Haha ik volg deze vrouw niet maar ben toch te nieuwsgierig
Nee klopt, ze werden beide bedrogen zegt ze ih begin
(Ze kwam er tijdens de zw achter)
Oh zo. Nee dat wordt idd niet goed duidelijk. Ze zegt idd zoals hier boven wordt gezegd dat ze er 2 weken voor bevalling achter kwam.
Las op het forum dat die andere dame via insta erachter kwam. Geen idee of dat gelijktijdig was (of dat ze daarna Suz heeft ingelicht)
Wel benoemt ze dat ze tijdens de zw al veel ruzie hadden
Wat een gezever over dat high-end, ze haalt ook de hele tijd haar bedrijf erbij met van die anekdotes dat het niet eens boeiend was toen ze een ton omzet haalde enzo
Als aanvulling: Ik probeer niet eens zwanger te worden en had wat onzekerheid en vragen over mn menstruatie/situatie na het stoppen met de pil. Ik werd direct doorverwezen door de huisarts en heel goed geholpen door de gynaecoloog.
Die influfluâs die roepen bij onzekerheid griptest, wil ik graag tegenspreken en gewoon naar de huisarts
Grip mengt zich ook even in de discussie en verdraait mijn punt. way to go, vrouwen onzekerheid aanpraten en de argumenten van critici verdraaien
Ze praten mensen zoân enorm schuldgevoel aan. Heb je een depressie? Misschien is het wel PCOS! Neem onze test! Find out now!
En nog een nuance: het zwanger raken van mijn 1e kind mét PCOS, duurde korter dan het zwanger raken van mijn 2e kind zonder PCOS met dus een regelmatige menstruatie. Kort gezegd: het zegt allemaal niks. Helemaal eens met @grace haar eerdere posts. Niet zwanger raken is kut, maar compleet normaal. Moeilijk op dat moment, maar gelukkig bij heel veel mensen komt het helemaal goed.
Ik heb mijn PCOS kunnen âoplossenâ door middel van voeding, bevestigd door gynaecologen en een fertiliteitsarts. Dus ook daar blijkt het allemaal niet zo zwartgallig als dat GRIP het laat overkomen.
Over dit laatste ging het toevallig onlangs in het PCOS topic hier (bleek weinig met voeding te maken te hebben?). Als je jouw tips daar zou willen delen, heel graag
Wil je me even taggen? Deel graag mijn ervaring!
Uit je bericht begrijp ik dat het daar werd besproken dat het niet mogelijk is? Weet niet helemaal hoe ik je bericht moet lezen
Wat een naar bericht en inderdaad iets wat je van je eigen dokter wil horen.
Klopt idd, dat het zo goed als niet met voeding onder controle te houden is. Stond daar duidelijker verwoord. Ik tag jou!
is wel handig dat je ex en je huidige vriendin allebei Nikki heten, dan kun je geen fouten maken met hun naam!
En ze heten ook nog eens allebei Nikki? Wel mooie vrouwen maar ik zou ze niet uit elkaar kunnen halen haha
Een nikkie was niet zn ex toch maar een vriendin die hem gebruikte voor vieuws enzo. Of was dat weer een andere chick
Welke Nikki bedoel je ???
Nee klopt idd wat je zegt dat is die onderste
Edit: dat zei hij ja maar was beetje vaag verhaal toen
Denk dat ze voor een retro cool vibe gaan (speelkamer, houten speelgoed etc)
Goeie kant van het spectrum van oude meuk
grappig dat houten speelgoedfornuisje hadden mijn zusje en ik vroeger. Was mijn moeder toch eigelijk al een hippe moeder zeg.