Wat een held.
Ja zij post ook allemaal complot theorieën etc op haar stories. Ook meteen ontvolgd. Gekke meid!
Wanneer gaat hij zn exuses aanbieden voor dat kapsel.
@grace ook voor scripties over Youtuber Apologies?
Het abstract is zou het alleen even anders uitlijnen
http://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1483089/FULLTEXT01.pdf
Dit is een neppe apology video, hij zit niet in z’n slaapkamer op de grond in een lelijke hoodie.
Hahaha love jou
Nee, in het artikel van The Cut worden ook gevallen benoemd waarin James Charles het contact helemaal niet stopte nadat de jongens aangaven minderjarig te zijn. En dit is wederom niet het eerste schandaal rondom James in deze hoek.
Een van die jongens heeft gezegd dat ook nadat hij zei dat hij 16 was, JC doorging met avances maken.
Nou iets wat een beetje in dezelfde hoek zit, kwam gister deze tiktok tegen van die (minderjarige) vriendin van Gio
In de reacties veel toch ook wel mensen die het raar vinden en er wat van zeggen maar helaas ook wel veel fans die het verdedigen ‘want als zij beide blij zijn hebben wij er niks over te zeggen, leeftijd is niet belangrijk’
Ik zag die Tiktok ook gisteren. Echt totaal niet grappig.
Ik snap eigenlijk de hele grap niet eens.
Gio (22) heeft relatie met Jade (16). Snap de grap met kortharig ook niet omdat ze overduidelijk langharig is.
Bij deze geconstateerd: Ik ben officieel stokoud.
Ja ik zag deze grap ook voorbij komen, een meisje met een hoofddoek die iets zei van ‘oh dus je bent alleen maar met jezelf bezig?’ En dan zegt ze ‘nee dat is een egoist, ík ben een terrorist’ echt om te janken deze trend.
omg wat slecht.
Door al die slechte samenwerkingen van hunkemoller koop ik er echt niets (meer).
Ik vind hun bh’s iig sws niet lekker en fijn zitten met mijn grote borsten dus ik kocht er sws al niks
Sws kan ik me niet echt identificeren met hun veelal slanke modellen. Al proberen ze wel wat meer diversiteit te brengen door iets vollere modellen te laten zien. Maar alsnog zijn die vrij slank vind ik
Hahahaha wat is hier precies luxe aan dan Noor???
Wat is er mis met deze reclame, help me ff Ik volg QOJ niet