Ze zegt op insta dat het geheim was, verrassing voor de hui.smuts. Maar die mag ze dan inderdaad toch ook niet zien icm quarantaine.
Huismuts krijgt ook een programma op Net5 over haar vakantiepark.
Ze krijgt in ieder veel exposure.
Haha âhipsterstel uit de Youtube en Instagram generatieâ
en ze weten nu al dat het een race tegen de klok gaat zijn? heel gek tekstje
âZitten ze in het nuchtere Friesland wel te wachten op deze enthousiaste types met de wildste plannen en geen enkele ervaring op het gebied van recreatie?â
Hahahahaha
Wat een tekst wel. âbloedstollende race tegen de klokâ nou nou overdrijven is ook een vak.
Ik wist niet dat Martijn van gierige gasten en connectie met hun had.
Ik vind het leuk!
Och die huismuts met haar tv-programma en al die âOh wat stoerrrrrrâ reacties. Wat is er stoer aan om zoveel geld te hebben dat je naast je dure jaren 30 woning ook nog een vakantiepark voor erbij kunt kopen?
Het is toch wel stoer om aan zoân gigantisch project te beginnen?
Wilde ik ook zeggen idd. Waarom niet gewoon 1 aflevering in ik vertrek ipv zoân hele show
Ze hebben het park eigenlijk niet gekocht gekocht, maar kregen een investering van de bank.
Nah, vind ik niet? Zou 't anders vinden als ze een alleenstaande moeder was en een camping ging kopen in Indonesië en daar van niets iets opbouwt ofzo, maar dit⊠vind ik alles behalve stoer. Ze zwemt in 't geld en de spon
Ik vind het wel een grote stap eigenlijk, en echt dapper ook. Het is echt een enorm project/bedrijf, en heel wat meer dan gewoon even een leuk vakantiehuisje inrichten oid. Ik kan het wel waarderen dat ze iets tegenkomen en er gewoon voor gaan.
Het is en blijft toch een gigantisch project waar veel mensen niet aan zouden willen / kunnen / durven te beginnen ondanks financiĂ«le mogelijkheden? Ik denk dat veel mensen een reactie zouden hebben als: ââdoe maar niet, stel dat het niet luktââ e.d. Het vraagt mijn inziens toch ballen en lef om dit te gaan doen. Denk dat ondanks spon e.d. er veel op je af komt als gezin zijnde.
Als ik zoveel geld had koop ik drie campings joh.
Nee maar ff serieus, snap niet wat hier bijzonder of âstoerâ aan is. Ze doen dit toch ook samen met een ander stel. Geld zat, veel spon (nu zelfs voor de tv), en als het âmisluktâ staan ze niet ineens op straat op zo.
Er komt vast veel op je af maar zij hebben denk ik wel de zekerheid dat het financieel niet zoân risico is dus in die zin vind ik het ook niet per se stoer
De meeste mensen zijn toch ook niet de huismuts? Als de huismuts geen groot bereik had (en geld), had ze het waarschijnlijk zelf ook niet gedaan nee. Ze hoeft bij wijze van niet eens iets aan 't park te veranderen, op basis van haar naam gaan mensen al boeken.
Ik mag toch ook hopen dat het voor âHuisvriend Martijnâ anders af gaat lopen dan voor de huisvriendin van de Meilandjes
Dit is wel echt iets te simpel gedacht imo. Een grote naam (al moeten we ook beseffen dat 99% van NL geen idee heeft wie De Huismuts is) is nog geen garantie voor succes. Iemand volgen op Insta is heel iets anders dan een boek kopen of een vakantiehuis huren a (ik noem maar iets) 1400/week Bedenk je dat mensen veel verwachten en eventueel slechte reviews óók een veel groter bereik hebben. Die investering van de bank hebben ze ook niet zomaar gekregen. En moet ook terugbetaald worden.