Ja waarom is dit eej AD artikel? Is gewoon een samenvatting van de aflevering. Ook de naam van dat dochtertje staat er verkeerd in
Ik vind het zo stom dat wij als Forum meegaan in de ‘bijnamen’ (of merknamen) van Youtubers. Wil is Willemijn. Tien is Martine, Suz is gewoon Suzanne. Misschien moet dit in het ‘ben ik de enige’ topic want wellicht ben ik ook de enige die me eraan stoort.
“hem laten liggen in de goot in welke conditie dan ook”
Zou Veracamilla nog contact hebben met suz?
Mijn stem (misschien klein gaatje om het gesprek weer op te pakken) is grotendeels gebaseerd op het feit dat die twee samen een dochtertje hebben. En in zo’n geval zou ik er alles aan willen doen om het contact iig leefbaar te houden, voor het kind. De deur dan meteen definitief dichtgooien werkt dan contra productief denk ik. Ik begrijp de reactie van de sloot enzo wel, maar denk dat het kind daar uiteindelijk de dupe van is (en ja dan ben ik misschien bevooroordeeld door m’n eigen verleden)
Maar die deur dichtgooien is hier toch meer of je nog een relatie zou willen met de ander? Omdat hij haar de liefde verklaart in het programma (dus niet een vriendschappelijke relatie). Dus dat die deur wel definitief dicht is (en niet per se slecht voor het kind?).
Of meer van deur dicht geen contact meer vaarwel enzo?
Ja ik snap je punt. Maar de deur dichtgooien voor een relatie zou misschien bij zo’n gast (ik vond hem echt naar en manipulatief en vals overkomen) ook teweegbrengen dat de relatie als ouders voor een kind in het gedrang zou komen. Ik zou daar dan dus voorzichtig mee zijn ofzo, als je snapt wat ik bedoel.
Ah ja ik begrijp het!
Ik had er nog helemaal niet zo over nagedacht maar dat is idd iets wat ook nog zou kunnen spelen
Maar ik snap dus echt niet waarom je dit zou doen? Congratulations, nu weet heel Nederland als ze je naam googelen dat tijdens een affaire iemand zwanger hebt gemaakt en de hele boel hebt zitten bedriegen. Dat zal vast in je voordeel werken tijdens een sollicitatiegesprek!
But then again, in Nederland kom je als witte veroordeelde crimineel nog sneller aan een baan dan als je cum laude afgestudeerd bent, een perfect CV hebt en een niet-Nederlandse achternaam hebt. Maar weer eens bewijs dat de lat bijzonder laag ligt voor bepaalde mensen.
Ik vind het ook wel enigzins bedenkelijk dat hun dochtertje al deze info ook terug kan zien later.
Dat laatste is echt bizar he. Ik heb daar voor mijn scriptie onderzoek naar gedaan. Kon niet zeggen dat we verrast waren maar toch was het ontluisterend.
Het staat zelfs uitgebreid beschreven in het ad vandaag.
Oke ik ken die hele mensen niet en heb die uitzending niet gezien maar wtf, dat artikel!
‘Er zijn alleen maar verliezers’.
Neeeee Robert, die vent had 4 jaar bewust een andere relatie. Dat is niet verliezen, dan ben je gewoon een lul.
‘Er is wel een kind in het spel’.
Yes, praat mensen vooral schuldgevoel aan om voor een kind een relatie te onderhouden. Is een hele gezond situatie om in op te groeien.
Maar hij is ~ondernemer~!!! Dus solliciteren hoeft ie niet.
Ik weet niet wat Dombo haar bron is maar een paar jaar geleden heb ik meegedaan aan dit onderzoek:
Je kan volgens mij gewoon gratis de full text zien (misschien moet je ingelogd zijn) maar de conclusie staat ook in het abstract
Zie dat Linda.nl er ook een artikeltje over heeft geplaatst, de facebookreacties zijn echt niet mals maar goed dat een groot deel van NL nu weet wat voor loser het is
Hahaha ja dat dacht ik idd ook, ik zou echt als een soort zwerver de deur open doen en mijn eerste reactie zou ook niet “hallo” zijn maar “wtf nu kom ik op tv als zwerver leukkkkk”
Nja ik zou eigenlijk niet open doen trouwens
Wat
Zijn haar
Zinnen irritant
Ik kende deze Suzanne nog niet voor de aflevering van AYNIL, maar wat mij opviel is dat ze op haar Insta zo zelfverzekerd overkomt en veel groots praat en in de aflevering ik een heel jong meisje zag die zichzelf niet goed kan uitdrukken. Wat ik overigens snap als je zo wordt overvallen en een camera in je snufferd krijgt. Vond het contrast alleen zo groot met haar Insta.