Huis betaald zich niet vanzelf
Ja, ik wacht nog steeds op die nieuwe badkamer
Ik kan me zelfs herinneren dat ze zei dat ze zo’n real life soap niet nog eens zou doen Dan zullen we weer 0,0 van het huis in de vlogs zien omdat dan in het contract staat dat dat alleen gedeeld mag worden in de soap
Haha ja inderdaad ze zou sowieso “begin april” terug komen voor een ‘event’ (wat dat ook moge zijn in deze tijd)… maar doet nu inderdaad alsof ze vanwege de lockdown in Curaçao terugkomt en dit een verrassing is voor de huismuts
Terwijl ze nou juist de kans had om vrijwilligerswerk te doen in Curacao (namelijk in het ziekenhuis)
Ze zegt op insta dat het geheim was, verrassing voor de hui.smuts. Maar die mag ze dan inderdaad toch ook niet zien icm quarantaine.
Huismuts krijgt ook een programma op Net5 over haar vakantiepark.
Ze krijgt in ieder veel exposure.
Haha ‘hipsterstel uit de Youtube en Instagram generatie’
en ze weten nu al dat het een race tegen de klok gaat zijn? heel gek tekstje
“Zitten ze in het nuchtere Friesland wel te wachten op deze enthousiaste types met de wildste plannen en geen enkele ervaring op het gebied van recreatie?”
Hahahahaha
Wat een tekst wel. “bloedstollende race tegen de klok” nou nou overdrijven is ook een vak.
Ik wist niet dat Martijn van gierige gasten en connectie met hun had.
Ik vind het leuk!
Please gun me dat dit een beetje een ik vertrek vibe krijgt.
Och die huismuts met haar tv-programma en al die ‘Oh wat stoerrrrrr’ reacties. Wat is er stoer aan om zoveel geld te hebben dat je naast je dure jaren 30 woning ook nog een vakantiepark voor erbij kunt kopen?
Het is toch wel stoer om aan zo’n gigantisch project te beginnen?
Wilde ik ook zeggen idd. Waarom niet gewoon 1 aflevering in ik vertrek ipv zo’n hele show
Ze hebben het park eigenlijk niet gekocht gekocht, maar kregen een investering van de bank.
Nah, vind ik niet? Zou 't anders vinden als ze een alleenstaande moeder was en een camping ging kopen in Indonesië en daar van niets iets opbouwt ofzo, maar dit… vind ik alles behalve stoer. Ze zwemt in 't geld en de spon