Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Oh wauw, heeft ze goed uitgekozen! Lijkt me prachtig voor een bruiloft.

Even for the record: ik zeg ook niet dat er iets mis is met de foto’s of campagne. Ik kwam het alleen tegen en liet dat hier zien

Wat ik verder van het merk vind staat daar los van

Ja wow ik begreep deze hype al niet, zat elke keer van ??? wat bedoelen jullie nou

1 like

Wie is die man nou weer waar Co mee in bad zit op haar Stories???

Maar wat is er lol aan dan? Ik snap het ook niet haha

3 likes

lijkt wel op ricky van temptation island

4 likes

Gewoon dat ik het grappig vind dat Noor blijkbaar een campagne met hen doet en ik dat zo random tegenkwam. Verder niks :woman_shrugging:t2:

2 likes

Ja Ricky inderdaad @sweetener of een enorme lookalike

1 like

Jeetje dat nieuwe huis van Mo ziet er wel mooi uit zeg! Wat een ruimte. Ben heel benieuwd wat ze ervan gaan maken

1 like

Wauw wat een leuk hoertje.

11 likes

Volgt iemand huismuts? Ik wilde een vlog van haar kijken maar toen zag ik dat ze al maanden niet meer vlogt en nu kijk ik op instagram en heeft ze een vakantiepark gekocht? In Friesland? Gaat ze nu verhuizen?

Heb haar een jaartje geleden ofzo gevolgt, maar die verhuist ieder jaar of niet? Waar doe je telkens al die moeite voor denk ik dan. Vind t vermoeiend, dan denk ik kies ff wat en investeer daarin ipv elke keer weer iets anders.

Maar misschien blijft ze wel in haar nieuwe huis wonen, vindt het wel stoer als ze een park koopt in deze tijd. Zag op instagram wel dat haar vader ernaartoe verhuist. Denk dat ze dan ook wel verhuist toch?

1 like

Nee vlg mij is het plan om gewoon in Den Bosch te blijven

2 likes

Monica kennende iets ordinairs met grote banken, panterprint en televisies

8 likes

Co is trouwens weer terug in nl (Bron YouTube reacties).

Edit: dan zou die bad foto ook wel van in nl zijn en houdt ze zich dus erg netjes aan de quarantaine regels

4 likes

Dat was gepland toch? Dacht dat ze rond deze tijd even terug naar NL zou vliegen voor een afspraak :woozy_face:

1 like

Monica is wel lekker aan het spon hengelen wat betreft de tuin.

1 like

@Lensent Ik weet niet hoe vaak we het nog moeten zeggen maar we posten hier geen adressen of locaties van influencers en ook geen verwijzingen naar waar je die kunt vinden.

18 likes

Er komt ook een tweede seizoen van Like Monica… ik dacht me te herinneren dat ze het maken van die serie helemaal niet zo geweldig vond? En de vlogs uit die tijd waren ook helemaal prut :confused:

Wel leuk als de serie de verbouwing/verhuizing volgt, want dat heeft ons Mo al bij iedere verhuizing beloofd maar is nooit iets van terecht gekomen haha

6 likes