Ik zie gewoon ouwe meuk idd, die je precies hetzelfde voor veel goedkoper bij de kringloop kunt krijgen maarja daar heet t geen vintage dus niet hip genoeg. Ik vind rasjel echt wel zo’n duf type dat dat oprecht niet doorheeft
Denk dat ze aantal dingen nieuw gaan kopen, deel gespond krijgen en dan hier en daar vintage spul (= oude meuk)
En totaal plaatje best okay wordt
Ja die inspo plaatjes die ze liet zien, zagen er goed uit. Hoop dat ze wegblijft van haar hotel (boudoir) chic signature
Ja lijkt me ook zo’n leuk proces! Ben benieuwd naar het net5 programma
Komt ook over als een goeie taakverdeling. Die Martijn vh financiële, haar vriend van het regelen, vader = klussen en zij op vintage jacht
Dit doet me denken aan de inrichting van de huisjes waar ik in mn studententijd heen geen met m’n commissies… lekker goedkoop en hufterproof maar ze zal er vast een ~visie~ voor hebben
Ew ja ik moest meteen aan zo’n typisch smerig mannen studentenhuis in Groningen denken. Misschien komt die bank daar wel vandaan lol.
Ja grappig! Ik kijk de afleveringen altijd op tv. Ik volg Alwin niet, dus ik wist niet dat hun vrienden zijn. Afgelopen week zag je Alwin filmend voorbij komen in de aflevering.
Ik ruik gewoon bijna de muffe geur die daar van af moet komen
Nou mag hopen dat ze die meubels wel goed schoon schrobben. Betaal je de hoofdprijs om in zo’n huisje te verblijven, is het allemaal muffe oude meuk. Lekker chillen op zo’n doorgezakte bank voor de aesthetic.
Nu snap ik dat de meeste meubels in huisjes niet bepaald perfect hygiënisch zijn, maar wek in ieder geval de illusie.
influencers die tips krijgen:“PLEUROPPPPP”
corry:“ik kreeg tips dat ik meer in de camera moet kijken en ik probeer het nu te doen, ik probeer me te professionaliseren!! <3”
wat een leuk mens zeg, weet niet meer wie haar aanraadde hier, maar ze is echt adorable
Ik heb net alle verbouwvlogs gekeken en vind het echt een mooi huis met veel potentie. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken. Zou zelf alleen niet naast mijn schoonouders willen wonen
Wat een schetig mens
Ik volg op insta afvallenmetmandy en zij heeft een tikkie aangemaakt omdat ze een plek op haar voorhoofd weg wilt laten halen en ze van iemand heeft gehoord dat dit 600 euro kost. Ten eerste waarom ga je niet eerst langs een arts om te informeren wat het daadwerkelijk kost in jouw geval, ten tweede niet mijn probleem dat zij haar eigen risico op maximaal zet.
Ze geeft ook aan dat ze het geld zelf gewoon heeft, maar dit liever voor andere dingen gebruikt. En dat het dubbel voelt, maar dat haar volgers zogenaamd blij zijn dat ze eindelijk iets voor het terug kunnen doen. Het wordt echt steeds gekker…
Ik zit de nieuwste video van Teske te kijken en merk dat ik het heel dubbel vindt dat ze zo duurzaam probeert te zijn. Vervolgens rijden ze bijna dagelijks rondjes als vermaak ik snap dat ze nu moeite heeft met lopen ivm bekkeninstabiliteit, maar vond het wel vreemd
Hahahaha what??? Echt mensen zijn zo brutaal.
Damn sommige mensen kennen ook echt geen schaamte meer he haha.
Dit doet mij precies denken aan de laatste podcast van Damn Honey, doe je heel veel goed, eet je vegan, probeer je duurzaam te zijn en wordt je afgerekend omdat je in je zwangerschap bekkenstabiliteit hebt en het huis even uit wil met een rondje rijden.
Tuurlijk kan het altijd beter… Maar soms zijn elke stappen ook al mooie stappen.
Zit nu haar stories eens te bekijken maar ze zegt ook gewoon meerdere keren ja ik heb het geld zelf ook wel. Mijn god. Dacht eerst misschien zegt ze het 1x maar ze blijft maar roepen dat ze het geld zelf ook wel heeft maar ja liever leuke dingen doet.
Meid dat is het leven. Ik moet 600 euro sparen voor een kroon, had liever ook die 600 euro in andere dingen gestoken maar ja leven kost geld.
Ik vind dit wel een klein beetje flauw… Ik ben zelf al tien jaar vegetariër en probeer milieu bewust te leven, houd daar ook rekening mee qua waar ik kleding koop en bijv verzorgingsproducten. Maar ik heb wel een auto, die ik heb moeten aanschaffen voor mijn werk maar ook privé gewoon regelmatig gebruik. Zoiets kan toch gewoon? Het is toch niet dat je het 100% goed moet doen, want anders telt het niet?
Aan de ene kant snap ik dat van dat ‘iets terugdoen’ ergens wel een beetje. Volgensmij krijg je als fitness/afval influencer echt de hele dag door dm’s en comments met vragen waarvan je denkt ‘heb jij ooit van google gehoord’. En volgensmij beantwoordt zij wel echt alles en wil ze iedereen helpen. Dus ergens kan ik die redenatie wel een beetje begrijpen van iets terugdoen voor de kennis die zij dan deelt. En het is iedereen zijn eigen keuze of ze wel of geen bijdrage doen.
Maar de stories die ze net plaatste over dat ze het geld wel heeft, maar het uit wil geven aan andere dingen vind ik wel weer een beetje bijzonder. Ik wil ook wel eens meerdere dingen die geld kosten, maarja dan zal ik toch echt moeten kiezen.