Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja wat een bizar verhaal. Inderdaad alsof hij alleen handelt omdat hij betrapt is. Wat knap van haar dat zij, ook omwille van haar dochter, er nog zo in kan staan!

1 like

Vanavond op RTL 4 20:30! Of op videoland :smiley:

4 likes

Omg, dit is voor mannen die niet kunnen kiezen tussen een colbert of een windbreaker, of tussen vrouw 1 en vrouw 2. Of een korte of lange broek en dan maar voor een afritsbroek gaan.

Ik wil deze aflevering helemaal niet zien

65 likes

Lijkt wel een aflevering van achter gesloten deuren

28 likes

Ik had hier destijds op haar insta wel iets over gelezen (maar ze bleef er vaag over, bewust denk ik). Later ook een berichtje van “we hebben elkaar weer gevonden” (zoiets). Maar daarna dus wel definitief uit gegaan?

1 like

Die bovenste vent kan zo in een preppy Twilight

4 likes

Publiek? Valt wel mee toch. Qua aantal volgers etc.

1 like

Ik snap ook niet hoe je dat doet? Als je al een tijd een vriendin hebt, kom zij toch ook bij je thuis? Als je vriend dan opeens ergens anders woont waar allemaal vrouwenspullen staan en op den duur ook baby spullen staan dan denk je toch ook huh? En wie neem je dan mee naar familie en vrienden? Zo veel vragen

4 likes

Ja voor mijzelf ook veel hoor haha
bedoelde meer, je zou ook op insta kunnen zitten en niet zomaar snel op haar pagina stuiten. Zo populair en bekend is ze ook niet? Maar die andere vrouw was er dus toch via insta achter gekomen

@kleinmeisje helaas genoeg mensen die er hele dubbel levens en meerdere gezinnen op nahouden. Heel eng

1 like

Ik snap ook echt niet hoe je zo’n dubbelleven vol kan houden. En al helemaal dat er dan foto’s met je nieuwe liefde online verschijnen. HOE kun je denken dat dat onopgemerkt gaat blijven? Los van alle praktische zaken idd. Echt een heel bizar verhaal

Vond het knap dat Suz zo rustig en netjes kan blijven. Wat een emotionele rollercoaster moet dit voor haar geweest zijn. En en dan maar vriendelijk blijven tegen iedereen. Respect hoor

8 likes

Vreselijk zeg voor Suz, wat ongemakkelijk en naar. Vond wat Robert zei wel mooi dus toen ze vroeg wat zou jij zeggen

Maar heel wat anders, wat maakt Hannah Witton toch leuke video’s! Vind deze ook weer heel leuk!

7 likes

Volgens mij postte zij destijds amper of geen een foto’s van hem.

“En jij bent meer van de losse pols”

Zoiets ja :grimacing:
Hoe durf je met zo’n verhaal bij dit programma te komen joh, ongelofelijk.

5 likes

Hij benoemde trouwens ook dat hij op dit moment bij z’n ex-schoonvader woont. Ik weet niet of dat dan de vader van Suz is of de vader van die andere vrouw met wie hij een relatie had, maar in beide gevallen lijkt het me echt extreem ongemakkelijk. Hoe krijg je het voor elkaar :confused:

13 likes

Ja die vader van Suz woont hij bij geloof ik.

Wat een verhaal joh. Ik zit echt met open mond te kijken en vind dat zij nog héél netjes reageert. Al merk je ook wel dat ze echt voor het blok wordt gezet.

9 likes

Nou echt, knap hoor
Edit: op Twitter zijn de reacties ook eenduidig

1 like

Robbert zet suz ook wel onder druk hoor. God wat een idioot is die gozer

3 likes

Ja alsof hij het tegen high school lovers heeft of zo… ‘schattig’

6 likes

Als het Roberts eigen dochter was geweest, had ie vast anders gereageerd

24 likes

Omdat ik het af heb gezet na Suz

13 likes