Ik heb het net gezien en jouw reactie is heel accuraat hoor haha.
Die boodschap “recht uit z’n hart” om te janken. Vond dat Suzanne het heel goed deed en netjes de boot af hield. Hoe hij er ook zelfgenoegzaam bij zat in de studio bah bah.
Ik heb het net gezien en jouw reactie is heel accuraat hoor haha.
Die boodschap “recht uit z’n hart” om te janken. Vond dat Suzanne het heel goed deed en netjes de boot af hield. Hoe hij er ook zelfgenoegzaam bij zat in de studio bah bah.
Ja jezus dat getuigd toch ook echt van 0 inlevingsvermogen. Laat Suz en dat kind lekker met rust. Vond overigens uit die hele performance van haar ex ook echt totaal niet blijken dat hij spijt heeft, steeds van die twijfelachtige politieke antwoorden over het verbeteren van z’n gedrag. Raakte er gewoon helemaal geïrriteerd van toen ik er naar keek.
Wauw en dan durft Robert hem nog een romanticus te noemen
staat er iets van op youtube waar we dit kunnen kijken? ik heb geen videoland
Als het op tv is geweest kan je het terug kijken op rtlXL
Problematic all the way around
Goede outfit ook: overhemd, net jasje, bomberjack, nog een net jasje.
Zou hij dit zelf hebben uitgekozen of is dit door een styliste bedacht? “Warm maar toch ook ~zakelijk~?”
Volgensmij is het ‘gewoon’ een jas wat hij over zijn ‘net jasje’ heeft.
Althans zulke jassen herken ik wel van mannnen
Hehe het lijkt net alsof hij een overhemd met daarover 3 jassen (lichtblauw colbert, windbreker, donkerblauw colbert) aan heeft, echt geen gezicht.
Haha ja maar waarom heeft hij dan over die gewone jas weer een kostuumjas aan?
Dit vind ik de aller grootste belediging. Dat hij aankomt pappen met zon outfit.
Wat bizar dit. Vind dat Suzanne nog netjes tegen hem is! En dat ze hem überhaupt nog een kans wil geven om in gesprek te gaan kind of geen kind maar dit zou ik iemand echt nooit kunnen vergeven denk ik
Is niet! Zit zo’n ingeritste windbreker in. Beetje moeilijk uit te leggen maar is dus een nette jas maar met een strook windbreker erin geritst. Dus het lijkt alsof er een jas onder zit maar dat is maar een strookje. Mijn vriend heeft ook zo’n jas namelijk
Hahahaha wat denk je, heb dat ding er meteen uitgeritst
Die man op de eerste foto denkt ook “wtf heb ik aan”
Wie bedenkt dit… anderom kan ik het nog begrijpen.
Waar kan ik deze aflevering van GTST terugkijken🤪
Nee inderdaad, Hij heeft gewoon meer dan een jaar een andere vriendin ernaast gehad. Waar hij dus al mee samen was voordat ze een relatie kregen/gingen samenwonen/een kind zouden krijgen. Bizar gewoon. Hij heeft zo veel momenten gehad waarop hij er iets aan kon doen, maar hij komt pas in actie als hij betrapt is. Dan zou je bijna denken dat hij er vrolijk mee verder was gegaan als het niet was uitgekomen.
Ja inderdaad, goed verwoord, het woord vergeven is hier niet eens van toepassing of gepast. Ik snap eigenlijk niet eens hoe hij het durft te vragen