Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja volgens mij (maar waren stories van een tijd geleden) mede omdat ze ook nog geen geld hadden om alles zo rigoureus/snel te verbouwen

2 likes

YouTube- en Instagramgeneratie moet het toch zijn? :upside_down_face:

Maar biedt dat bureau haar diensten gratis aan, nee toch?

Nee die doen dat echt niet voor niks!

‘Collegaatje’ ze is een vrouw? Waarom noemen ‘we’ vrouwen altijd collegaatje :sweat_smile:

82 likes

Bruidje :confounded:

10 likes

Bleeeh. Of ‘een vrouwtje bij mij in de straat/van m’n werk’ dat zegt mijn moeder altijd.

4 likes

En “vriendinnetje”, vreselijk dat vrouwen van boven de 20 (en zelfs 30) dat nog steeds zo vaak zeggen. Jullie zijn toch geen kleuters meer.

28 likes

Maar stel je voor dat je een man een “collegaatje” zou noemen, alsof je het over een kleuter hebt. Apart dat sommige vrouwen elkaar wel zo noemen ja, deed m’n tante ook altijd.

9 likes

Ik moet hier zo om lachen. Ik had ooit een tekening gemaakt van de kinderen van een collega. En toen vertelde ze dat haar zoon die tekening op zn kamer wou. En aan iedereen vertelde " Dit heeft een collegatje van mn moeder gemaakt"

Een kind van 5 noemde mij collegatje :joy:

29 likes

Oh vreselijk ja, zo jong al geïndoctrineerd om collegaatje over een vrouw te zeggen :sob:

3 likes

Maar kinderen noemen volwassenen dan: mevrouwtje, madam, meneertje

1 like

Ik heb ooit met mijn vriendin een fietstocht door Berlijn gemaakt op een soort mountainbike-tandem. Ik zat voorop, want met mijn vriendins richtinggevoel zouden we in Turkmenistan zijn uitgekomen.
We hebben ons kapotgelachen op dat ding, vooral toen het keihard ging regenen en we bij een drogist van die gele wegwerpponcho’s hadden gekocht, waardoor we de rest van de tocht eruit zagen als gele kabouters die niet met een tandem overweg konden.
Hele goede herinneringen eraan, maar zou er niet gauw weer op stappen :sweat_smile:

49 likes

Supergrappig ik keek net de Instagram live van Marc Marie Huijbregts en Aaf Brandt Corstius (van hun podcast) en zij hebben het ook even over dat ‘collegaatje’ en MM zegt ook meteen ‘dat is meestal een vrouw’. Echt toevallig want had er net hierboven over gelezen.

11 likes

Nou Suz bij AYNIL, vind het toch wel knap hoe ze erin staat. Hij zat ook in een relatie van 4 jaar dus toen hij Suz tegenkwam en ze zwanger werd was hij gewoon met iemand anders :anguished: echt wel erg.

3 likes

Grappig, zij deden ook de bruiloft. Ken deze dame niet, wel een ander uit het team. Altijd weer benieuwd of ik hier bekenden (uit het “echte” leven) tegenkom.

Ik zit het nu te kijken maar wtf ik snap niks van zijn verhaal

1 like

Wordt niet helemaal duidelijk, maar hij zegt dat hij Suz ontmoette, zij werd na 6 maanden zwanger en vlak voor de bevalling kwam zij erachter dat hij nog in een andere relatie zat en hij zegt dan dat het een relatie van 4 jaar is?

3 likes

Zij is zoooo doorzichtig met haar spon.

Doen alsof het gevraagd wordt door haar volgers in een “q&a” maar ondertussen gewoon keihard allemaal spon rotzooi
delen.

En het promoten van haar sieraden meuk.

:rofl::rofl::rofl:

5 likes

Maar huh. Heeft 1 van de 2 zich dan opgegeven omdat ze weer iets willen met elkaar? Ik kijk dit programma nooit maar ben wel benieuwd haha

4 likes