Dit is dus het soort commentaar waarvan ik denk: Mens, wat fijn dat jij blijkbaar WEL alles perfect doet.
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in! Ik kan me alleen wel voorstellen dat zij ook heel veel dm’s krijgt met vragen en daar helpt ze mensen dan toch ‘gratis’ mee terwijl zij ook zelf research kunnen doen. Misschien willen sommige mensen iets terug doen daarvoor. Beetje hetzelfde idee als Youtubers die Patreon gebruiken.
Maar ik vind het alsnog vrij heftig om hier een tikkie voor te openen hoor inderdaad!
Teske claimt ook nooit echt duurzaam te zijn, toch? Dan zou ze ook niet zoveel kopen en pakketten aannemen denk ik. Door vegan te leven doet ze natuurlijk al veel meer dan de gemiddelde persoon
Als ze op deze manier zou denken vind ik het gewoon een beetje stom van haar en zakelijk onverstandig. Als je dm’s je teveel tijd kosten, zou ik daar eerlijk over communiceren met je volgers en ze bijvoorbeeld eens in de zoveel tijd integraal behandelen in een video. Of bedenken dat dat nodig is om een band te creëren met je volgers en het dus onder het werk valt. Het is denk ik een beetje het risico van het influencervak, dat je eerst veel moet investeren en daar nog weinig voor betaald krijgt.
Ja geen idee of ze echt zo denkt hoor. Maar aangezien ze in haar stories meerdere keren heeft over ‘iets terugdoen’ omdat ze haar volgers helpt en inspireert.
Zoiets kan best als cosmetische behandeling worden gezien, en daardoor niet vergoed worden.
Wow rustig, dat zeg ik toch nergens?
Ik snap @Hejira wel. Je zegt het zelf al, ze kan niet wandelen met haar bekken instabiliteit en dit is een manieren voor haar om veilig erop uit te gaan. Gaan we daar dan moeilijk over doen? Kom op.
Ik mag toch prima aangeven dat ik er een dubbel gevoel over krijg? Het wordt nu veel groter gemaakt dan dat het is of mijn bericht aangaf
Dat mag je zeker aangeven. Maar daar mogen andere ook iets van vinden toch.
Ik snap niet dat Lotte als beginnend ““rolschaatser”” geen enkele bescherming draagt. Zelfs pro’s dragen bescherming. Je kunt echt gek vallen, mja die bescherming staat natuurlijk niet cool op de gram
Er staan wat meer foto’s van die shoot op mascha haar insta, ik snap de keuze voor de kleding echt niet zo goed, vooral de eerste en laatste foto. Niet zo flattered (terwijl ze zo’n mooie lange benen heeft, (en dat maanlandpak)
Ik vind dat pak afschuwelijk, maar de eerste foto is toch gewoon leuk?
Je hoeft toch niet op elke foto je “sterke punten” te delen? Moet ze dan omdat mensen vinden dat haar benen haar beste attribuut zijn altijd met een kort of strak rokje/broek op de foto en met iets verhullends erboven?
Is toch geen doen.
Ik vind ze op alle foto’s prachtig staan, maar als je zou zeggen dat ze in 2008 gemaakt zouden zijn zou ik je geloven.
Zeker niet, maar hier is waarschijnlijk een styliste bij betrokken. Als de broek langer was en de top korter of in haar broek vond ik het wel fashjun en 2021 en mooi, nu een gemiste kans. Vind de foto zelf wel leuk, en de achtergrond ook echt Mas.
Wat ik me afvraag wanneer bij dit soort kritiek is: zouden we het ook jammer vinden (dat de kleding niet flatterend is etc) als het om een slank persoon zou gaan? Mascha ziet er in deze foto’s breder dan normaal uit, maar ze straalt en hoewel de styling ook niet per se mijn ding is, zou ik er niet van opkijken als een Anna die kleding zou dragen op een shoot. Niet naar jou specifiek gericht overigens!
Zou Anna eigenlijk nog bevriend zijn met Mascha en bijvoorbeeld Yara?
De laatste foto in dat zilveren pak kan ze zo in de video van Mo Money Mo Problems
Nee dan ook niet, had het anders moeten verwoorden, vind deze combi voor geen een lichaam goed doen. Gewoon rare verhoudingen qua lengtes. Heb het alleen over de eerste foto
Wat is er toxic (god, wat haat ik dit woord) aan flatterende kleding? Flatteus is voor mij niet hetzelfde als delen van jezelf wanhopig proberen te verhullen. Maar goed passende kledingstukken dragen die de punten benadrukken die jij wilt benadrukken.