Mijn vriend opperde dit laatst serieus als uitje. Ik denk dat hij uit is op mijn pensioenuitkering als ik voortijdig overlijd.
Als je een huis koopt, en je krijgt daar een hypotheek voor, dan zeg je toch ook gewoon dat je het gekocht hebt?
En een investering van de bank voor een zakelijk project krijg je ook niet zomaar. Daarvoor moet je wel een goed plan neerleggen en de bank overtuigen dat je daar een succes van gaat maken.
Ja meid, wees gewaarschuwd
Ja klopt, maar het klonk eerder alsof ze geld te veel had en haar eigen geld had gebruikt. Ze heeft ook laten zien dat ze lang bezig waren met hun bedrijfsplan.
Ach ze gaat waarschijnlijk alle inrichting, tuin, speeltoestellen en wat je maar kunt bedenken gespond krijgen en dat dan weer laten zien op insta/tv etc levert al weer nieuw geld op (+ het kost ze dus niks) dus in dat opzicht is het niet te vergelijken met als een niet-influencer zo’n avontuur zou aangaan. En daarnaast hoeft zij het hele klussen niet naast een gewone baan te doen maar kan ze lekker de hele dag klussen en is dat nu haar baan want gefilmd en allerlei spon. Dus ja veel risico loopt ze natuurlijk niet.
Ik zit even bij te lezen, maar wow zoveel nare reacties. Mascha doet de hele dag niks en krijgt commentaar, Rachel die wel veel onderneemt krijgt ook weer commentaar. Ongeacht het een risico is, er veel/weinig geld of spon en een serie aan gekoppeld zit, is dit toch gewoon super tof wat ze gaat doen?
Ik ben dus wel echt benieuwd en ga de serie zeker kijken.
Wat ik me dus afvraag, zouden deze plannen van een vakantiepark gaan oprichten en reality serie samen zijn gekomen? Want in dat geval vind ik het helemaal niet zo risicovol namelijk.
Voor de rest denk ik dat zij als influencer zijnde niet echt bang hoeft te zijn dat deze plannen niet goed (lees tering veel geld op de plank en waarschijnlijk straks genoeg personeel in kunnen zetten) uit gaan pakken dus ja of beleggen dan minder risicovol zou zijn vraaaag ik me toch sterk af.
Edit: wanneer 80% gesponsord zou zijn is er natuurlijk helemaal geen risico meer zowat. Jezus stel je voor hey een heel vakantiepark kunnen inrichten met álles wat je hartje begeert. Dat kun je je toch niet voorstellen Nee ik denk echt niet dat ze meer risico lopen met dit project dan met beleggen
@Freedom lees het nu pas, maar dat is idd precies wat ik bedoelde haha
Dat moet toch wel: dat Rachel en Willem dan ruziemaken en elkaar dan wel zo passief agressief LIEEFFF blijven noemen. Dat is al zo vaak in die vlogs gebeurd
Anderzijds is wel die vader er om alle kutklusjes snel te fixen, dus dat scheelt. Hopelijk volgen ze die ook als hij daar gaat rondhobbelen, hij is denknik nog wel leuk om te volgen.
Ik ben vooral wantrouwend nu hij ineens wel wilt trouwen
Jaa een spin off van de vader
Ik heb het vaker gedaan, zowel voor als achter, en je moet het wel gewend worden en een beetje op elkaar ingespeeld raken, maar daarna vind ik het best leuk. Achter is wel relaxt, eens je je erover hebt gezet dat je geen controle hebt over een stuur. Lekker rondkijken.
Nou het is nu april en ze willen deze zomer open zijn, dus dan moet je eind juni alles verbouwd hebben en alle evenementen/recreatie georganiseerd en/of gepland hebben. Het zijn 4 b&b kamers, 2 appartementen, een groepsaccomodatie, 8 vakantiehuizen en een chalet. Dat lijkt me wel krap qua tijd.
Waarschijnlijk heeft ze de Sanny planner met bijgeleverde dosis LOA en komt het allemaal goed.
Nee flauw; ik vind het wel echt een heel gaaf project wat wel echt bij ze past. Ik ga die serie sowieso volgen. Ik denk wel dat er ook voor de gasten een behoorlijk prijskaartje aan vast zit ( om daar te verblijven). Ik vind de naam van de serie wel echt achterlijk. Zo’n geforceerde ‘Friese’ Y erin. Of gaat dat park echt ‘ Het Wylde Pad’ heten? Zij zijn toch zulke enorme Wildeburg fans?
Het park heet idd zo, omdat de straat waaraan het park ligt ook iets met wyldpad oid is.
Ben ook benieuwd, hou van dit soort make-over programma’s dus ga zeker kijken.
Maar gaan ze echt verbouwen? Ik dacht dat het een redelijk instapklaar vakantiepark was en dat ze het vooral een make-over gaan geven?
Willen ze alles in 1x gereed hebben? Ik dacht dat ze eens vertelde dat de groeps-faciliteiten voorrang krijgen en de huisjes 1 voor 1 (maar niet alles voor komend jaar)?
Heel benieuwd, ook hoe ze op tv gaan doen, in dat ontbijt filmpje zijn ze in iig hyper (hipster) gevoelig. Denk dat het volledige plaatje het wel leuk doet (kindjes, Rachels persoonlijkheid etc)
Ze gaan het echt niet alleen doen. Een freelance collegaatje die ik ken uit de festivalwereld gaat er 6 dagen per week wonen en werken namens een bureau dat events en beurzen aankleedt. Zij is daar dus al die tijd en dat hele bureau gaat ook nog een periode helpen (ver)bouwen/aankleden. Zie insta: teleukeventsdesign
Oh dat zou kunnen! Ik volg haar verder niet, ik ging er even vanuit dat ze alles zouden aanpakken. Maar als alleen de op korte termijn groepsfaciliteiten gaan gebeuren lijkt dat me wel haalbaar inderdaad! Ik ben sowieso wel benieuwd en ik denk dat ik ook wel naar de serie ga kijken.