Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Vond het al raar dat de video’s 's ochtends/middags gepost waren en het eruit zag als avond :sweat_smile:

1 like

Ja, bijzonder inderdaad.
Ik hou ook van m’n hond maar die komt niet op m’n bank. Als je dat gewoon aanleert is er niks zieligs aan.
Maargoed, Lotte zal t zelf wel gewoon fijn vinden om met d’r honden op de bank te chillen.
Maar het idee van een mooie nieuwe bank die volledig met kleden bedekt is omdat je hond anders zaadvlekken maakt, I can’t.

10 likes

De hond van een vrien.din ging wel eens tegen de kussens van de bank oprijden. Ik had toch wel moeite daarna daarop te gaan zitten hoor :nauseated_face:

5 likes

Eerst zeggen hoe mooi ze het ‘quilted’ patroon vindt om het daarna te bedekken met fleece dekens :sweat_smile:

Snap ook niet helemaal dat ze denkt dat alleen casteren de oplossing is. Ik zelf zou denken of je laat ze niet meer op de bank of je legt er een klein kleed op waar ze dan wel mogen zitten. En ja dat kost ook veel tijd om af te leren, geduld etc, maar alleen castreren is niet de enige optie om de bank pikkenvlekken vrij te houden

EDIT: zie nu pas dat @Xiomara dit ook al zei. Spuit 11 :see_no_evil::see_no_evil:. Ik deed weer eens te lang met typen

1 like

Hoe lang duurde het voor ik doorhad dat veenmollen het niet expres over krotten en veenmollen en weet ik wat hadden?

Veel te lang.

18 likes

Ja vooral dat krot van Josh V vond ik geloofwaardig. Dacht dat het sarcastisch was

16 likes

godverdmm ja precies dit. vet irritant.

2 likes

nee kappen nou

4 likes

https://www.instagram.com/reel/CNIdq0llyL6/?igshid=osejulgy9s6x

Wauw deze reel van Noor is wel heel tof!

11 likes

Ik vind haar qua reels vaker heel goed, of is dit een biecht?

10 likes

godverdmm
krot
niet mijn probleem
1 juno
veenmollen

Even een test dit om te kijken of ik de woorden goed heb :joy:
Edit: hoppa allemaal!!!

5 likes

En amai en scharrel
dropsleutels
zwemdiploma

4 likes

Deze ken ik nog niet want ik heb alleen dit topic even doorgelezen, maar over 1 minuut is dit misschien wel vorbei …

1 like

Oh even zien: amai de zwemdiplomas epibreren

Oeeh nog niet :heart_eyes:

1 like

Vakantiegangers en stagiairs opgeroepen Curaçao te verlaten -

Doei Co With the Flow! Of denkt ze zelf dat ze daar een essentiële rol heeft? Echt gaar

24 likes

Nee ze is geëmigreerd dus zij woont daar, geen vakantie!!

5 likes

Oja, geëmigreerd voor 3-6 maanden :face_with_hand_over_mouth: Ik ben benieuwd of ze dit terug laat komen in haar vlog. Lijkt me dan sowieso dat er geen vriendinnen meer langs kunnen komen…maar we gaan het zien!

5 likes

Wajooo het huis van Monica kostte 1,6 miljoen :dizzy_face: Zaken gaan goed

Bron=Shownieuws en geen eigen onderzoek dus mag ik dat dan plaatsen?

4 likes

Ik denk dat ze het huis ook samen met Rob heeft gekocht toch? Hij had al een woning in Amsterdam dus zal die vast ook heel goed hebben kunnen verkopen.

4 likes

Ja en hij komt toch uit een familie die goud schijt

34 likes