Is de aflevering die vanavond op tv komt?
Ja die hij wilt weer samen met Suz zijn, hij woont ook bij die schoonvader. Dus die andere relatie zal neem ik aan wel voorbij zijn.
@Ladybug ja volgens mij wel!
Ja hij wil het met haar proberen.
Ik denk alleen maar wat een eikel en doe het niet. Maar dat komt misschien ook omdat mijn eigen verleden met mijn ex ook ongeveer zo uit heeft gezien.
Dit blijft denk ik altijd tussen ze staan en een relatie gaat vast erg moeilijk worden.
Wel bijzonder dat hij bij haar vader woont. Mijn vader kon mijn ex echt even niet zien (en nog heeft hij er weinig zin in )
Zij komt ook uit die caravan en hij staat daar maar sullig te zijn en zegt helemaal niks?? Zo ongemakkelijk dit haha
En hij woont bij de vader van Suz?? Of begrijp ik dat verkeerd
Ik vind het maar vreemd dat dit programma hier de ruimte voor geeft. De kersteditie kijk ik altijd en daar zie je vooral mensen die ziek zijn, ver weg wonen, etc. Nobele doeleinden. Maar iemand zo onder druk zetten op tv om een bedrieger terug te nemen? Goor.
@Virtual-Insanity ja hij zegt het echt
Ja, bizar
Videoland
sorry proefschrift
Ja dat viel mij ook op! Vind het wel naar voor haar, zo voor het blok gezet bij AYNIL, terwijl hij haar keihard heeft genaaid. Ik zou zo not amused zijn. Maar ja, je hebt wel een kind samen.
Ja, nogal. Vind het ook absurd dat ze hem een podium bieden. Die man bedriegt 2 vrouwen en er is zelfs een kind bij betrokken, en gaat nu via een tv-programma vragen of ze het opnieuw kunnen proberen? Enorm respectloos tegenover Suz. Prima als je weer on speaking terms wil zijn, maar ze deden tijdens het item echt alsof het geen absurde situatie is.
Herkenbaar net mijn ex. Die komt en gaat ook altijd maar wanneer die er zelf zin in heeft. Wel echt naar om iemand zo publiekelijk onder druk te zetten hoor. bah
Stel je zit daar een je bent beduusd dat je ex Robert ten Brink heeft gevraagd en zegt niet echt dat je niet op tv wil, zou je daarna kunnen zeggen dat ze de beelden niet mogen gebruiken?
Ik ben het nu aan het kijken. Gelukkig het eerste item, maar jeetje. Lijkt me vreselijk voor haar
Vraag ik me ook af ja. Je moet toch kunnen weigeren lijkt me?
Maar mijn hemel wat vreselijk ook voor zijn andere vriendin. Heb je al vier jaar een relatie en dan zie je op Instagram ineens een foto van je vriend met een andere vrouw met een zwangere buik en de titel āFather of my childā.
Lijkt me wel, je moet daar toch toestemming voor geven.
Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Heeft ze hem terug genomen?
Haha op het einde zegt Robert: En heel veel geluk met Valery Joy! Kind heet alleen Veroly Joy.
Jemig. Wat een vreselijke situatie was dat.
Ik had wel iets anders gereageerd als ik in de situatie van Suz zat. Ik was niet eens naar buiten gekomen om dat jankverhaal aan te horen. Flikker op joh. 2 vrouwen bedriegen waarvan er ook nog eentje zwanger is. En dan verwachten dat je op deze manier dingen kunt veranderen? Met een camera op iemand haar gezicht waardoor de druk enorm hoog is? Echt een naar stuk vond ik het.
Ik snap dat er een kind in het spel is en dat je elkaar niet uit je leven kunt verbannen. Maar ik heb het idee dat hij echt zoān wanhopige vent is die niet snapt dat Suz niets meer van hem wil qua relatie.