Volgens mij postte zij destijds amper of geen een foto’s van hem.
“En jij bent meer van de losse pols”
…
Zoiets ja
Hoe durf je met zo’n verhaal bij dit programma te komen joh, ongelofelijk.
Hij benoemde trouwens ook dat hij op dit moment bij z’n ex-schoonvader woont. Ik weet niet of dat dan de vader van Suz is of de vader van die andere vrouw met wie hij een relatie had, maar in beide gevallen lijkt het me echt extreem ongemakkelijk. Hoe krijg je het voor elkaar
Ja die vader van Suz woont hij bij geloof ik.
Wat een verhaal joh. Ik zit echt met open mond te kijken en vind dat zij nog héél netjes reageert. Al merk je ook wel dat ze echt voor het blok wordt gezet.
Nou echt, knap hoor
Edit: op Twitter zijn de reacties ook eenduidig
Robbert zet suz ook wel onder druk hoor. God wat een idioot is die gozer
Ja alsof hij het tegen high school lovers heeft of zo… ‘schattig’
Als het Roberts eigen dochter was geweest, had ie vast anders gereageerd
Omdat ik het af heb gezet na Suz
Ze hebben samen bij haar vader ingewoond, net na de bevalling dacht ik. Missh hadden ze nog een huisje en is zij daar tijdelijk ingetrokken
Ik zag vd week een stukje dat hij bij 538 was met z’n nieuwe nummer. Dat bond ik ook niet al te best klinken. Viel me echt tegen
Ja daar zou ik ook van gaan janken
Ze heet eigenlijk suzanne, maar noemt zichzelf altijd Suz
misschien moest ie plassen, hij vertelde in de zelfspodcast (ja ja i know, shame on me) dat ie de uitzending zo lang vindt en dat zijn blaas t niet aankan lol
Een samenvatting van deze rare soap. Wat een vreemde situatie voor Suz ook zo met die camera’s op je neus dit te moeten aanhoren.
huh ik kijk het nu terug maar hij heeft dus all you need ingeschakeld nadat hij zo’n lul is geweest? Hoe durf je dan überhaupt op tv te komen. God grant me the confidence of a mediocre white man
Bij de Kerstspecial hadden ze contact opgenomen met degenen die verrast werden, gezegd dat mensen in contact waren geweest en zich op dag x moesten laten testen. Vaak ging dat dan ook via de briefschrijvers.
Snap ook niet waarom het ad hier een artikel over schrijft? Wat is hier de nieuwswaarde van. Het ad is de nieuwe T
Ja waarom is dit eej AD artikel? Is gewoon een samenvatting van de aflevering. Ook de naam van dat dochtertje staat er verkeerd in
Ik vind het zo stom dat wij als Forum meegaan in de ‘bijnamen’ (of merknamen) van Youtubers. Wil is Willemijn. Tien is Martine, Suz is gewoon Suzanne. Misschien moet dit in het ‘ben ik de enige’ topic want wellicht ben ik ook de enige die me eraan stoort.