Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Dit is echt een titel die 15-jarigen hun vlog zouden geven als ze een banaan opeten zonder in stukjes te snijden

11 likes

Pfffff gaat die ook al? Had ik niet van haar verwacht jeetje… nu nog meer vriendinnen en bekenden die dit eigenlijk wel goed vinden

3 likes

Ze wil het niet horen. Bij PCOS hoef je trouwens niet ā€˜een jaar te verspillen’ maar als je onregelmatig ongesteld wordt is er al veel eerder een indicatie om naar een gynaecoloog te gaan.

44 likes

Ja ga gwn naar de dokter als je denkt pcos te hebben?

16 likes

ā€œDat ik benaderd ben door Grip. Dat is opgericht door drie vrouwen, onder wie ƩƩn arts.ā€

Hoe durf je eraan te twijfelen of dit legit is!!

22 likes

Ja en het proberen controle te krijgen over allemaal zaken waar je vaak geen controle over hebt vind ik er ook onwenselijk aan. Dat je tegenwoordig alles kan meten en mensen dingen willen voorspellen, dat soort dingen maken zo neurotisch. Ik leef mijn leven liever in het nu. Wat heb ik er nu aan om te weten of ik wel/niet vruchtbaar ben terwijl ik momenteel geen kinderwens heb en misschien over tien jaar ook niet.

8 likes

Brrr

Ja ik weet dat hier bijna geen fans zijn van MrBeast (geen idee waarom niet) maar ik blijf het droppen hier hoor haha.

7 likes

Helaas bestaan die testen niet. Dat is het erge eraan…
als je ongerust bent over vruchtbaarheid moet je naar de arts. Maar ook zij kunnen niet voorspellen over je vruchtbaarheid.

4 likes

Ugh zoooooo eens, ik kan het echt niet aan dat blinde vertrouwen op de maakbaarheid van het leven ROT OP zo werkt het helemaal niet, echt op elk vlak van het leven komt dit terug en ik word er ook echt gek van. Huis kopen, goede baan vinden, gezond zijn, kinderen krijgen, we zijn opeens totaal verantwoordelijk voor alles wat ons overkomt en alles is een ~keuze~ NEE! Dat is het niet!!!

27 likes

Oh die word zo gelijk verwijderd wss haha.

1 like

En Lize Korpershoek doet hier ook promo’s voor.
Vraag me af of Tim ooit gezegd heeft van doe maar niet sgat (vooral na die boos aflevering).
Maar ja ze maakt natuurlijk haar eigen keuzes, maar ik vraag me af hoe zij daar dan over denken. Is dit dan anders dan dat van Annic, of boeit het niet.

6 likes

Grip had toen ook vanalles op insta staan dat zij tegen dat gebeuren van annic waren en dat zij anders waren en hoe en wat enzo.
Geen idee meer wat het was. Maar ik gok dat ze het ook zo aan hun klanten vertellen.

4 likes

Zal wel veel geld in het laatje brengen.

5 likes

Ze heeft er anders heel goed over nagedacht hoor!!

Ik vind het ook echt kwalijk dat alleen, helemaal als onderste regel in de laaaaange beschrijving van de youtubevideo, staat dat dit een betaalde samenwerking is, en even een paar seconden het woordje ā€˜ad’ in beeld. Ben er gewoon duidelijk over, als je het blijkbaar prima vindt om dit soort dingen betaald te promoten?

11 likes

Iemand van grip heeft hier op het forum ook nog t hele concept lopen verdedigen.

8 likes

Kan me bijna niet voorstellen dat ze het niet wist, maar het gewoon niet benoemd heeft.
Ik neem aan dat je toch wel 1 mini rondje google doet als je zoiets promoot. Zelfs als je gewoon de website wil opzoeken is de tweede of derde hit al van Radar.

3 likes

Ik vraag me af of ze 't ook zou doen als deze samenwerking niet op haar pad kwam. Waarschijnlijk niet

3 likes

Ik vraag me echt af of mensen als Bonnie gewoon niet inlezen waar ze überhaupt spon voor maken? Dat ze zien hoeveel geld het oplevert en denken ā€˜ja kom maar door’

6 likes

JA MAAR ze vindt het toch fijn dat ze zelf kan beslissen om deze dingen nu te laten testen. Dat is persoonlijk!

5 likes

Ja maar ze kiezen Ʃcht alleen spon uit wat bij ze past hoor

3 likes