Waarschijnlijk heeft ze de Sanny planner met bijgeleverde dosis LOA en komt het allemaal goed.
Nee flauw; ik vind het wel echt een heel gaaf project wat wel echt bij ze past. Ik ga die serie sowieso volgen. Ik denk wel dat er ook voor de gasten een behoorlijk prijskaartje aan vast zit ( om daar te verblijven). Ik vind de naam van de serie wel echt achterlijk. Zo’n geforceerde ‘Friese’ Y erin. Of gaat dat park echt ‘ Het Wylde Pad’ heten? Zij zijn toch zulke enorme Wildeburg fans?




