Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Mwahh privileges en dat soort dingen hebben hier niks mee te maken vind ik, ff lekker zeuren kan gewoon een goede uitlaatklep zijn. En juist zo een beetje sarcastisch en cynisch ermee omgaan word vaak gedaan om juist ff de belachelijkheid van alles te relativeren ofzo?

5 likes

En ik vind het toxisch om je amper nog met goed fatsoen ergens onprettig over te mogen voelen want ‘privileged’.

29 likes

Ja mag, jouw mening jouw levuh.

4 likes

Maar ik heb het niet over privileges e.d., ik reageer op dat je actief mensen die het moeilijk hebben met de maatregelen en zich daarover uitspreken wegzet als ‘ja die zijn gewoon niet comfortabel genoeg met zichzelf’, dat vind ik best heftig.
En ja dit is ook mijn mening mijn lefuh maar dat kunnen we overal op zeggen en dan kunnen we dit forum wel opdoeken.

2 likes

Ik geef mijn mening, jij geeft jouw mening. Prima toch? Ik ga er alleen niet anders over denken. Dus daarom jouw mening, jouw levuh.

3 likes

Haha nou ik ben best wel een pessimist van nature, maar heb juist niet wat @quarterlife beschrijft :joy:Terwijl ik het wel veel om me heen zie en hoor.

Denk dat het moeilijk is te duiden waarom sommige mensen er zoveel meer moeite mee hebben dan anderen en/of het meer ventileren, en anderen zich er juist makkelijker bij neerleggen.

Ik heb er bij Bonnie zo m’n gedachten over, maar die gelden ook weer niet voor iedereen.

Ik heb zo’n vriendin die dat altijd zegt als ze het er niet mee eens is: Jaa dat is jouw mening.
Vind dat vaak niet zo sympathiek en een beetje neerbuigend ofzo. Dus vandaar denk ik de reacties ook.

Ik heb het ook gehad maar het kost mij minder energie om me erbij neer te leggen en het uit te zitten dan telkens erover klagen en ertegenin vechten zeg maar, daar duurt het me nu te lang voor :stuck_out_tongue: maar ik snap alle mensen wat betreft (behalve extremen zoals relschoppers) , iedereen reageerd er anders op.

2 likes

Het zijn toch ook fases. Ben je moe, is er wat aan de hand of zit je even slechter in je vel dan wegen de maatregelen ineens heel zwaar en ben je boos en gefrustreerd. En dan is het toch prima om daar lekker over te zeiken.

Doe je dat een jaar lang iedere dag dan is het inderdaad misschien tijd om naar jezelf te kijken maar Bonnie die nu ff zeikt is denk ik erg vergelijkbaar met ons allemaal op bepaalde momenten.

14 likes

Huis van Don is mooi geworden. :heart_eyes:

5 likes

Ik vind de tumbnail meer een kantoor kantine dan een gezellige woning.

82 likes

Oh gadver nee.

2 likes

Ieeeh deze foto. Wat smaakloos druk. Is dit de voor-foto? :stuck_out_tongue:

5 likes

Zo random ook die TV met bewakingsbeelden :rofl:

8 likes

En die tegels zie je zowat in elk nieuwbouwappartement in België bestemd voor verhuur (want: goedkoper en slijtvaster dan houten vloeren). Zo ongezellig vind ik dat :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Hij heeft ook echt 0 meubels nog, moet 'ie nog bestellen/gespond krijgen dus dan ziet het er sowieso ongezellig uit. Het is wel echt een enorme verbetering van hoe het eerst was!

4 likes

Vind die vloer zo sfeerloos. Zou zoveel mooier zijn met een houten vloer

Vond hij zelf ook, maar woonkamer moest wel ‘hufterproof’ zijn.

Die deur naar zijn garage, lekker tokkie maar laf it :heart_eyes:

3 likes

Wie is don

56 likes

Ik ken deze hele jongen niet, uiteraard wel even gekeken. Maar hoezo zit die deur naar de garage in een badkamer? Waarom zou je daar ĂŒberhaupt een badkamer hebben? Vond het trouwens wel geinig ook dat hij doet alsof die zwarte “details” origineel zijn haha. Wel mooie ruimtes verder en handige snufjes!

5 likes

Dat is niet zijn badkamer haha, het was een bijkeuken waar al een douche zat en dat hebben ze zo gehouden. Volgens mij met het oog op dat je je daar snel kunt afspoelen of zo. Geloof namelijk dat hij ooit ook nog een zwembad in zijn tuin wil. Op de bovenverdieping zit zijn ‘echte’ badkamer.

4 likes