Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik snap ook echt niet hoe je zo’n dubbelleven vol kan houden. En al helemaal dat er dan foto’s met je nieuwe liefde online verschijnen. HOE kun je denken dat dat onopgemerkt gaat blijven? Los van alle praktische zaken idd. Echt een heel bizar verhaal

Vond het knap dat Suz zo rustig en netjes kan blijven. Wat een emotionele rollercoaster moet dit voor haar geweest zijn. En en dan maar vriendelijk blijven tegen iedereen. Respect hoor

8 likes

Vreselijk zeg voor Suz, wat ongemakkelijk en naar. Vond wat Robert zei wel mooi dus toen ze vroeg wat zou jij zeggen

Maar heel wat anders, wat maakt Hannah Witton toch leuke video’s! Vind deze ook weer heel leuk!

7 likes

Volgens mij postte zij destijds amper of geen een foto’s van hem.

“En jij bent meer van de losse pols”

Zoiets ja :grimacing:
Hoe durf je met zo’n verhaal bij dit programma te komen joh, ongelofelijk.

5 likes

Hij benoemde trouwens ook dat hij op dit moment bij z’n ex-schoonvader woont. Ik weet niet of dat dan de vader van Suz is of de vader van die andere vrouw met wie hij een relatie had, maar in beide gevallen lijkt het me echt extreem ongemakkelijk. Hoe krijg je het voor elkaar :confused:

13 likes

Ja die vader van Suz woont hij bij geloof ik.

Wat een verhaal joh. Ik zit echt met open mond te kijken en vind dat zij nog héél netjes reageert. Al merk je ook wel dat ze echt voor het blok wordt gezet.

9 likes

Nou echt, knap hoor
Edit: op Twitter zijn de reacties ook eenduidig

1 like

Robbert zet suz ook wel onder druk hoor. God wat een idioot is die gozer

3 likes

Ja alsof hij het tegen high school lovers heeft of zo… ‘schattig’

6 likes

Als het Roberts eigen dochter was geweest, had ie vast anders gereageerd

24 likes

Omdat ik het af heb gezet na Suz

13 likes

Ze hebben samen bij haar vader ingewoond, net na de bevalling dacht ik. Missh hadden ze nog een huisje en is zij daar tijdelijk ingetrokken

3 likes

Ik zag vd week een stukje dat hij bij 538 was met z’n nieuwe nummer. Dat bond ik ook niet al te best klinken. Viel me echt tegen

2 likes

Ja daar zou ik ook van gaan janken

4 likes

Ze heet eigenlijk suzanne, maar noemt zichzelf altijd Suz

1 like

misschien moest ie plassen, hij vertelde in de zelfspodcast (ja ja i know, shame on me) dat ie de uitzending zo lang vindt en dat zijn blaas t niet aankan lol

1 like

https://www.ad.nl/show/bas-trekt-in-all-you-need-boetekleed-aan-na-bedriegen-zwangere-vriendin-ik-ben-een-klootzak-geweest~a883e0c3/

Een samenvatting van deze rare soap. Wat een vreemde situatie voor Suz ook zo met die camera’s op je neus dit te moeten aanhoren.

4 likes

huh ik kijk het nu terug maar hij heeft dus all you need ingeschakeld nadat hij zo’n lul is geweest? Hoe durf je dan überhaupt op tv te komen. God grant me the confidence of a mediocre white man

62 likes

Bij de Kerstspecial hadden ze contact opgenomen met degenen die verrast werden, gezegd dat mensen in contact waren geweest en zich op dag x moesten laten testen. Vaak ging dat dan ook via de briefschrijvers.

4 likes

Snap ook niet waarom het ad hier een artikel over schrijft? Wat is hier de nieuwswaarde van. Het ad is de nieuwe T

1 like