Ik moet nu ineens random denken aan die Inge Marieke met die gesponde vagina thermometer (en die hele discussie daarover) en dat ze na een aantal maanden ongepland zwanger was.
Of erger, die nu een vals gevoel van veiligheid hebben na hun test. Want je hebt alleen die uitslag en staaft het nergens aan.
Tevredenheid na die test zegt dus ook niets.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom je als influencer kiest voor zoân soort samenwerking (ja geld offcourse) maar vind dit soort onderwerpen, wat toch medisch gerelateerd is en gevoelig ligt bij veel mensen, erg tricky.
Goed dat je zoiets bespreekbaar zou maken maar niet via deze manier of spon.
Ja ik heb ook ergens eens even goed over nagedacht, verder geen verstand van hoor, geen kennis van de inhoud maar ik denk dus dat je prima met een hele lange ladder bij de maan kan komen!
En er zijn andere mensen die dat ook denken!
Wat goed dat je hier aandacht aan besteedt Ga zo door, je bent top
Echt inspirerend
(even een typische minionreactie)
ja oke als je mij 2000 euro geeft wil ik het wel ook op mijn insta zetten, dan ben ik het er ook wel echt mee eens! super positief!
Coâs nieuwe vlog heet âPCR test positiefâ. Zou dat betekenen dat ze niet in corona âgelooftâ? Vlog niet gekeken trouwens.
Volgens mij werd bij een video met âcoronaâ in de titel/omschrijving geen advertentie geplaatst.
Nee ze zei in de vlog per ongeluk dat ze hoopte dat zij en haar vrienden positief zouden testen ipv negatief. Want ze gingen de volgende dag weer terug naar Nederland. Ze corrigeerde zichzelf meteen en daarna waren ze weer in Nederland, dus allemaal negatief getest. Verderop in de vlog komt Nienke als verrassing op de set voor een video opname en die geeft ze meteen een knuffel. Nou gaat meteen weer goed met de coronamaatregelen dus. Naam in spoiler voor mensen die de verrassing nog willen zien. Heb mij de hele vlog geërgerd aan haar gebrek aan coronaregels naleven in iedergeval
O ja dat is waar, ik ben wat te wantrouwend dus.
@cremeinyourcoffee thanks voor de bevestiging dat ik de vlog niet hoef te kijken
Zo keek ik net de vlog van Vita die dan een borrel heeft bij een vriendin. Je ziet Joey en je hoort Elise en Wout ( vooral Wout) er ook bij zijn. Echt ongelooflijk, kan mij echt kapot ergeren aan de arrogantie om te denken dat jij niet diegene hoeft te zijn die de regels naleeft.
Ah ik vind haar ook echt leuk om te volgen
Het erge is dat zij zich nu heel bewust is van wat ze fout gedaan heeft en zich dat nogal aantrekt. Toen ze een verkeerd hok voor dr cavia had gekocht heeft ze in tranen een video opgenomen om sorry te zeggen.
Terwijl de echt problematische youtubers een apology video maken en weer lekker doorgaan waar ze gebleven waren.
Bedoel je nou te zeggen dat het onrealistisch is dat ik voorloop op mijn 5jarenplan en in Q3 2022 mân agenda heb ingepland op zwanger worden?
Niet te vergeten dat 80% na een jaar zwanger is. Volgens mij snapt Bonnie niet hoe het werkt, want eerder reageerde ze ook al dat ze nooit zou testen zonder Nick. Terwijl als jij al een halfjaar witte testen hebt, je echt niet elke keer (âsickâ roepend) gezellig âs ochtends samen naar die stick staat te staren.
Ik stel me steeds voor hoe er verhalen worden bedacht voor de marketing van dit soort producten. Word er zo naar van, want het moet gebaseerd zijn op onzekerheid en gaat imo verder dan aangeprate onzekerheid over wimpers of wenkbrauwen. Een betaald zogenaamd alternatief voor iets wat inderdaad al zo goed geregeld is.
En Vera! Had zoveel beter van Vera verwacht
Nou maar echt ook. Wordt er sowieso schijtziek van dat men maar denkt dat alles in het leven maakbaar moet zijn. Op sommige dingen heb je nou eenmaal weinig invloed, zo is het leven nou eenmaalâŠ
En als je niet zwanger kunt worden kun je beter bij de gynaecoloog aankloppen dan op voorhand voor 200 euro zoân test kopen.
Smerig vind ik, bah bah.
Ze praten zo enorm in op je schuldgevoel. Als je dan niet zwanger blijkt te kunnen worden is het jouw schuld want je had het aan de hand van zoân test al eerder kunnen weten!!!
Overigens zegt het toch ook nog steeds niks over de vruchtbaarheid van de man?
Ik denk dat ze geluk hebben dat grip een best wel generieke naam is. Als je op âgrip ervaringenâ zoekt staat er geen enkel forum bij op de eerste pagina. âgrip fertility ervaringenâ ook niet. Ik zie Viva wel op de tweede pagina staan, maar dan kom je bij een artikel over grip uit, niet op het forum zelf. Grip is verder natuurlijk een normaal woord, dus ik denk dat veel berichten niet echt hoog scoren in google tenzij iemand toevallig grip + fertility + ervaring gebruikt?