgens toch van die gore kleden overheen legt. Leer de honden gewoon om niet op de bank te liggen als je dit niet wil ipv een trapje maken voor de bank zodat ze er nog makkelijker op kunnen

34 likes

O.mg ja ik wilde nav daarvan een poll maken wie zijn hond op de bank mag
Bah goor