@Ovenschaal ah Oke. 
Maar gaan ze echt verbouwen? Ik dacht dat het een redelijk instapklaar vakantiepark was en dat ze het vooral een make-over gaan geven?
Willen ze alles in 1x gereed hebben? Ik dacht dat ze eens vertelde dat de groeps-faciliteiten voorrang krijgen en de huisjes 1 voor 1 (maar niet alles voor komend jaar)?
Heel benieuwd, ook hoe ze op tv gaan doen, in dat ontbijt filmpje zijn ze in iig hyper (hipster) gevoelig. Denk dat het volledige plaatje het wel leuk doet (kindjes, Rachels persoonlijkheid etc)
Ze gaan het echt niet alleen doen. Een freelance collegaatje die ik ken uit de festivalwereld gaat er 6 dagen per week wonen en werken namens een bureau dat events en beurzen aankleedt. Zij is daar dus al die tijd en dat hele bureau gaat ook nog een periode helpen (ver)bouwen/aankleden. Zie insta: teleukeventsdesign
Oh dat zou kunnen! Ik volg haar verder niet, ik ging er even vanuit dat ze alles zouden aanpakken. Maar als alleen de op korte termijn groepsfaciliteiten gaan gebeuren lijkt dat me wel haalbaar inderdaad! Ik ben sowieso wel benieuwd en ik denk dat ik ook wel naar de serie ga kijken.
Ja volgens mij (maar waren stories van een tijd geleden) mede omdat ze ook nog geen geld hadden om alles zo rigoureus/snel te verbouwen
YouTube- en Instagramgeneratie moet het toch zijn? 
Maar biedt dat bureau haar diensten gratis aan, nee toch?
Nee die doen dat echt niet voor niks!
‘Collegaatje’ ze is een vrouw? Waarom noemen ‘we’ vrouwen altijd collegaatje 
Bruidje 
Bleeeh. Of ‘een vrouwtje bij mij in de straat/van m’n werk’ dat zegt mijn moeder altijd.
En “vriendinnetje”, vreselijk dat vrouwen van boven de 20 (en zelfs 30) dat nog steeds zo vaak zeggen. Jullie zijn toch geen kleuters meer.
Maar stel je voor dat je een man een “collegaatje” zou noemen, alsof je het over een kleuter hebt. Apart dat sommige vrouwen elkaar wel zo noemen ja, deed m’n tante ook altijd.
Ik moet hier zo om lachen. Ik had ooit een tekening gemaakt van de kinderen van een collega. En toen vertelde ze dat haar zoon die tekening op zn kamer wou. En aan iedereen vertelde " Dit heeft een collegatje van mn moeder gemaakt"
Een kind van 5 noemde mij collegatje 
Oh vreselijk ja, zo jong al geïndoctrineerd om collegaatje over een vrouw te zeggen 
Maar kinderen noemen volwassenen dan: mevrouwtje, madam, meneertje
Ik heb ooit met mijn vriendin een fietstocht door Berlijn gemaakt op een soort mountainbike-tandem. Ik zat voorop, want met mijn vriendins richtinggevoel zouden we in Turkmenistan zijn uitgekomen.
We hebben ons kapotgelachen op dat ding, vooral toen het keihard ging regenen en we bij een drogist van die gele wegwerpponcho’s hadden gekocht, waardoor we de rest van de tocht eruit zagen als gele kabouters die niet met een tandem overweg konden.
Hele goede herinneringen eraan, maar zou er niet gauw weer op stappen 
Supergrappig ik keek net de Instagram live van Marc Marie Huijbregts en Aaf Brandt Corstius (van hun podcast) en zij hebben het ook even over dat ‘collegaatje’ en MM zegt ook meteen ‘dat is meestal een vrouw’. Echt toevallig want had er net hierboven over gelezen.
Nou Suz bij AYNIL, vind het toch wel knap hoe ze erin staat. Hij zat ook in een relatie van 4 jaar dus toen hij Suz tegenkwam en ze zwanger werd was hij gewoon met iemand anders
echt wel erg.