Precies dit.
Maar ze heeft een doorverwijzing van de huisarts gehad en dan is zoān behandeling toch vergoed? En anders betaal je alleen je eigen risico? Wat moet ze met ā¬600, ja tenzij haar eigen risico op ā¬800 staat, maar als dat āgewoonā op zān laagst staat dan kost het niet eens ā¬600. Of ben ik nou gek
En @jasmijntheetje ik had het misschien beter moeten verwoorden. Zij is in veel opzichten juist echt een voorbeeld wbt duurzaamheid en wil niet zeggen dat ze hiermee enorm fout bezig is. Maar vind het wel dubbel om doelloos rondjes te rijden en vervolgens ook vragen of anderen dat ook veel doen. Was volgens mij vooral verbaasd dat iedereen dat heel normaal vind. Ik snap trouwens dat een auto nodig is en je naar plekken toebrengt, bedoelde echt puur het meerdere malen per week rondrijden zonder doel
Ja ze zegt zelf al dat ze haar eigen risico heel hoog heeft gezet. Tjaā¦
Ze zegt zelf dat haar eigen risico op 800 nog wat staat.
Vergeet ook niet dat het nu coronatijd is en wij eerlijk gezegd ook wel eens een rondje gaan rijden om er even tussenuit te zijn. Die rondjes zijn vrijwel altijd doelloos, want het is niet alsof je ergens naartoe kan rijden om iets te doen. Helemaal als je bedenkt dat ze niet veel mag wandelen (geloof ik) vind ik het best normaal dat ze dit nu regelmatig doen.
Maar zoiets vergoeden ze sowieso niet toch? Ik wil een bult onder mijn tiet weg hebben maar het is niks medisch omdat ik er geen last van heb en geen kanker van kan krijgen etc. dus moet ik het zelf gewoon betalen.
Hahahahaha mijn god als ik influencer was zou ik maandelijks een tikkie voor mn huur maken hoor:āJa sorry jongens ik heb het geld wel, maar besteed het liever aan leuke dingen, geld betalen voor huur is zó onnodig en geldverspillingā
letterlijk en figuurlijk
Ze zegt juist altijd dat ze nooit een voorbeeld is of wil zijn wbt duurzaamheid. Dat denken veel mensen omdat ze veganistisch eet maar nee ook Teske is niet perfect
Maar ze doet altijd al meer dan de gemiddelde mens dus laat haar lekker rondjes rijden
Volgens mij is qua dekking/vergoeding je aangezicht wel iets anders geregeld dan op andere plekken op je lichaam. Wellicht dat daar het verschil zit?
Heb overigens de plek zelf niet gezien, dus misschien zit ik er helemaal naast.
Ik gil echt om het lef dat je hebt als je anderen laat betalen voor een niet medisch noodzakelijke ingreep waar je al jaren over twijfelt, terwijl je net dit jaar je eigen risico maximaal hebt gezet. Maar het moet wel nuš
Het zou maar mis gaan en jij hebt daar aan bijgedragen.
Doet me denken aan een vriendin die haar hele borstvergroting heeft opgegeven aan de belastingdienst als zorgkosten, kreeg ze ff 2000 euro terug (heb zo op mijn kiezen moeten bijten)
Wat hoe dan.
Zit nu eens te kijken naar de tandarts maar volgens mij kan ik dat ook gewoon opgeven zie ik nu? snap er alleen geen kut van haha.
ja wtf ik was laatst iets opzoeken over zorgkosten aftrekken en kwam toen op een forum ofzo en las dus dat allemaal mensen dit ook gingen doen, maar daardoor denken anderen weer dat het mag omdat dan iemand zegt dat ze dat deed en dat ging goed. Dus denkt de rest dan oke ja kan gewoon
en dan zegt er iemand van hmm nee dat mag niet. en dan waren er weer drie mensen die dan zeggen van āja maar ik kreeg gewoon geld terug dus het kan hoorā
Als je belastingaangifte doet is er ook een soort drempel voor het aftrekken van je zorgkosten. Als je 100k verdient is die hoger dan wanneer je veel minder verdient. Zijn berekeningen voor te vinden online.
Oh en @Floepsie het kan natuurlijk wel gecheckt worden en dan moeten het wel echt kosten zijn die aan bepaalde voorwaarden voldoen.
Tot zover over belasting en zorgkosten
Ik vind dit ook echt niet kunnen, zeker niet tegen beter weten in. Er zijn zoveel mensen in Nederland die hard zorg nodig hebben maar het financieel moeilijk is, en sowieso staat de zorg al onder druk.
Mag wel wat beter op gecontroleerd worden zulke dingen. Je kiest ervoor om vrijwillig in je gezonde lichaam te laten snijden, en dat mag een ander dan vervolgens betalen?
Ja dat legde dan iemand uit, je kan het āgelukā hebben dat ze het niet checken maar betekent niet dat het dan meteen juist is. Helaas waren sommigen het daar niet echt mee eens
Dus dan maar ābij haar kan het dus bij mij dan ookā
Maar doordat ze influencer is creƫert ze ook inkomsten hiermee. Dus haar volgers betalen haar in die zin al. Ze heeft al best wat samenwerkingen en de kennis die ze deelt is vooral verwijzen naar het gymjunkie plan.
Ik snap gewoon niet dat ze al 2 jaar twijfelt om die plek op haar hoofd weg te laten halen, haar eigen risico op maximaal zet en dat het dan NU moet gebeuren. Vooral als ze het geld gewoon heeft (zoals ze meerdere keren benoemd) dan vind ik het echt schandalig om hier een tikkie voor aan te maken.