Ik vind het wel een grote stap eigenlijk, en echt dapper ook. Het is echt een enorm project/bedrijf, en heel wat meer dan gewoon even een leuk vakantiehuisje inrichten oid. Ik kan het wel waarderen dat ze iets tegenkomen en er gewoon voor gaan.
Het is en blijft toch een gigantisch project waar veel mensen niet aan zouden willen / kunnen / durven te beginnen ondanks financiële mogelijkheden? Ik denk dat veel mensen een reactie zouden hebben als: ‘‘doe maar niet, stel dat het niet lukt’’ e.d. Het vraagt mijn inziens toch ballen en lef om dit te gaan doen. Denk dat ondanks spon e.d. er veel op je af komt als gezin zijnde.
Als ik zoveel geld had koop ik drie campings joh.
Nee maar ff serieus, snap niet wat hier bijzonder of “stoer” aan is. Ze doen dit toch ook samen met een ander stel. Geld zat, veel spon (nu zelfs voor de tv), en als het ‘mislukt’ staan ze niet ineens op straat op zo.
Er komt vast veel op je af maar zij hebben denk ik wel de zekerheid dat het financieel niet zo’n risico is dus in die zin vind ik het ook niet per se stoer
Ik vind dit ook niet heel bijzonder. Mensen die veel geld hebben investeren dat geld en dan wordt het meer waard. Zo bekijk ik dit ook. Lijkt me ook helemaal niet zo bijzonder risicovol. Vader is bereid om het technisch beheer te doen. Huismuts heeft weer wat hokjes die ze in haar standaard boho-rood-beige-zwart-spon stijl kan verpakken. Volgers zouden je schoen nog likken als je het aan zou bieden dus toekomstige klandizie is er ook. Vind het best leuk, maar of het echt bewonderingswaardig en stoer is. Mwah. Eerder gewoon slim ondernemen.
Is wachten tot de volgende influencer een vakantiepark koopt.
Dat is het eigenlijk ook. Is precies hetzelfde mechanisme op grotere schaal. Een eigen product bedenken en dat in de markt zetten en profiteren van het feit dat jouw naam verkoopt. Meer niet. En als je dan het geld hebt voor een vakantiepark, ja waarom niet. Het wordt pas risicovol als je ook daadwerkelijk je best moet doen om het product te verkopen, maar dat is het voordeel als influencer: je hebt je eigen marketingkanalen al. Als 1 procent van je volgers besluit een keer te willen komen ben je een jaar lang volgeboekt.
De meeste mensen zijn toch ook niet de huismuts? Als de huismuts geen groot bereik had (en geld), had ze het waarschijnlijk zelf ook niet gedaan nee. Ze hoeft bij wijze van niet eens iets aan 't park te veranderen, op basis van haar naam gaan mensen al boeken.
Ik mag toch ook hopen dat het voor ‘Huisvriend Martijn’ anders af gaat lopen dan voor de huisvriendin van de Meilandjes
Dit is wel echt iets te simpel gedacht imo. Een grote naam (al moeten we ook beseffen dat 99% van NL geen idee heeft wie De Huismuts is) is nog geen garantie voor succes. Iemand volgen op Insta is heel iets anders dan een boek kopen of een vakantiehuis huren a (ik noem maar iets) 1400/week Bedenk je dat mensen veel verwachten en eventueel slechte reviews óók een veel groter bereik hebben. Die investering van de bank hebben ze ook niet zomaar gekregen. En moet ook terugbetaald worden.
Ik vind dit ook de meest interessante influencer content van de laatste tijd. Vele malen leuker om naar te kijken dan naar het dagschema van een baby.
Ik vind het erg ondernemend van ze. Zij zijn ook ooit ergens op 0 begonnen dus wat dat betreft bewonder ik alleen maar de stappen die ze nu zetten, want ook voor hen zitten er risico’s aan.
Tuurlijk, maar het blijft makkelijker dan zomaar als random burger uit niks een vakantiepark opbouwen. Ik zeg niet dat het twee vingers in de neus is, maar ik denk dat het wel makkelijker is dan vanuit niks opbouwen. Zeker als je het ook nog eens kwalitatief goed neerzet (waar ik de huismuts wel toe in staat zie). Hippe vakantieparken zijn toch best een gat in de markt. Lijkt me best een leuke uitdaging als je veel geld hebt
Ik heb het idee dat Mascha op haar ‘hotel’ werkdagen alsnog niet mega productief is, ze is vooral bezig met oke koffietje, camera klaarzetten, optutten, roomservice bestellen, een wandelingetje maken, nog een keer sapjes / eten bestellen, Even naar huis iets ophalen /mila voeden/kolven (voorheen), Alles opruimen etc.
En dan heeft ze misschien 2 uurtjes gewerkt of iets opgenomen.
Maar ik kan het mis hebben.
Lees net op insta dat Co’s nieuwe serie morgen begint, waarbij ze gasten krijgt in een hotel. Eerste gast is zegt ze dus dan zal het inderdaad Ricky zijn geweest die bij haar in bad zat haha
Tuurlijk is het makkelijker een vakantiepark te starten als je goed bemiddeld bent - en een influencer met groot bereik - dan voor een alleenstaande moeder, maar dan nog kan dat toch een stoere stap zijn en een uitdaging. Vind sommige reacties hier een beetje makkelijk.
Met een ander stel? Nee vlg mij alleen met een vriend
Zag wel Stories vh weekend dat bevriende stellen kwamen helpen
Beetje zurige reacties inderdaad wel over De Huismuts. Ik heb verder niet de intentie om als een VVD’er te klinken maar een succesvolle influencer zijn komt ook niet zomaar uit de lucht vallen toch?
Volgens mij heeft Rachel Huismuts ooit een keer als eerste stap haar baan opgezegd zodat ze zich op haar blog kon richten. En vanuit de allereerste gepubliceerde blog al het geld bij elkaar verzameld waarmee ze nu een vakantiepark kan kopen.
Dus iedereen die het zo lekker makkelijk vindt allemaal, follow the example
(En om mijn VVD boodschap toch wat af te zwakken, er komt natuurlijk ook altijd een dosis geluk en gunstige omstandigheden bij kijken om succesvol te worden)
Ik heb nog nooit op een tandem gezeten, en wil het zèlfs na Bonnie’s vlog t liefst ook gewoon nooit proberen.
Hebben jullie wel eens op een tandem gezeten? En zat je dan voor of achter?
Laat het achter in de comments!!
Ik vond het helemaal kut, zowel voor- als achterop. (Op een motor zitten drie mensen, iemand voorop, iemand achterop en hoe heet de man in het midden?)
Achter want dan kun je je voeten optrekken en hoef je niet te trappen #lazy