Ik begrijp echt niet dat je zoiets uit laat zenden als je die Suz bent. Tenminste, ik neem aan dat je zoiets mag weigeren? Tuurlijk, hij zet vooral zichzelf te kakken maar wil je dat iedereen dit weet?
Wat is haar carrièrepad? Ik ken haar nog van die filmpjes met Vera over gewaagde kleding keuzes en daarna was ze een business coach die over dagelijkse deals van 100k praat. Kan uiteraard, maar leek me niet heel logisch ineens
Ik kijk de laatste tijd echt super vaak Rijk Hofman, vind hem echt grappig en hij komt altijd over als slim en kaart veel issues aan.
Wat vinden jullie van hem?
Heb gister toevallig nog dat filmpje van hem en Robert (Robbert?) gekeken. Hij doet nu leukere edits, moest wel een aantal keer hardop lachen
Die video’s waarin hij diepgaand Gaby’s date programma etc ging ontleden, vond ik wat minder maar ik vind haar niet zo boeiend
Eens. Ik zit zelfs wel eens met gekrulde mondhoeken. Dat gebeurt me normaal nooit bij YouTube filmpjes.
Lof zn videos met robbert.
Zat hij ook niet in Expeditie R ooit? Ik weet eigenlijk ook niet hoe hij ineens op het toneel verscheen
Idd net als Tim heel relaxt en vol met praatjes
ben echt fan van hem, hij is echt een van de weinige youtubers om wie ik echt stuk kan gaan
Tim heeft 1 zus en 3 broers. Zn zus en 1 broer is niet bekent. Rijk is bekent van youtube en sam heeft ooit meegedaan aan hntm.
Groetjes
Ja hij begon een eigen vlogkanaal en zat later bij Concentrate Bold, daar begon het een beetje mee geloof ik. Ik ken hem van dat laatste in ieder geval.
Maargoed hij is idd heel grappig, laf hem.
Ik zit al die tijd te denken wie de f is aynil en probeerde het verhaal te volgen:sob: is het gewoon de afkorting van all you need is love. Ik dacht dat het een Turkse vrouwennaam was…
Hij was voor een tweede keer gevraagd heeft ie in zijn podcast gezegd maar toen kwam Corona en hij heeft niet gezegd of ie ja had gezegd voor een tweede keer.
Of dat was niet serieus dat kan ook hahaha
Broer 3 deed toch mee aan HNTM?
Ja Sam!
Ik begrijp het ook niet, maar ze is wel weer in de publiciteit geweest. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Misschien heel negatief maar begin me af te vragen of ze wel het hele verhaal verteld, misschien wist ze wel dat hij nog een relatie had en had ze bewust een affaire? Wie zal het zeggen
Ik vraag me dus echt af hoe dit in de praktijk gaat. Zouden ze je niet een beetje onder druk zetten? Als je niet wil hebben zij een hele dag beelden geschoten voor niks? Misschien dat je maar beter gewoon mee kan doen omdat ze je anders negatief wegzetten als iemand die haar ex geen gesprek meer wil gunnen… ik heb geen idee.
Ja, ik wil dit ook weten Maar misschien ziet zij het als ‘goede’ publiciteit omdat het toch niet haar schuld is.
Ik zou heel die crew inclusief Robbert in de fik steken. Nee is nee
Lol ja en hij had geen actieve herinneringen van z’n relatie van 4 jaar
Ik dacht dat Robert ah begin zei dat iedereen getest wordt, is. Ook in de items buiten. Wist Suz van tevoren dus wel dat hij zou langskomen?