Haha ja maar waarom heeft hij dan over die gewone jas weer een kostuumjas aan?
Dit vind ik de aller grootste belediging. Dat hij aankomt pappen met zon outfit.
Wat bizar dit. Vind dat Suzanne nog netjes tegen hem is! En dat ze hem überhaupt nog een kans wil geven om in gesprek te gaan kind of geen kind maar dit zou ik iemand echt nooit kunnen vergeven denk ik
Is niet! Zit zo’n ingeritste windbreker in. Beetje moeilijk uit te leggen maar is dus een nette jas maar met een strook windbreker erin geritst. Dus het lijkt alsof er een jas onder zit maar dat is maar een strookje. Mijn vriend heeft ook zo’n jas namelijk
Hahahaha wat denk je, heb dat ding er meteen uitgeritst
Die man op de eerste foto denkt ook “wtf heb ik aan”
Wie bedenkt dit… anderom kan ik het nog begrijpen.
Waar kan ik deze aflevering van GTST terugkijken🤪
Nee inderdaad, Hij heeft gewoon meer dan een jaar een andere vriendin ernaast gehad. Waar hij dus al mee samen was voordat ze een relatie kregen/gingen samenwonen/een kind zouden krijgen. Bizar gewoon. Hij heeft zo veel momenten gehad waarop hij er iets aan kon doen, maar hij komt pas in actie als hij betrapt is. Dan zou je bijna denken dat hij er vrolijk mee verder was gegaan als het niet was uitgekomen.
Ja inderdaad, goed verwoord, het woord vergeven is hier niet eens van toepassing of gepast. Ik snap eigenlijk niet eens hoe hij het durft te vragen
Ja wat een bizar verhaal. Inderdaad alsof hij alleen handelt omdat hij betrapt is. Wat knap van haar dat zij, ook omwille van haar dochter, er nog zo in kan staan!
Vanavond op RTL 4 20:30! Of op videoland
Omg, dit is voor mannen die niet kunnen kiezen tussen een colbert of een windbreaker, of tussen vrouw 1 en vrouw 2. Of een korte of lange broek en dan maar voor een afritsbroek gaan.
Ik wil deze aflevering helemaal niet zien
Lijkt wel een aflevering van achter gesloten deuren
Ik had hier destijds op haar insta wel iets over gelezen (maar ze bleef er vaag over, bewust denk ik). Later ook een berichtje van “we hebben elkaar weer gevonden” (zoiets). Maar daarna dus wel definitief uit gegaan?
Publiek? Valt wel mee toch. Qua aantal volgers etc.
Ik snap ook niet hoe je dat doet? Als je al een tijd een vriendin hebt, kom zij toch ook bij je thuis? Als je vriend dan opeens ergens anders woont waar allemaal vrouwenspullen staan en op den duur ook baby spullen staan dan denk je toch ook huh? En wie neem je dan mee naar familie en vrienden? Zo veel vragen
Ja voor mijzelf ook veel hoor haha
bedoelde meer, je zou ook op insta kunnen zitten en niet zomaar snel op haar pagina stuiten. Zo populair en bekend is ze ook niet? Maar die andere vrouw was er dus toch via insta achter gekomen
@kleinmeisje helaas genoeg mensen die er hele dubbel levens en meerdere gezinnen op nahouden. Heel eng