Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Volgens mij heet ze Velorey Joy.

1 like

Nope, Veroly Joy.

4 likes

Wow die vrouw (niet Suzanne) kwam er via een social media post van Suzanne achter dat haar vriend dus een relatie heeft met haar. En vader wordt. Was een foto van Suzanne met een zwangere buik en hij ernaast. WTF

44 likes

Wilde precies dit komen zeggen. Kijk dit net en ik vind het gewoon bizar dat je iemand dan zo voor het blok zet. Die vent is een gezin met haar begonnen terwijl hij nog samen was met zijn ex en heeft dat de hele zwangerschap volgehouden. Dat geef je toch geen podium. Ook in het belang van het kindje niet. Ik zou me zo vernederd voelen als heel Nederland dit zou zien.

En dan ook Robert: ‘Jullie hebben samen een kind’. Eh ja dat is in zo’n geval ook juist een reden om niet weer samen te komen.

29 likes

Oke, ik kijk net, maar even: de dag dat uit kwam dat hij nog een relatie er naast had is de zwartste uit zijn leven, hahaha jeetje hoe belachelijk is dit.

83 likes

Klopt, je tekent hiervoor idd.

Wat pijnlijk hoe zij kijkt, terwijl die video van hem afspeelt. Wat een nare situatie.

2 likes

Ik hoop dat Suzanne nu even door de rode vlaggen het bos niet meer ziet, maar dat ze het snel helder kan zien, pfff. Verrrrry toxic.

13 likes

Misschien moeten we stoppen met het noemen van de nogal herkenbare naam van haar dochter? Het zou erg pijnlijk zijn als ze later ooit haar naam googled en dit tegen komt. Volgens mij noemt Suz haar op insta ook altijd V.

8 likes

Ik vind het heel kut dat Robert hele tijd terug komt op dat dochtertje, net alsof je vanwege een kind maar in een relatie moet blijven waarin allerlei onacceptabele shit gebeurt, nee Robert, dat is dan echt niet altijd beter.

58 likes

Hoezo moet zij tegemoetkomen als deze hele situatie 100% door die gast is veroorzaakt? Word je eerst voorgelogen en bedrogen, word je daarna ook nog eens zo voor het blok gezet.
En daarnaast, hoezo dacht die gast trouwens dat dit ĂŒberhaupt een goed idee was? Dan heb je maar weinig zelfreflectie op je gedrag of op z’n minst de situatie zelf toch ook niet best ingeschat

Ik heb de aflevering trouwens niet gezien, deze ergernissen zijn volledig gebaseerd op jullie comments haha

22 likes

Ik heb het net gezien en jouw reactie is heel accuraat hoor haha.

Die boodschap “recht uit z’n hart” om te janken. Vond dat Suzanne het heel goed deed en netjes de boot af hield. Hoe hij er ook zelfgenoegzaam bij zat in de studio bah bah.

4 likes

Ja jezus dat getuigd toch ook echt van 0 inlevingsvermogen. Laat Suz en dat kind lekker met rust. Vond overigens uit die hele performance van haar ex ook echt totaal niet blijken dat hij spijt heeft, steeds van die twijfelachtige politieke antwoorden over het verbeteren van z’n gedrag. Raakte er gewoon helemaal geïrriteerd van toen ik er naar keek.

4 likes

Wauw en dan durft Robert hem nog een romanticus te noemen :expressionless:

6 likes

staat er iets van op youtube waar we dit kunnen kijken? ik heb geen videoland

1 like

Als het op tv is geweest kan je het terug kijken op rtlXL

1 like

Problematic all the way around

Goede outfit ook: overhemd, net jasje, bomberjack, nog een net jasje.

Zou hij dit zelf hebben uitgekozen of is dit door een styliste bedacht? “Warm maar toch ook ~zakelijk~?”

93 likes

Volgensmij is het ‘gewoon’ een jas wat hij over zijn ‘net jasje’ heeft.
Althans zulke jassen herken ik wel van mannnen

2 likes

Hehe het lijkt net alsof hij een overhemd met daarover 3 jassen (lichtblauw colbert, windbreker, donkerblauw colbert) aan heeft, echt geen gezicht.

8 likes