Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Waarschijnlijk heeft ze de Sanny planner met bijgeleverde dosis LOA en komt het allemaal goed.

Nee flauw; ik vind het wel echt een heel gaaf project wat wel echt bij ze past. Ik ga die serie sowieso volgen. Ik denk wel dat er ook voor de gasten een behoorlijk prijskaartje aan vast zit ( om daar te verblijven). Ik vind de naam van de serie wel echt achterlijk. Zo’n geforceerde ‘Friese’ Y erin. Of gaat dat park echt ‘ Het Wylde Pad’ heten? Zij zijn toch zulke enorme Wildeburg fans?

3 likes

Het park heet idd zo, omdat de straat waaraan het park ligt ook iets met wyldpad oid is.

Ben ook benieuwd, hou van dit soort make-over programma’s dus ga zeker kijken.

4 likes

@Ovenschaal ah Oke. :sweat_smile:

Maar gaan ze echt verbouwen? Ik dacht dat het een redelijk instapklaar vakantiepark was en dat ze het vooral een make-over gaan geven?

Willen ze alles in 1x gereed hebben? Ik dacht dat ze eens vertelde dat de groeps-faciliteiten voorrang krijgen en de huisjes 1 voor 1 (maar niet alles voor komend jaar)?
Heel benieuwd, ook hoe ze op tv gaan doen, in dat ontbijt filmpje zijn ze in iig hyper (hipster) gevoelig. Denk dat het volledige plaatje het wel leuk doet (kindjes, Rachels persoonlijkheid etc)

3 likes

Ze gaan het echt niet alleen doen. Een freelance collegaatje die ik ken uit de festivalwereld gaat er 6 dagen per week wonen en werken namens een bureau dat events en beurzen aankleedt. Zij is daar dus al die tijd en dat hele bureau gaat ook nog een periode helpen (ver)bouwen/aankleden. Zie insta: teleukeventsdesign

2 likes

Oh dat zou kunnen! Ik volg haar verder niet, ik ging er even vanuit dat ze alles zouden aanpakken. Maar als alleen de op korte termijn groepsfaciliteiten gaan gebeuren lijkt dat me wel haalbaar inderdaad! Ik ben sowieso wel benieuwd en ik denk dat ik ook wel naar de serie ga kijken.

2 likes

Ja volgens mij (maar waren stories van een tijd geleden) mede omdat ze ook nog geen geld hadden om alles zo rigoureus/snel te verbouwen

2 likes

YouTube- en Instagramgeneratie moet het toch zijn? :upside_down_face:

Maar biedt dat bureau haar diensten gratis aan, nee toch?

Nee die doen dat echt niet voor niks!

‘Collegaatje’ ze is een vrouw? Waarom noemen ‘we’ vrouwen altijd collegaatje :sweat_smile:

82 likes

Bruidje :confounded:

10 likes

Bleeeh. Of ‘een vrouwtje bij mij in de straat/van m’n werk’ dat zegt mijn moeder altijd.

4 likes

En “vriendinnetje”, vreselijk dat vrouwen van boven de 20 (en zelfs 30) dat nog steeds zo vaak zeggen. Jullie zijn toch geen kleuters meer.

28 likes

Maar stel je voor dat je een man een “collegaatje” zou noemen, alsof je het over een kleuter hebt. Apart dat sommige vrouwen elkaar wel zo noemen ja, deed m’n tante ook altijd.

9 likes

Ik moet hier zo om lachen. Ik had ooit een tekening gemaakt van de kinderen van een collega. En toen vertelde ze dat haar zoon die tekening op zn kamer wou. En aan iedereen vertelde " Dit heeft een collegatje van mn moeder gemaakt"

Een kind van 5 noemde mij collegatje :joy:

29 likes

Oh vreselijk ja, zo jong al geïndoctrineerd om collegaatje over een vrouw te zeggen :sob:

3 likes

Maar kinderen noemen volwassenen dan: mevrouwtje, madam, meneertje

1 like

Ik heb ooit met mijn vriendin een fietstocht door Berlijn gemaakt op een soort mountainbike-tandem. Ik zat voorop, want met mijn vriendins richtinggevoel zouden we in Turkmenistan zijn uitgekomen.
We hebben ons kapotgelachen op dat ding, vooral toen het keihard ging regenen en we bij een drogist van die gele wegwerpponcho’s hadden gekocht, waardoor we de rest van de tocht eruit zagen als gele kabouters die niet met een tandem overweg konden.
Hele goede herinneringen eraan, maar zou er niet gauw weer op stappen :sweat_smile:

49 likes